• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 9:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    ['mijn topics ^^ alleen een vraagje aan Erzsi, waar is Ally?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Veronica Madeline Green.

    Na mijn woorden ging hij meteen rechtop zitten. "Dat is niet de bedoeling van mijn plaag partij !" zei hij, met een beledigde toon. Hij ging op zijn rug liggen naast mij in bed, na wat moeite om naast mij te kunnen in dit eenpersoonbedje en vouwde zijn handen onder zijn hoofd. Even staarde hij enkel naar het plafond. "Krijg ik nog mijn nachtkusje ?" vroeg hij zachtjes. Ik ging voorzichtig op zijn onderbuik zitten en veegde een paar blonde krullen weg uit mijn gezicht. Ik boog voorover en plantte mijn lippen op de zijne.



    William Jake O'Donnel.

    "Of mensen laten schrikken" voegde ze er nog grijnsend aan toe. Ik lachte mijn tanden bloot, "Was ik vergeten" zei ik.
    "Ikzelf hou van zingen tekenen en, dansen". Bij dansen haalde ze haar schouders op, waarschijnlijk omdat dat logisch was.
    Ze ging in kleermakerszit zitten, maar ik bleef lekker in mijn niet comfortabele houding zitten.
    "Ik ben te groot voor stapelbedden" zei ik zuchtend toen ik me toch probeerde te verzetten, maar met mijn hoofd tegen het bed terechtkwam.

    Chàline
    Ik lachte even, kijkend naar zijn positie.
    ''Su-'' ik zuchtte.
    ''Je bent perfect voor beledigingen, wist je dat?'' grapte ik, en grinnikte.
    Ik frunnikte wat aan de lakens op het bed, en zuchtte zachtjes toen mijn mobiel liet weten dat ik een sms'je had.
    Ik nam de moeite niet om te kijken, wetende dat het mijn bemoeizuchtende ouders waren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel.

    Ze lachte, waarschijnlijk met mijn gedrag of positie.
    "Su-", ze zuchtte eventjes, "Je bent perfect voor beledigingen, wist je dat ?" zei ze, waarna ze grinnikte.
    Haar mobieltje ging af en ik keek er fronsend naar.
    Het zag er niet naar uit dat ze het ging aannemen, "Dankje voor het compliment én, neem je dit niet op ?".

    Chàrline
    Ik schudde mijn hoofd.
    ''Waarschijnlijk mijn ouders.'' zei ik.
    Hij wist nog niet van de hele situatie af, dus voor hem zou het -volgens mij- best vreemd overkomen. Maar ach.
    Ik drukte ze weg, en keek Will toen met een klein glimlachje aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik begon te lachen en schudde mijn hoofd. Langzaam liet ik mijn hoofd tegen de ijzeren buis vallen en sloot even mijn ogen, "Ouders zijn toch leuke mensen als het aankomt op groot worden" grijnsde ik.
    Ik opende mijn ogen terug en keek ze met vrolijke, oceaanblauwe ogen aan.
    Ik haalde mijn Samsung uit en ging naar gesprekken. Ik klikte het gesprek van mijn ouders open en gaf mijn mobiel aan haar, "Kijk maar".
    Het waren tientallen berichtjes achter elkaar om te controleren waar ik zat en of ik niet teveel dronk. Ja, teveel water want ik kreeg een waterhoofd, tss.

    Chàrline
    Ik keek naar de berichtjes, en lachte af en toe.
    ''Dan ken je mijn ouders nog niet.'' mompelde ik, pakte mijn mobiel en scrolde langs de smsjes.
    ''Kijk.'' zei ik, en gaf hem mijn iPhone.
    De sms'jes stonden vol met dingen zoals;
    'Ga niet te veel om met mensen van hip-hop of streetdance, dat beïnvloedt je gedrag misschien wel!'
    en
    'Vergeet niet dat we er voor zorgen dat we op de hoogte worden gehouden over je gedrag, lieverd. Gedraag je.'
    Ik sloeg automatisch mijn ogen neer. Ik schaamde me kapot voor mijn ouders, echt waar. Ik hoopte dat William nog met me om wou gaan ofzo, al helemaal door dat eerste sms'je; ik trok me er echt niks van aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Natalya Winter Crawford
    'Ik zal te denken aan een simpele choreografie,' zegt Chris. 'Ideeën voor muziek?' vraagt hij. 'Als je maar niet denkt dat ik tuttig modern ga dansen, want dat kan ik echt niet'.
    'Hmmm, ik heb nog wel een routine in gedachten eigenlijk. Er zitten een paar lastige dingen in maar ze zijn hier om dingen te leren right?' zeg ik. 'En, jij kan dan voor eens in je leven voor Superman spelen,' grinnik ik er achteraan. 'Het is een Hiphop Lyrical routine trouwens'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    William Jake O'Donnel

    Ik trok mijn wenkbrauwen beledigd op toen ik het eerste sms'je las. Ik ging verder en werd serieus boos in haar plaats.
    Toen ik naar haar opkeek zag ik dat ze beschaamd haar ogen had neergeslagen. "Ja, ik ben toch zo'n Bad Boy ! Ik loop in de meisjeszalen rond" zei ik dramatisch, maar toch duidelijk sarcastisch. Ik schonk haar een vrolijke glimlach die mijn tanden liet zien om aan te tonen dat ik me er niets van aantrok.
    Mensen moesten me nemen zoals ik was, "Ik heb trouwens nog Hip-Hop gedaan," lachte ik.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:16 ]

    Chàrline
    In de eerste instantie was ik geschrokken, er echt van overtuigd dat hij boos was.
    ''Ik heb trouwens nog Hip-hop gedaan.'' lachte hij, en ik kon het niet laten om ook even te lachen.
    ''En wat ze niet weten is dat ik dat soms ook oefen.'' mompelde ik.
    ''Hip-hop, dan.'' ik zuchtte. Nee, als ze dat zouden weten.. dan veranderden de blauwe plekken misschien wel in littekens, of stuurden ze me naar een kostschool ofzo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik begon te lachen en schudde mijn hoofd.
    "Oeeh, stout" grinnikte ik. Ik rekte me even uit wat als gevolg gaf dat ik uit het bed viel. Don't ask.
    Verbaasd keek ik rond en ging traag terug in het bed zitten.
    Alsof er niets was gebeurd keek ik eventjes rond. Toen ik terug naar haar keek zag ik dat ze raar naar me keek, "Hi" zei ik glimlachend.

    [Moet me omkleden, kan zijn dat ik nog terug kom voor 18.00 anders is het pas vanavond rond, nouja 23.00, misschien later zelfs.]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:35 ]

    Chàrline
    Ik trok een wenkbrauw op, een keek hem aan alsof hij gestoord was.
    Vervolgens barstte ik in lachen uit.
    ''Als je zo doorgaat kan je nóg meer beledigingen verwachten, dat weet je, hè?'' grinnikte ik.
    Hij maakte me in ieder geval aan het lachen, gelukkig was hij niet zo'n saai persoontje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [mijn topics]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bisous --> Stiles


    To the stars who listen — and the dreams that are answered