• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 9:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    *c: het was leuk :) maar mijn telefoon gat zo uit dus ik spreek jullie over ongeveer een uurtje of tweec: *


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins zei op 16 juli 2012 - 12:31:

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach als ik haar lippen op de mijne voel 'Ik hou van je.' hoor ik haar opeens zeggen en ik glimlach en ze drukt haar lippen nog een keer tegen de mijne "En ik hou van jou" zeg ik terug en open mijn ogen even om haar aan te kijken en ik meende het met heel mijn hart en glimlach liefjes naar haar en druk mijn lippen ook zachtjes tegen de hare gewoon een klein kusje en dan nog een en nog een paar voordat ik haar nog glimlachend aan kijk en kijk even weg voordat mijn telefoon af gaat en ik hem snel op neem en ik mijn broer zijn stem hoor en ik zucht voordat ik het bed afspring en even naar Alice gebaar dat ik zo weer terug was en loop de meisjes slaap zaal uit en leun tegen de muur terwijl ik even met mijn broer bel.


    Alice 'Ally' Parker
    Cam zucht even als hij zijn mobiel opneemt. Hij springt van mijn bed af en hij gebaart naar me dat hij zo terug is. Ik vind het helemaal goed allemaal en ik glimlach nog even naar hem voordat hij de meisjes slaap zaal uitloopt. Ik kan echt geen kant op met mijn voet en als ik hem voorzichtig probeer te bewegen doet het nog steeds heel erg pijn. Ik heb geen flauw idee hoe laat het is, ik kan mijn iPhone weer eens niet vinden. Ik wacht op Cam terwijl ik me zuchtend achterover laat vallen. Af en toe probeer ik mijn voet te bewegen, met veel pijn. Maar ik blijf wel doorzetten. Ik ben gewoon van plan om morgen te dansen. Anders gaat Will me waarschijnlijk uitlachen, denk ik glimlachend. Ik hoorde dat de arrogante klootzak nu al is verdwenen. Beter zo. Hij dacht dat ik alles in me schoot geworpen kreeg. En niets was minder waar. Ik kijk gewoon naar het plafond en af en toe vallen mijn ogen dicht. Kom op Ally, niet in slaap vallen. Maar ik val toch in slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MoccaSins schreef:
    *c: het was leuk :) maar mijn telefoon gat zo uit dus ik spreek jullie over ongeveer een uurtje of tweec: *


    [Is goed ^^ adios amiga! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [is goed]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *byebyee mon amis ofzo iets c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik voel zijn tong in mijn mond en laat mijn tong met de Zijne spelen. Dan doe ik mijn benen elk aan een kant van zijn lichaam, zonder zijn lippen los te maken. Ik laat mijn hand weer terug gaan over zijn borstkas en leg die dan ook in zijn nek. Ik speel met wat plukjes van zijn haar en voel een warm en gelukkig gevoel door me heen stromen. Ik vond het heerlijk met Jamie en de gebeurtenis van zonet is uit mijn hoofd verdwenen. Ik denk er nu ook niet meer aan, het enige waar ik aan denk is Jamie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    H4RRY5TYLE5 schreef:

    William Jake O'Donnel

    Ik volgde de beweging die ze maakte toen ze met haar vingers door haar haren gingen.
    "Bij ons is het meestal pure choas" zei ik toen. Ik ging terug gewoon in het bed zitten en haalde een hand door mijn bruine haren.
    "Mijn zusjes vinden het leuk om mensen voor gek te houden, het enige probleem is dat zoveel mensen het al door hebben, dat ze weten dat ze elkaar weer spelen. Daar krijgen ze dan weer problemen mee, mijn moeder zegt dat het mijn schuld is, bla bla bla".
    Ik maakte een vaag gebaar en haalde weer een hand door mijn haren.

    *En nu weer helemaal thuis voor mijn computertje,, Ik ga Frankrijk missen :c maarja nu ben ik hier weer :3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Ik was ook in Frankrijk c: en ik mis het echt erg x) maar lang leve internet :3

    Welkom terug Erzsi! C:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *c: ik zal dan maar eens een stukje ga schrijven :3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Hooi, ben er ook weer:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chàrline
    Ik lachte even om zijn gebaar en haalde mijn schouders op.
    ''Het is beter dan doodse stilte in huis, of alleen maar ruzie.'' zei ik toen, en tuitte mijn lippen nadenkelijk.
    ''Je hebt geluk.'' zuchtte ik toen zachtjes, en keek hem onderzoekend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cameron Nikolai Parker
    Ik druk boos het gesprek uit en stop hem een beetje ruw in mijn broekzak voordat ik zuchtend een hand door mijn hand haal en even naar buiten kijk, ik leun tegen de reling aan en zucht nog een keer zachtjes. Mijn broer was zo koppig volgens mij snapte hij niet dat als ik zeg dat ik hem niet wil zijn ik dat ook echt niet wil. Ik loop langzaam weer naar de meisjeszaal terwijl een kleine vlaag van schuldgevoel door mijn lichaam gaat maar schud het snel weg als ik Alice zie. Mijn lippen krullen automatische in een glimlach en ik kijk naar haar slapende gezicht en strijk zachtjes met mijn vingertoppen over haar wang.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Moet even naar de winkel we hebben dus blijkbaar niks in huis,, brb*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Oké]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne