• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 9:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik glimlach en loop vlug. Ik was op blote voeten en dat was nou niet echt een pretje. 'Jij en Ally kennen elkaar al lang of niet?' Ik kijk Cam even aan, maar wist het antwoord al. Toen ik ze samen zag wist ik al dat ze heel close waren, maar dat Alice op zo'n moment naar Cam vraagt bevestigd dat alleen maar. Zachtjes open ik de deur en kijk naar de andere meiden. Volgens mij liggen ze allemaal te slapen. Ik loop naar mijn bed en wenk Cam. 'Ally Cam is er.' Ik glimlach en kijk haar aan. 'Maakt mij niet uit wat jullie gaan doen, maar denk er wel aan dat ik onder jullie lig,' grijns ik. 'Cam Ally ligt boven, ik onder jullie.' Met doe woorden ga ik in mijn eigen bed liggen. Na een paar minuten val ik in slaap.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 8:24 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Ik word echt gek van mezelf en van me heimwee. Mijn misselijkheid is alweer gezakt nu ik weet dat Cam er waarschijnlijk aankomt. Kutheimwee. Altijd als ik last van heimwee heb maak ik mezelf onbewust misselijk. Daar kan ik niets aan doen. En ja, als je ziek bent, dan mag je wel naar huis. Alleen kan ik nu niet naar huis. Maar de gedachte dat Cam komt maakt ook alles goed. De gedachte dat ik niet meer alleen zal zijn zorgt ervoor dat mijn misselijkheid verdwijnt. En zo werkt bij mij heimwee. Ik zucht en ik staar naar het plafond. Dan hoor ik de deur open gaan. Er lopen twee mensen naar binnen. 'Ally, Cam is er,' zegt Amy. 'Dankje Amy, echt waar,' fluister ik naar haar. 'Maakt mij niet uit wat jullie gaan doen, maar denk er wel aan dat ik onder jullie lig.' volgens mij grijnst ze. 'Cam Ally ligt boven, ik onder jullie.' en dan gaat ze weer in haar eigen bed liggen. 'Ik ben zo blij dat je er bent,' fluister ik naar Cam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik loop met grote maar geruisloze passen naar haar toe en tast zachtjes met mijn handen naar haar en zie haar in het zwakke licht dat van buiten komt en kijk even naar haar rode ogen die weg geven dat ze heeft gehuild. 'Ik ben zo blij dat je er bent,' fluistert ze en ik grinnik even "Always" fluister ik terug en met een vloeiende beweging zit ik op het randje van haar bed en vouw ik mijn armen om haar heen. Ik druk zachtjes mijn lippen tegen haar voorhoofd en wrijf geruststellend over haar rug en trek haar dicht tegen mijn borst aan. Ik fluister ondertussen wat lieve woordjes in haar oor en hoop dat ze zich snel weer beter voelt.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    'Always,' fluister Cam. En zo is het ook. Hij zal er altijd zijn voor mij. En ik ook voor hem. Maar soms dan heb ik het gevoel dat ik hem zo vaak nodig heb. Cam zit op de rand van mijn bed en hij heeft zijn armen om mij heen geslagen. Ik voel zijn lippen zachtjes op mijn voorhoofd drukken, iets wat hij ook al deed voordat we wat kregen. Hij wrijft geruststellend over mijn rug en trekt mij dicht tegen zijn borst. Lieve woordjes hoor ik van hem. En ik voel mezelf schuldig. Ik voel me ook gelijk weer beter. 'Het spijt me,' fluister ik. Ik hoef niet eens te zeggen waarvoor, dat weet hij toch wel. Het spijt me dat ik hem weer eens wakker maak midden in de nacht. 'Ik zou echt niet weten wat ik zonder je zou moeten.' en ik wrijf de allerlaatste tranen weg. Mijn hoofd heb ik tegen zijn borst gevleid. En ik voel ook hoe ik rustiger word en meer moe. 'Ligt het aan mij of heb jij mij eigenlijk niet zo vaak nodig en ik jou wel?' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel haar wat meer ontspannen en hoe haar hoofd tegen mijn borst rust, ik veeg wat plukjes haar uit haar gezicht en laat mijn armen nog steeds stevig om haar heen, "Je hoeft helemaal geen sorry te zeggen" zeg ik nog als antwoord niet dat ze hem echt nodig had maar toch, 'Ligt het aan mij of heb jij mij eigenlijk niet zo vaak nodig en ik jou wel?' vraagt ze dan aan me en ik grinnik even "Jij geeft me al alles wat ik wil" zeg ik "Liefde" fluister ik erachter aan in haar oor, en rust dan mijn kin op haar kruin en wrijf nog steeds zachtjes een beetje over haar rug. "Gaat het weer een beetje" vraag ik met een zachte, kalme stem zonder dat ik mijn hoofd verplaats.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Cam veegt wat plukjes haar weg uit mijn gezicht. 'Jij geeft me al alles wat ik wil,' zegt Cam. 'Liefde,' fluistert hij in me oor. BAM. Dat komt binnen. Dit soort dingen, de manier waarop hij het zegt is zo simpel, zo lief, zo Cam. Dat kan ik dus echt niet. Ik zou niet weten waar ik de woorden vandaan zou moeten halen. En hij zegt het alsof hij het elke dag zegt. Zijn kin rust op mijn kruin. 'Gaat het weer een beetje?' vraagt hij rustig. Ik knik en voel zijn hoofd meebewegen waardoor ik moet lachen zachtjes. Dat voelt raar. 'Ja, met jou erbij kan dag ook niet anders.' en ik blijf voor me uitkijken. Cam kan echt niet elke nacht zo bij me blijven. Ik moet afkomen van dat heimwee. Maar of dat me ooit lukt? 'Beloof me dat je nooit verdwijnt uit mijn leven,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik grinnik zachtjes "I promise" fluister ik teder en strijk langzaam met mijn vingertoppen over haar wang en laat ze over haar arm glijden terwijl ik mijn armen iets losser om haar heen leg zodat ze zich niet gevangen voelt. Alice was het meest waardevolle in mijn leven en ze maakte me compleet, ik kan me niet eens voorstellen hoe ik zou zijn zonder haar, zij is degene die me weer op vrolijkt als het tegen zit of degene die zegt dat het goed komt. "Your so precious to me" fluister ik nog een keer zacht zodat Amy het hopelijk niet hoorden en draai mijn hoofd zodat ik haar kan aankijken en druk nog een zacht kusje tegen haar lippen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    'I promise,' fluistert hij lieflijk. En ik voel zijn vingertoppen langzaam over mijn wang gaan, zoals eerder deze avond. Ze glijden door naar mijn arm en zijn armen geraken iets losser. 'Your so precious to me,' fluistert hij. En hij kijkt me aan en hij drukt zacht een kusje op mijn lippen. Ik kus hem teder terug. Maar ik weet ook dat Amy onder ons ligt en we op een zaal liggen met nog zo'n 28 andere meiden, als het er niet meer zijn. Maar ondanks die meiden zoen ik hem terug. Mijn handen liggen tegen zijn borstkas. En ze liggen daar prima. Elk moment met Cam schiet door mijn hoofd. Als er iemand wel is die mij door en door kent, dan is dat wel Cam. En zelfs híj kent mijn diepste wateren nog niet. Hoewel hij wel dicht in de buurt komt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ze kuste me zachtjes terug en ik glimlachte zachtjes tegen haar lippen aan voordat ik ze er van af haalde en keek haar met een kleine lachje aan. Ik wou het gewoon zo laten, dicht tegen elkaar aan gewoon teder and rustig, ik keek haar weer even aan "Klaar om te slapen of wil je wat anders" vraag ik zachtjes terwijl ik mezelf ook al weer moe voel worden maar Alice komt natuurlijk voor. Ik kijk haar even vragend aan en glimlach lieflijk, en onderdruk een gaap.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Hij kijkt me aan. 'Klaar om te slapen of wil je wat anders?' vraagt hij zachtjes aan me. Hij kijkt me vragend en lieflijk glimlachend aan. Ik weet dat Cam moe is, en ik zie hem ook een gaap onderdrukken. Maar ik ben zelf ook erg moe, dus dat komt goed uit. 'Slapen, graag. Morgen weer vroeg opstaan. Aangezien we moeten dansen,' glimlach ik. Morgenochtend gaat het heus wel weer goed met mijn voet. Ik trek Cam mee zodat we nu liggen. Hij met zijn armen om me heen, en ik kijk in zijn richting. Onze neuzen raken die van elkaar net niet. 'Slaap zacht lieve Cam,' zeg ik zachtjes. 'Mijn beste vriend en vriendje.' en ik glimlach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach naar haar nadat ze zei: 'Slapen, graag. Morgen weer vroeg opstaan. Aangezien we moeten dansen,' en glimlacht erbij, ik glimlach terug en voel hoe ze me mee trekt zodat we liggen. Mijn armen zitten nog steeds om haar heen en het is wel een beetje krap met zijn tweeen in een 1 persoon bed maarja. 'Slaap zacht lieve Cam,' zegt ze zachtjes en ik grinnik even 'Mijn beste vriend en vriendje.' mijn lippen krullen omhoog en ik trek de deken over ons heen "Weltrusten mijn lieve Alice" fluister ik zachtjes en trek haar iets dichter tegen me aan. Samen slapen was niet heel erg nieuw voor ons aangezien we dat ook nog wel eens deden toen we gewoon nog beste vrienden waren maar nu voelde het toch anders.

    *Ik ga trouwens ook maar eens slapen nu,, ik ben zo moe :Y)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Ik ga ook ^^ slaaaaaaplekker Erzsi ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *slaaap lekkerrr Jaimy :3 <33*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Goddamn, I can't sleep -.-' dan nog maar een reactie op Cammie en daarna nog een poging :3]

    Alice 'Ally' Parker
    Cam trekt de deken over ons heen. 'Weltrusten mijn lieve Alice,' fluistert hij. En ik glimlach erom. Hij trekt me dichter tegen zich aan en het voelt veilig en warm. Iets wat ik nodig heb tegen de heimwee. Iets wat Cam me ook kan geven. Het is redelijk krap met zijn tweeën in dit bed wat overduidelijk voor een persoon is. Maar dat maakt niet uit, het gaat prima zo. Cam en ik hebben al enkele keren eerder bij elkaar geslapen, maar dat was niet zo intiem als nu helemaal in elkaars armen. Dit voelt nieuw, en toch vertrouwd. En ik kan er wel aan wennen, maar ik weet dat ik dat niet moet doen. Morgennacht moet Cam gewoon weer in zijn eigen bed slapen. Op dit moment is de heimwee ver te zoeken. En met een tevreden gevoel sluit ik mijn ogen en val heel snel in slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben vanaf 12 uur tot ongeveer 4 uur afwezig x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''