• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mutant || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het is avond en Charlie en Lise hebben ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:27 ]


    help

    [MAAK ME GEEEEEEEEEEEK. Zeg, alles op zijn tijd! Laat ze eerst eens rustig eten, jongedame!(krul)]


    everything, in time

    Charles Mattew Alvida

    Noodgedwonven laat ik haar hand los en bedank hem. 'Eetsmakelijk.' Glimlach ik naar haar

    Lise Sophie Knight
    'Dankje, jij ook,' antwoord ik braafjes. Eigenlijk hou ik er helemaal niet van om samen met mensen te moeten eten. Ik heb het gevoel alsof ze alleen maar letten op de manier waarop ik eet. Daarnaast ben ik ook helemaal niet gewend om veel te eten, maar omdat het anders onbeleefd is, eet ik toch het gehele bord leeg.


    everything, in time

    lluvia schreef:
    Liam Oliver Sanz

    'Denk de komende tijd gewoon even níet aan schrijven maar gewoon aan een leuke dag hebben.' 'makkelijker gezegt dan gedaan.' Mompel ik en loop met Valentina langs een rivier die schitterd in het waterige zonnetje,


    Vaalentina Riley Romerez

    Ik glimlach en als we bij het meer aankomen loop ik naar de pier. Ik kijk Liam aan. ' Dit is echt een geweldig plekje. ' dompel ik terwijl ik ga zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Charles Matthew Alvida

    Ik heb een pasta maaltijd en een cola. Ik moet nog rijden dus geen druppel alcohol voor mij. 'Vind je het leuk hier? ' vraag ik voor de zekerheid als we klaar zijn met eten

    Lise Sophie Knight
    Ik knik. 'Geweldig, ik heb geen idee of je het over dit restaurant hebt, of over Engeland, maar ik vind het allebei geweldig. Dit eten was echt lekker. In Amerika heb je vrijwel alleen maar vet eten, waardoor je verder geen smaak meer proeft. Maar hier zit geweldig veel smaak aan.' Ik stop even met praten en kuch. 'Praat ik soms te veel?' vraag ik ietwat onzeker.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik lach kort en schud mijn hoofd. 'Nee absoluut niet. En ik vind het leuk je stem te horen l, dus vertel me meer. Je hobby of interesse? Maakt niet uit wat ik luister wel. '

    Lise Sophie Knight
    Pfoeh, hoewel ik gewend ben om veel te praten, ben ik het niet gewend om veel over mezelf te praten.
    'Ehm, vroeger zong ik ontzettend veel en graag. Mijn tante gaf mijn zus en mij zangles. Klassiek weliswaar, maar toendertijd was dat heerlijk. Nu zing ik niet meer, maar ik vind muziek nog altijd heerlijk. Verder speel ik piano, althans, ik kan het, maar zoals je hebt gezien is daar in mijn appartement niet echt ruimte voor. Hm, ik lees en schilder graag en mijn grootste droom is om balletdanseres te worden. Maar dat gaat hem niet worden, dus ben ik psychologie gaan studeren omdat ik het heerlijk vind mensen te bestuderen en analyseren. Nu jij,' zeg ik glimlachend als ik klaar ben met mijn verhaal.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Goed. ' begin ik. 'Ik speel piano en gitaar maar niet erg vaak hoewel ik vanaf mijn 8ste tot 21ste les had. Ik loop bijna elke avond hard. Ik ben gek op sport al heb ik het zelf te druk met mijn studie om bij een team te gaan. Ik studeer zoals je weet medicijnen de rede er achter weet je ook. Ik luister graag muziek en ga graag uit als ik met een leuke vrienden groep ben. ' ik kijk haar aan. 'Nog vragen' glimlach ik. ' onze leger borden worden weg gehaald maar daar net ik niet zo op. Ik kijk alleen maar naar haar.

    Lise Sophie Knight
    Aandachtig luister ik naar zijn verhaal en kijk hem bewonderend aan.
    'Ja, eentje,' antwoord ik wanneer hij klaar is en vraagt of ik nog vragen heb. 'Waar haal jij de puf vandaan om nog te gaan sporten nadat je de hele dag bezig bent geweest met je studie en werken? Die twee dingen zijn zowel fysiek als mentaal enorm uitputtend. Al moet ik wel zeggen dat het hardlopen je goed doet,' voeg ik er daarna met een zoete glimlach aan toe.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik schiet in de lach. 'Nou dankje. ik moet natuurlijk mijn wasbordje behouden he. '' ik schud lachend mijn hoofd. 'Ik ga hardlopen omdat het me kalmeerd en uitput. Dus dan kom ik thuis neem een douche en val als een blok in slaap.

    Lise Sophie Knight
    'Dus, als je dat niet doet, dan val je niet meteen in slaap?' analyseer ik. 'Slaapproblemen? Je ziet er wel uit als iemand die over de kleinste dingetjes kan piekeren. Niet beledigend bedoeld!' In mijn hoofd zie ik het beeld van Charlie zonder shirt en dat zijn wasbordje zichtbaar is. Snel schud ik het beeld uit mijn hoofd, bang dat iemand anders mijn beeld ook ziet.


    everything, in time

    HEEFT U AL GEKUST MET CHARLIE, MIJN BESTE LISE?

    Gegroet,
    Marthsel.


    help

    Nee-ee, plus ze zitten nu in een restaurant. Dat is zo'n openbare plek joh, daar raakt Lise verlegen van.(cat)


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Slaapproblemen? Je ziet er wel uit als iemand die over de kleinste dingetjes kan piekeren. Niet beledigend bedoeld!' Ik glimlach kleintjes. 'Nee geeft niet maar je hebt wel gelijk hoor. Als ik me niet kapot train blijf ik de hele nacht wakker en ben ik de volgende dag nog vermoeider. Als het regend train ik gewoon binnen.'