• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 9:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Kan je ook reageren met Jamie?:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach kort naar haar nadat ik mijn lippen van de hare had afgehaald en wend mijn blik af naar de gang die nog steeds donker is en adem zachtjes en rustig in en uit. Ik kijk weer even naar Amy en laat mijn blik over haar gezicht vallen en glimlach nog een keer naar haar. Ik leg mijn handen tegen haar benen aan en bijt even op de binnenkant van mijn wang en leun wat van haar weg en zucht zachtjes terwijl ik mijn ogen even sluit, waar ben je ook weer mee bezig Jamie, ik open mijn ogen weer en glimlach naar Amy.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Als Cam zegt dat het Thomas is weet ik al hoe laat en is. Thomas is zijn broer, en hun band is niet zo goed. Eerder slecht zelfs. Ik kijk naar Cam, ik kan zijn woede zo ongeveer voelen. 'Hé,' zeg ik zacht. 'Denk gewoon niet aan hem.' en ik ga even met mijn hand langs zijn wang. 'Denk aan leukere dingen,' zeg ik met een glimlach. Hij leunt tegen het bed aan en zijn gezicht tegen het matras. Ik hoor hem zuchten. 'Heb jij enig idee hor laat het is?' vraag ik dan aan hem. 'Ik ben weer eens mijn mobiel kwijt,' zeg ik met een onschuldige glimlach.

    [Ik moet ook eten ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik kijk om me heen, maar het was doodstil. Godzijdank. Even schiet mijn vader door mijn hoofd. Als hij hierachter zou komen... Hij zou me haten en Jamie iets aandoen. Ik werp de gedachte weer weg en kijk Jamie weer aan. Hij lijkt zijn eigen gedachtes te hebben en even maak ik me zorgen. Dat hij spijt heeft of iets, maar gelijk gooi ik ook die gedachtes weer weg en blijf rustig zitten. Ik kijk weer om me heen en ontwijk zijn gezicht. Zelf heb ik het niet door, maar onbewust doe ik het wel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Etenn*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Chàrline
    Er verschenen blosjes op mijn wangen.
    ''Dat wil je niet.'' mompelde ik met een kleine grijns, en sloeg mijn ogen neer.
    ''Dat wil ik bij jou!'' zei ik toen, en kneep even in zijn wangen, woelde met mijn slanke vingers door zijn haren en gaf hem een spontane knuffel waarna ik lachte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Eetsmakelijk allemaal!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    William Jake O'Donnel

    Ik wou net zeggen hoe schattig ze was met die rode wangetjes toen ze in mijn wangen kneep, door mijn geweldige haren woelde, en me een knuffel gaf.
    Ik lachte vrolijk en keek haar recht in haar ogen aan.
    Ik maakte een pruillipje, "Dat wou ik doen" zei ik op een triestig toontje.

    [Okéé, ik heb dus nog niet gegeten, maar ik denk dat ik nu moet (:]

    Chàrline
    Ik klapte enthousiast in mijn handen.
    ''Wát schattig!'' zei ik vertederend door zijn toontje, en knuffelde nogmaals. Omdat ik mezelf niet kon in houden.
    Ik stopte nog een paar snoepjes in zijn mond, en keek hem glimlachend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Eten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    William Jake O'Donnel

    Ik vond het niet erg, al die knuffels. Helemaal niet zelfs. Of het door haar kwam ? Waarschijnlijk, een andere reden kon ik niet bedenken.
    Ik kauwde vrolijk op mijn snoepjes terwijl ik mijn ogen geen moment van de hare liet wijken.
    Het was precies zo'n staarwedstrijdje, maar dan ... anders.

    [Ben er weer]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ook weer ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Ik ben ook net weer terug,, was even gezellig met mijn broer aan het praten en even gezellig tv kijken c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Hooi welkom terug beidde:) Ja, was ook even tv kijken met mijn vader:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne