• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 9:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik hoor het gesprek aan en kijk om me heen. Ineens zie ik Will en Charline Hand in hand staan. Ik grijns breed. 'Ben zo terug,' deel ik mee. Ik laat mijn eten staan en loop met grote passen naar Will en Charline. 'Hoi,' grijns ik. 'Ik ben zo weer weg hoor. Dan zijn jullie weer met zijn tweeën,' grinnik ik. Ik kijk Will met een veel betekende blik aan en dan Charline. Ik kan het niet laten om: 'Ik zei het toch' te zeggen, maar doe het toch niet. 'Nou gefeliciteerd lovebirds,' grijns ik. 'En veel plezier. Als jullie willen kunnen jullie erbij komen zitten, maar ik begrijp als jullie dat niet doen.' ik glimlach. 'kijk maar wat jullie doen.' Dan loop ik terug naar de tafel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    'Ik maak me alleen zorgen oke? En ik wil niet dat je je nog bezeert en dat gaat gebeuren als je vandaag gaat dansen.' zegt hij, erg serieus. Ik kijk naar hem maar sla dan mijn ogen neer en kijk weg. Ik weet dat hij gelijk heeft.. Maar hij weet ook hoe koppig ik ben. Ik kijk weg en zucht dan even. Ik kan het niet aan om naar Cam of Amy te kijken. Verdomme. Rotvoet. Ik zucht nog een keer en neem dan mijn moed en kijk naar Cam vanonder mijn wimpers. Wat haat ik dit zeg. 'Ik wil dansen,' zeg ik zacht gefrustreerd. En ik kijk Cam aan. We hebben dit wel vaker, en aan het eind geeft altijd iemand dan toe. Ik wil niet toegeven, maar ik doe het voor Cam. 'Morgen ga ik weer dansen,' zeg ik daarom. En ik kijk weer weg van Cam en Amy.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chàrline
    Ik keek Will stralend aan, tot ik Amy haar stem hoorde.
    Ik grinnikte even om haar woorden, en haalde mijn schouders op. Toen ze weer weg was, keek ik Will even aan.
    ''Daar, dan maar?'' antwoordde ik, en gaf een knikje richting de plek waar Amy zat. Ik lachte zachtjes, en keek hem vragend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik lachte en knikte.
    Ik had niet echt gehoord wat Amy zei, maar ik wist zeker, echt helemaal zeker, dat ze wou zeggen, of dat ze had gezegd, Ik zei het toch.
    Waarom ik dat wist ? Mensenkennis.
    Iedereen wilt dat zeggen als hij of zij daar de kans toekrijgt !
    Ik trok haar mee aan haar hand naar de tafel waar Amy zat.
    Ik stak mijn tong uit naar haar voordat ik ging zitten en keek wat er op tafel stond.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik zuchte nog een klein beetje geïrriteerd maarja in iedergeval zal ze vandaag niet dansen en ik had zelf ook al helemaal geen zin om te gaan dansen vandaag, ik buig me een beetje naar Ally toe "He wat dacht je er van als we vandaag een ditch date doen" vraag ik "Jij gaat niet dansen en ik heb niet zo'n zin" zeg ik en kijk haar vragend en speels aan tegelijk er tijd. Mijn handen friemelen aan de dop van het flesje drinken en ik voel de bittere, zure smaak van de grapefruit en drink verder.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik steek ook mijn tong uit naar Will en kijk de tafel rond. Alice, Cam, Will en Charline. Wauw, ik heb mezelf aan een tafel gezet met twee koppels en ik zelf kon dat niet. Als ik Jamie als vriendje kon beschouwen, maar daar wilde ik niet aandenken. Ik schuif op, waardoor er meer ruimte is. Maar de vier personen waar ik mee aan tafel zit, zouden nog wel is hele goede vrienden kunnen worden. 'Nou... Gezellig met de lovebirds aan de tafel. Voel me eenzaam jongens,' zeg ik met zielig stemmetje, maar lach daarna.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chàrline
    Ik nam plaats naast Will, en pakte gelijk een aantal croissantjes om vervolgens mijn glas in te schenken met Jus d'orange.
    Ik nam een hap van mijn croissant, en keek even de tafel rond. Een groot gedeelte van de aanwezige personen zag er slaperig en humeurig uit door het vroege tijdstip, en ik, in tegendeel tot de rest, was redelijk opgewekt en vrolijk. Dat was nieuw, maar de reden was voor de hand liggend. Ik schonk Will even een glimlach voordat ik nog een hapje nam van mijn eten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alice 'Ally' Parker
    Will en een meisje waar ik de naam niet van ken komen bij ons aan tafel zitten. 'He Will,' glimlach ik. 'En meisje wat eruit ziet als zijn vriendinnetje.' en Cam buigt zich wat dichter naar me toe. 'He wat dacht je er van als we vandaag een ditch dat doen?' vraagt hij. 'Jij gaat niet dansen en ik heb niet zo'n zin.' en ik zie de speelse vragende blik in zijn ogen. Ik glimlach naar hem. 'Technisch gezien heb je vrij gekregen van les door de zuster,' begin ik. 'Maar je mag geen les missen door mij, vind ik.' zeg ik tegen hem. Hoewel ik het wel leuk zou vinden als Cam bij me blijft. Maar kom op.. Dan mist hij dansen? Hoewel ik weet dat hij het niet erg vind om het te missen, hij haat ballet, krom gezegd. 'Maar beslis jij maar.' en ik kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    William Jake O'Donnel

    Ik wou iets zeggen over de opmerking van Amy, aangezien zij zelf een vriendje had, ofzoiets, maar herinnerde me toen dat ik moest zwijgen.
    Ik verzon snel iets anders, "Geef eens de appelsap door" zei ik.
    Toen ik het had schonk ik het in en nam een croissantje.
    Ik sneed het open en legde er een plakje kaas tussen aangezien ik altijd beleg moest hebben en legde toen mijn rechterhand op Chàrline's bovenbeen aangezien ze rechts van me zat.

    Chàrline
    Ik voelde zijn hand op mijn been, en dat plekje dat hij aanraakte werd direct een stukje warmer. Ik glimlachte lichtjes, en legde mijn hand op die van hem terwijl ik een slokje nam van mijn drinken.
    Deze dag had een onverwachte wending genomen, maar erg vond ik het zeker niet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik glimlachte lichtjes toen ze haar hand op de mijne legde.
    Op zo'n momenten bedankte ik mijn ouders dat ik lef had geërferd, wie weet hoe lang het anders wel niet had geduurt voor ik Chàrline durfde te kussen.
    Ik nam een slokje van mijn appelsap maar spuwde die subtiel terug uit in het glas.
    Juist ja, ik dronk helemaal geen appelsap.

    Amy Michels

    Hij leek iets te willen zeggen, maar het duurde even voordat hij ook daadwerkelijk iets zij. Braaf geef ik hem het drinken en kijk hem dan aan. Volgens mij wilde hij iets anders zeggen. Ik besluit er niet op verder te gaan en leun achterover. Ik kijk om me heen, maar zag Jamie nog nergens. Ik zucht en kijk de andere dan aan. Ze zagen er allemaal schattig uit. Ik grijns even en eet mijn eten op. Ik kijk nog een keer om me heen. Dan richt ik mijn blik op Will en Charline, daarna op Cam en Alice. Wat was deze dag toch leuk. Iedereen zat werkelijk waar met een glimlach op zijn gezicht aan deze tafel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik grinnik "Dat word dan een date" zeg ik lachend en eet snel het restje van mijn eten op en zucht zachtjes, ik kijk even om me heen en zie Will opeens aan de tafel die had ik niet eens opgemerkt en ook zit er een meisje bij die ik nog niet ontmoet had volgens mij. Ik kijk haar Ally en draai mijn hoofd naar haar toe ik druk mijn lippen tegen haar wang aan en als ze haar hoofd draait druk ik mijn lippen tegen de hare aan. Ik haal ze er weer van af en glimlach eventjes naar haar, wat hield ik toch van haar dacht ik in mezelf.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Chàrline
    In mijn ooghoeken zag ik het gezicht van Will betrekken, en toen ik hem aankeek spuugde hij -heel charmant- zijn appelsap terug in het glas.
    Ik grinnikte, en keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. ''Wat is er?'' vroeg ik hem, nog een beetje na-grinnikend. Ik schudde lichtjes mijn hoofd, en at mijn croissantje op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    [H4RRY5TYLE5 --> Facetious.]
    William Jake O'Donnel

    Ik lachte zachtjes en haalde mijn schouders op, "Ik lust geen appelsap" grinnikte ik.
    Ik wreef zachtjes met mijn duim over haar bovenbeen terwijl ik verderat.
    Wel, 1 ding was zeker. Of nee 2. Dit eten was helemaal zo slecht nog niet, en Chàrline was het schattigste en leukste meisje dat rondliep op de wereld.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 1:12 ]