• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 9:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    *Ok c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Natalya Winter Crawford
    'Ik zou er geen problemen mee hebben,' lacht Chris. 'En anders, het is een danskus of te wel een toneelkus. Dat is toch allemaal nep,' vervolgt hij glimlachend.
    'Hmmm okee, maar de Superman routine is denk ik toch leuker,' zeg ik.
    We komen aan bij de ijssalon. Ik trek mijn wenkbrauwen op als hij drie bolletjes neemt. 'Heb je nog niet genoeg gehad, vreetzak,' grinnik ik waarna ik een hoorntje bestel met alleen een bolletje aardbei.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Kan je dan weer reageren met Jamie?:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik zucht nog een keer en doe weer een stap achteruit zodat ik haar aan kan kijken en haal mijn telefoon tevoorschijn, ik druk op het middelste knopje van mijn Iphone en zie hoe het scherm oplicht en zie de cijfers half tien vormen, "Half tien" zeg ik dan tegen Alice "En ik snap niet hoe jij steeds he telefoon kan kwijtraken" zeg ik er grinnekend achteraan.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik leun zachtjes tegen de muur en laat mijn handen op de grond vallen en wend mijn blik weer af voordat ik langzaam omhoog kom en tegen de muur aan leun en naar Amy kijk en steek mijn hand uit, "Volgens mij is het al bijna tijd dat je moet gaan slapen volgens de regels" zeg ik met een kleine glimlach. Niet dat we ons daar op dit moment toch heel erg aan houden maar toch, ik glimlach nog een keer en hou mijn blik op Amy gericht.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sam
    ''Zullen we zo maar eens naar binnen gaan?'' stelde Wesley voor, en ik knikte.
    Ik sprong op, en wachtte geduldig tot hij ook opstond.
    Ik wierp even een blik op de lege straat. Iedereen was binnen, en ik vreesde dat we het avondeten gemist hadden; dat was overigens duidelijk door de ondergaande zon.

    Chàrline
    Ik lachte even, en sloeg mijn ogen neer. Volgens mij werden de blosjes met de minuut erger, en grotendeels door zijn aanrakingen.
    Erg vond ik het niet, in tegendeel.
    Ik haatte het om verlegen te zijn, ik bloosde veel te snel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amy Michels

    Ik knik en glimlach kleintjes. Ik pak zijn hand aan en ga staan. Ik rek me even uit en loop dan door de gang weer terug. Had hij misschien toch spijt? Ik schud verward mijn hoofd en kijk langzaam om. Ik zucht en kijk strak voor me uit. Ik steek mijn handen in mijn broekzakken en loop richting de zalen, een verdieping naar beneden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    [Laten we het erger maken de blosjes c:]

    William Jake O'Donnel

    Ze sloeg haar ogen neer, haar wangen werden nog nét ietjes roder.
    Mijn mondhoeken krulden omhoog tot een ontblote glimlach voordat ik mijn GSM weer bovenhaalde. Ik keek naar het uur en zuchtte zachtjes.
    Straks moesten we verplicht in onze kamers zijn om te gaan slapen.
    "Ik moet naar mijn kamer," zuchtte ik zachtjes, "Ik wil niet de regels overtreden voor de school écht begonnen is" lachte ik.
    Uit gewoonte bij vrienden thuis boog ik naar voren en drukte een kus op haar zachte wang.

    Alice 'Ally' Parker
    'Wat zucht je veel Cammie,' zeg ik plagend. 'Teveel lucht?' en ik glimlach lief naar hem. 'Half tien,' zegt Cam dan. 'En ik snap niet hoe jij steeds je telefoon kan kwijtraken,' lacht hij. En ik kan niets anders dan meelachen. 'Sorry hoor, maar er zijn veel afleidende dingen in mijn omgeving.' en ik knipoog naar Cam. Ik doel op Cam als ik het over afleidende dingen heb. 'De afleiding van deze keer is wel heel erg leuk. En heel erg lief. Schattig. Ik ken die afleiding al heel lang.' en ik buig me, voor zover dat lukt met mijn voet, naar Cam toe om een kusje op zijn wang te drukken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk Amy even na en loop achter haar aan en wend af naar buiten waar ik meteen een sigaret opsteek en rook hem snel op, ik laat het pakje in mijn broek zak glijden en loop meteen door naar mijn slaapkamer en laat me zuchtend op bed vallen en trek mijn schoenen uit. Ik trek mijn shirt over mijn hoofd en gooi hem in een hoekje voordat ik zuchtend naar de badkamer loop.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk om en ziet tot mijn verbazing dat Jamie weg is. Geen eens een dag? Ik bijt op mijn lip en begin sneller te lopen. Met grote passen loop ik de kamer in. Ik kijk naar mijn bed en zie dan Will zitten. Ik grijns naar hem. 'Hallo,' begroet ik hem lachend. Dan kijk ik naar het meisje. 'Hoi,' glimlach ik naar haar. Dan kijk ik Will weer aan. 'Heel leuk om jouw te zien, maar ik wil me omkleden.' Ik lach en loop naar de twee toe. Ik laat me op het bed vallen en kijk ze langzaam aan. Het meisje had ik nog niet gezien. 'Amy,' stel ik mezelf voor.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach naar haar en grinnik zachtjes, zo'n afleiding was ik nou ook weer niet en glimlach nog een keer en voel haar lippen tegen mijn wang en voordat ze haar hoofd weer kan wegtrekken leg ik mijn hand onder haar kin en druk een zacht en teder kusje tegen haar lippen. Ik strijk nog een keer zachtjes en voorzichtig met mijn vingertoppen langs haar wang en druk nog een laatste heel klein kusje op de plek waar ik net nog met mijn vingers had gezeten. Ik grinnik nog een keer zachtjes "Volgens mij is het tijd om naar mijn slaapzaal te gaan" zeg ik met een kleine teleurstelling.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Wesley Dylan Marshall.

    Ze knikt, waarna ze opspringt en wacht geduldig totdat ik ook ben gestaan, wat niet heel lang duurt. Ik zie dat haar blik naar de lege straat gaat. Wanneer er een heerlijke geur van gebraden kip mijn neus binnen komt, begint mijn maag spontaan te knorren. "Ik heb honger" Mompel ik bijna onhoorbaar en kijk naar de wolken die lichtjes roze zijn gekleurd. "Ach, ik heb een voorraad. Jammer dat ik het niet met jou kan delen" Een knipoog kan ik niet forceren en wendt mijn blik dan af om vervolgens richting het gebouw te lopen. Terwijl we lopen kan ik het niet laten om even in haar zij te prikken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Amy heeft het trouwens tegen Will..]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Amy heeft het trouwens tegen Will..]


    Sorry, had ik niet gezien. Maar ik wil wachten op de reactie van Aragog.

    Chàrline
    Ik had het idee dat mijn hart een paar slagen oversloeg toen hij een kusje op mijn wang drukte.
    Doordat ik zo gefocust was op Will, had ik niet door dat er iemand binnen kwam.
    ''Eh- W.. Slaap lekker dan, alvast.'' glimlachte ik, en streek even een haarlok achter mijn oo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''