• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 9:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Chàrline
    Ik voelde weer die verdomde blosjes opkomen en glimlachte naar Will. Ik lachte zachtjes toen hij zwaaide, en ik ontweek Amy haar blik.
    ''Ik..-'' ik glimlachte lichtjes.
    ''Als je er behoefte aan hebt, kan je het me vertellen, hoor. Ik bedoel- alles opkroppen is ook niet goed. Maar als het echt niet kan..'' zei ik schouderophalend, om van onderwerp te veranderen.

    [Ik moet gaaaan.
    Tot morgen! x]

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 21:18 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Oké doei!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Ik glimlach even. 'nee, hoeft niet.' Ik sta op en loop naar de deur. Ik kijk naar de verlaten gang en sluip door de stille gangen. Ik was niet moe, ik kon niet slapen en had behoefte aan praten. De hele dag zoemde door mijn hoofd. Ik wilde met Will praten en wel nu meteen. Ik sluip door de gangen naar de jongensslaapzaal en klop op de deur. 'Will,' fluister ik, maar hard genoeg zodat hij het zou kunnen horen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Amy is naar Will gegaan... Gehehe...:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    William Jake O'Donnel

    Ik opende de deur en liep de gang op. "Amy ?" vroeg ik zachtjes.
    Ik wreef even in mijn ogen en onderdrukte een gaap.
    "Wat is er ?" vroeg ik toen, met een bezorgde ondertoon. Ik kreeg al wat beter zicht en keek even rond om haar dan mee te sleuren naar een andere kamer.

    Amy Michels

    'Meerdere dingen,' fluister ik. Ik kijk hem aan. 'Oké, vat het niet raar op. Maar je bent de enige die ik hier mee lastig kan vallen, denk ik en die ik ook vertrouw erin. Dus je mag het tegen niemand zeggen en dat moet je beloven.' Ik kijk hem even twijfelend aan. 'Maar eerst het andere. Als je zo naar Charline blijft staren valt het iedereen op,' grijns ik. Ik kijk hem met een veelbetekende blik aan. 'Maar wees gerust, zij mag jouw ook heel erg.' Ik grinnik eventjes en kijk hem aan. Dan twijfel ik of ik hem wel moet vertellen over Jamie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Cam kijkt nog lief naar me voordat hij de zaal uit gaat en ik werp hem nog een handkusje toe. Ik laat me zuchtend achterover vallen. Dit kan nog een lange nacht worden. Maar eigenlijk hoop ik snel in slaap te vallen. Mislukt, ik moet naar het toilet. Ik zucht en ga overeind zitten. Ik verplaats mijn voet voorzichtig. En laat me dan van het bovenbed afglijden, en laat me zakken op mijn goede voet. En het lukt me gewoon. Zie je wel Cam, denk ik triomfantelijk, morgen kan ik heus wel weer dansen. Ik pak mijn krukken en vind mijn weg naar het toilet. Als ik terug kom zie ik dat Will Amy meetrek naar een kamer. En ik trek een wenkbrauw op. Mijn nieuws gierigheid wakkert aan. Ik kruk in de richting van de kamer en blijf ervoor wachten. Moet ik dit wel doen?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    William Jake O'Donnel

    "Oké, minder staren dus" grijnsde ik, "Maar zeg het tegen niemand,".
    Het leek meer op een smeekbede zodat ze het wel moest beloven, maargoed.
    "Maar vertel nu verder ! Ik ben een jongen, maar ik ben wel nieuwsgierig".
    Ik keek haar even glimlachend aan.

    [Nog even achter mijn pc gesneakt, hihi.]
    Chàrline
    Slaperig werd ik wakker. Het was pikdonker, wat betekende dat het nog nacht was.
    Ik draaide me even om, en zag dat het bed van Amy leeg was. Veel aandacht trok het echter niet aangezien ik te moe was om helder na te denken, en ik gaapte even.
    Ik keek even afwezig op mijn mobiel, en zag dat ik weer enkele sms'jes van mijn ouders had ontvangen. Met een kleine zucht legde ik mijn mobiel weer terug, en staarde naar het bed boven me.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 21:56 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amy Michels

    Ik kijk hem even kort aan en ga met mijn hand door mijn haren. Ik haal diep adem. 'je weet wel... Jamie?' Ik kijk hemv even kort aan en weet niet zo goed of ik het wel moet zeggen. Ik kan alles verpesten, maar ik moet er over praten. Ik ben een meisje, ik heb die behoefte. Ik slik en kijk Will weer aan. 'Ik vind hem leuk,' breng ik uit. Ik sla mijn ogen neer en staar naar de grond die ineens wel heel interessant is. 'Hij is twintig. ik negentien.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hahaha genius van Alice]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    William Jake O'Donnel

    Ik staarde haar aan. "Ja, ga verder, wat is het probleem nu ?" vroeg ik.
    Ik wist heus wel dat ze er een probleem van maakte dat Jamie een leerkracht was en dat ze 1 jaar verschil hadden.
    "Aims, 1 jaar is niets, geloof me, en dat hij leerkracht is, ja, dat is anders buiten school, toch ?".

    Alice 'Ally' Parker
    Ik besluit het niet te doen en ik kruk terug naar de slaapzaal. Ik kom bij het stapelbed aan en zucht even. Dit moet me lukken. Kom op Ally, dit kan je wel. Ik zet mijn krukken neer en zucht nog een keer. 'Lets go,' mompel ik tegen mezelf. Ik begin met mezelf op te hijsen. En ik val weer naar beneden. Niet opgeven Alice. En ik probeer het nog een keer en deze keer lukt het wel. 'Yes.' en ik laat me hijgend op me bed vallen. Dan trek ik de dekens over me heen en probeer te slapen, wat uiteraard mislukt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik zucht opgelucht en ga met mijn hand door mijn haar. Hij pakt het goed uit. Ik laat me tegen de muur zakken. 'Ja, weet ik. Ik ben vandaag ook al naar zijn apartement geweest, maar het is gewooon... Ik weet niet wat hij wilt. Ik weet niet hoe hij nu denkt...' Ik sluit even mijn ogen. 'We zoenen wel enzo, maar...' Ik kijk even verward voor me uit. Ik wist het niet. Ik wist niet wat het nou precies was. Misschien moest ik het laten rusten en gaan slapen. 'Ik wil er gewoon met iemand over kunnen praten en nou ja... Ik vertrouwde jouw en nou ja... Ik moest het even kwijt.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    William Jake O'Donnel

    "Aims, ik ben blij dat je me vertrouwt, maar je moet hier met Jamie zelf over praten, hij kan je niet gewoon gebruiken" zei ik, een tikkeltje bezorgd.
    Ik haalde mijn mobiel boven en keek naar het uur.
    "Hey, Aims, we praten hier morgen verder over, oké ?".
    Ik glimlachte nog even naar haar en liep het kamertje uit.
    Even twijfelde ik, maar ik besloot terug te lopen naar mijn kamer.
    Chàrline zag ik vast nog wel.