• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 9:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Knap Cam, je haalt een hand door je hand :Y) tot zoo ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Mhemmeee (cat) ik zit al vanaf 9 uur in de auto ik ben helemaal suf ^^ <3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Aragog schreef:
    Chàrline
    Ik lachte even om zijn gebaar en haalde mijn schouders op.
    ''Het is beter dan doodse stilte in huis, of alleen maar ruzie.'' zei ik toen, en tuitte mijn lippen nadenkelijk.
    ''Je hebt geluk.'' zuchtte ik toen zachtjes, en keek hem onderzoekend aan.


    William Jake O'Donnel

    "Je hebt geluk" zuchtte ze zachtjes, waarna ze me onderzoekend aankeek.
    Zwijgend deed ik hetzelfde en bestudeerde haar gezicht.
    Ze was echt zo'n Tumblr meisje, perfect dus.
    Na een tijdje wendde ik mijn ogen af, "Kom gewoon bij mij wonen dan" grijnsde ik, waarna ik even met mijn wenkbrauwen wiebelde.

    [hahaha, Tumblr meisje. Awesome :'D]
    Chàrline
    Ik grinnikte.
    ''Kon dat maar!'' gaf ik lachend toe, en liet me achterover op het bed vallen.
    Ik mocht William wel. Hij was aardig, gestoord en zag er nog goed uit ook. Kwam ik maar vaker dit soort jongens tegen..

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 17:34 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sam
    Ik liet mijn blik op het zakje gummiberen vallen dat op mijn been lag. Mijn mondhoeken krulden omhoog, en met twinkelende ogen keek ik hem aan.
    ''Voel je maar vereerd, ik geef niet vaak gummiberen weg,'' zei hij, en ik gaf hem een spontane knuffel, om vervolgens te grinniken.
    ''Dankjewel Wesley, ik voel me zeer vereerd.'' zei ik formeel, en begon aan mijn gummiberen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alice 'Ally' Parker
    Ik voel zacht iets over mijn wang strijken en slaperig ga ik met mijn had over mijn wang. Ik voel iets en pak het beet. Ik merk dat het een hand is, Cam's hand. Ik open mijn ogen. 'Betrapt,' zeg ik over mezelf dat ik in slaap was gevallen. En ik wil overeind komen tot ik de pijn in mijn voet voel. 'Au,' zeg ik zachtjes. En dan glimlach ik naar Cam. 'Het gaat al beter hoor,' lieg ik tegen Cam. 'Met wie was je aan het bellen?' vraag ik dan maar aan hem. 'Tenzij je het voor jezelf wilt houden natuurlijk.' en ik glimlach naar Cam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    [(:]

    William Jake O'Donnel

    "Kruip het raam uit 's nachts" grinnikte ik, "Of weet je wat ? Ik kom je wel lekker halen, jeweetwel in zo'n wasmand".
    Ik lachte zachtjes en schudde mijn hoofd, ik was echt gestoort soms.
    Ik richtte mijn blik opzij en zag dat ze neerlag op het bed.
    Een glimlach sierde mijn gezicht, waarna ik terugkeek naar voren.
    Iets in mijn zak was voelde irritant aan waardoor ik het eruit haalde. Een vrolijk geluidje verliet mijn mond waarna ik het zakje snoepjes opendeed.
    "Wil je ook wat ?" vroeg ik met mijn oceaanblauwe-geon op haar gericht.

    *Terug c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Stiles schreef:
    Natalya Winter Crawford
    'Ik dans altijd beter op ijs,' grijnst Chris. 'Als we terug naar het terrein lopen, komen we langs een ijssalon. Zullen we daar een ijsje halen?'
    Ik knik goedkeurend en kom overeind.
    'Weet je,' begin ik terwijl ik alvast begin te lopen. 'Ik had ook nog een andere routine in gedachten, maar dan zou je mij moeten kussen en dat lijkt me niet zo'n goed idee,' lach ik.


    Christian "Chris" Zain Jenkins.

    Natalya knikt instemmend, terwijl ze overeind komt.
    Samen lopen we richting de ijssalon, als Natalya plots begint te praten. "Weet je," mompelt ze. "Ik had ook nog een andere routine in gedachten, maar dan zou je mijmoeten kussen en dat lijkt me niet zo'n goed idee," lacht ze.
    "Ik zou er geen problemen mee hebben," lach ik. "En anders, het is een danskus of te wel een toneelkus. Dat is toch allemaal nep," vervolg ik met een glimlach.
    Wanneer we bij de ijssalon aankomen, stap ik naar binnen en bestel een oblie hoorntje met drie bolletjes ijs; Aardbei, chocolade en banaan.

    Chàrline
    ''Een wasmand?'' lachte ik.
    ''Een wasmand? Hoe kom je daar nou weer op?'' voegde ik er nog grinnikend aan toe. Toen ik geritsel hoorde, schoot ik overeind. Eten.
    ''Wil je ook wat?'' vroeg hij, en met zijn prachtige ogen keek hij me nieuwsgierig aan.
    Ik knikte enthousiast, en voordat hij nog maar iets kon aanbieden pikte ik een paar snoepjes uit het zakje en at ze op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    MoccaSins schreef:
    *Terug c:*


    [Hooi:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    William Jake O'Donnel.

    Een glimlach sierde mijn gezicht toen ze enthousiast knikte. Nog voor ik iets kon zeggen nam ze een paar snoepjes uit de zak en at ze op.
    Mijn glimlach groeide tot een ontblote glimlach voordat ik ook wat snoepjes opat.
    "Hoe langer ik bij je ben, hoe schattiger je wordt" lachte ik.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach flauwtjes naar haar en haal mijn hand weer weg en zie dat ze overeind probeert te komen en hoor een 'au' uit haar mond komen en bijt zachtjes even op mijn lip. Ik zet een klein stapje naar achter en glimlach nog een keer "Het was Thomas" zeg ik kil en met mijn kaken op elkaar geklemd en probeer een glimlach op mijn gezicht te krijgen maar het koste me veel moeite. Ik leg mijn armen over elkaar heen en leun weer tegen het bad aan zodat mijn gezicht tegen het matras ligt en zucht nog een keer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Chàrline
    Ik knipperde verbaasd met mijn ogen.
    ''Schattig?'' mompelde ik nadenkelijk, en keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan.
    ''Scháttig?!'' herhaalde ik mezelf op een quasi-boze toon, en keek hem fronsend aan. ''Ik ben niet schattig!'' zei ik, en stopte nog een paar snoepjes in mijn mond.
    ''Jij bent schattig!'' zei ik, nadat ik mijn mond had leeggegeten.

    [eten x]

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 18:02 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    "Ik ?" vroeg ik lachend.
    Ik begon te grijnsend en stak nog een paar snoepjes in mijn mond waarna ik er vrolijk op kauwde, "Jij bent degene waarvan ik wil om door je haren te woelen, je een knuffel te geven en in je wangen wil knijpen" grijnsde ik.
    Ik gaf haar nog een paar snoepjes zodat ze niet zonder zou vallen.

    [Ik ook x.]