• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 9:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik zucht diep. Dit was idioot. Ik maakte me zorgen om niks. ik had het leuk toch met Jamie? Daar ging het toch om? Je hoeft het toch niet gelijk een naam te geven? Toch? Ik loop langzaam het kamertje ook uit en loop diep in gedachte de gang door. Tot mijn verbazing herken ik het niet. Het is pikdonker. Ik ben weer is verkeerd gelopen. Ik draai me om en loop terug. kippenvel slaat op mijn armen en beelden schieten door mijn hoofd. ik hap naar adem. Ik moest naar buiten. Ik wil de deur openduwen, maar die zit op slot. Ik zucht geïrriteerd en loop weer weg. Richting de meisjeszaal. Geluidloos loop ik naar mijn bed en ga liggen. Ik kijk naar het bed boven mij en bijt op mijn lip. De aanval op Julie, de pasjes van de dansles... Alles zoemt door mijn gedachtes. Het apartement van Jamie, de aanrakingen van Jamie... Ik werd gek. Mijn hoofd bonst en de slaap kon ik niet vatten. 'Is er iemand wakker,' fluister ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 22:26 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Iedereen die nu online is ligt te slapen toch of niet?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Well, Alice probeert het ^^ het lukt alleen niet :3 ze heeft last van heimwee :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Okee, wacht ik heb Amy laten slapen omdat ik dacht dat iedereen sliep, maar ik pas dat bericht wel weer aan:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Kan je dan stukje schrijven met Alice?:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    De gevoelens van gemis komen zoals altijd weer. Ik beweeg de hele tijd heen en weer. Ik wil slapen! Denk ik boos. Mijn lichaam reageert niet. Ik wil niet slapen.. Ik wil naar huis. Naar mijn ouders. En zachtjes komen er tranen op. Zoals altijd. Ik word misselijk. Zoals altijd. Maar ik wil er niet aan toegeven. Maar de tranen komen toch wel. En ik veeg ze verwoed weg. Kappen Alice. Doe normaal. Ga slapen, morgen weer een dag. Maar het lukt me niet. De tranen komen toch wel. En ik blijf bewegen in bed. Dan hoor ik Amy zeggen: 'Is er iemand wakker?' en ik wil automatisch antwoorden, maar dan hoort ze de tranen in mijn stem. 'Ja, ik.' fluister ik alsnog.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 22:45 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Aan haar stem hoor ik dat ze huilt of in ieder geval verdrietig is. Ik ga geluidloos recht op staan in mijn bed en hang aan haar bed, zodat ik haar aan kan kijken. 'Wat is er,' vraag ik haar zachtjes. Ik klamp me vast, zodat ik niet val. Ik glimlach kleintjes, al weet ik niet zeker of ze dat ziet omdat het zo donker is.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    'Wat is er?' vraagt ze zachtjes. En hij lijkt alsof ik iets van een glimlach zie. Maar dat kan ook best wel vervorming zijn door de tranen in mijn ogen. 'Ik wil gewoon naar huis,' fluister ik. De tranen blijven lopen. En de misselijkheid is ook aanwezig zoals gewoonlijk. 'Of naar Cam. Maar beide zijn onmogelijk.' en ik kijk naar Amy. Ze heeft zich een soort van vastgeklampt aan mijn bed om te kunnen staan. De krukken naast mijn bed heeft ze waarschijnlijk niet gezien, maar ze is er ook niet tegenaan gegaan. Dus dat maakt ook niets uit. 'Ik heb heimwee,' verklaar ik mezelf nader. Ik voel me een zwakkeling. Omdat ik zo nodig weer heimwee moet hebben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    'Hoezo is naar Cam gaan onmogelijk?' ik kijk haar vragend aan en glimlach troostend. 'Ik kan hem halen? Ik bedoel, iedereen ligt te slapen, maar dan moet hij weg voordat de andere wakker worden. Ik wil hem wel voor je halen?' Ik kijk haar vragend aan en begon een beetje kramp te krijgen in mijn vingers door het vast houden. Ik trek me op en ga op de rand zitten. Ik kijk naar Alice. 'En als je wilt mag je er wel bij komen liggen bij mij? Dat helpt soms ook wel.' Ik kijk haar even kort aan. 'Als je wilt natuurlijk. Maar ik wil Cam ook wel halen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Amy is heel lief voor me waardoor ik bijna nóg meer moet huilen, als dat al mogelijk is. Ze zit nu op mijn bedrand. 'En als je wilt mag je er wel bij komen liggen bij mij? Dat helpt soms ook wel.' en ze kijkt me kort aan. 'Als je wilt natuurlijk. Maar ik wil Cam ook wel halen.' hoe kan iemand die ik amper ken zo lief doen? Zelf zou ik dat ook doen maar ik ben gewoon een zorgzaam persoon. Amy blijkbaar ook. Ik veeg nog meer tranen weg en fluister dan: 'Ik kan het Cam niet aandoen om hem wakker te laten maken,' en ik glimlach kleintjes, voor als ze het ziet. 'En ik kan het jou niet aandoen om een huilende baby naast je te hebben.' en ik staar de leegte in. 'Ben ik een erg slecht persoon als ik naar Cam ga?' vraag ik zacht aan haar. 'Ik wil niet dat je moeite doet voor mij,' leg ik haar uit. 'Mijn heimwee is mijn probleem en dan zadel ik anderen er ook nog eens mee op.' en ik glimlach mistroostig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    'Je kan gewoon naar Cam toe. Hij vind het niet erg, denk ik.' Ik spring van de rand af. 'Ik maak hem wel wakker voor toestemming en dan Kom ik zo terug met hem. Goed?' Ik kijk haar aan en grijns even. Ik loop de kamer uit de gang door. Heb ik tenminste ook nog wat te doen. Anders lig ik te piekeren. Ik loop de gang door en klop zachtjes op de jongenszaal deur. 'Cameron,' fluister ik. Hopelijk werd hij wakker als ik zijn naam zeg...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Ze praat en grijnst dan. Ik wil haar tegen houden om niet naar Cam te gaan. Ik voel me nu al schuldig tegenover Cam. Maar Amy loopt de meisjes slaap zaal al uit. En haar achterna gaan lukt nou ook niet met een verzwikte voet en krullen. Ik zucht en veeg mijn tranen weg. Cam heeft al vaak zat gezien dat ik huilde, maar dat betekent niet dat ik het nou bepaald sexy vind met een snotneus en rode ogen. Ik kan mezelf wel voor me kop slaan met die rotheimwee. En ik voel me nog steeds schuldig over dat ik Cam wakker laat maken. Maar ik sus mezelf met de gedachte dat Cam zelf heeft gezegd dat ik hem wakker mocht maken. Maar het helpt niet echt. Ik heb Cam gewoon nodig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik knipperde verward mijn ogen open toen ik een zacht geklop geluid hoorde en hoorde mijn naam, ik kijk even om me heen en zie dan Amy in de deur opening nadat mijn ogen het donker gewend zijn. Ik sla de dekens van me af en voel het briesje dat van het open raam komt tegen mijn blote boven lijf en loop langzaam en gapend naar Amy toe "Wat is er" vraag ik terwijl ik een gaap probeer te onderdrukken en haal verward een hand door mijn haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach. Dit moet wel raar voor hem zijn. Een of andere gek die je pas een dag kent die naast je bed staat. 'Alice heeft heimwee,' fluister ik. 'Ze was aan het huilen. Dus toen vroeg ik wat er was en ze zei dat ze altijd naar jouw ging.' ik glimlach kleintjes. 'Maar sorry dat ik je wakker heb gemaakt het is alleen eh... Kan je meekomen? Of heb je geen zin in de meidenkamer te liggen?' Ik kijk hem aarzelend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    "Geeft niet hoor" zeg ik als antwoord op haar verontschuldiging, ik zucht zachtjes ik wist wel dat dit fout ging, ik weet hoe veel problemen Alice heeft met haar heimwee. "Maarre..Ja natuurlijk kom ik" zeg ik en wrijf gapend door mijn ogen en haal meteen een hand door mijn haar. Ik glimlach even, of nouja het beste wat ik er van kan maken als ik net wakker ben en gebaar naar haar dat ik achter haar aan zal lopen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.