• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 9:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sam
    ''Dat kan je wel!'' zei ik verontwaardigd, en grinnikte even. Oh, dat kon hij zeker wel.
    Ik maakte een vreemde beweging doordat hij me in mijn zij porde, en automatisch porde ik een paar keer terug. Ik háatte kietelen, ik kon er dus écht niet tegen.

    [Wooops, te kort. Sorry D:]

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 20:35 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alice 'Ally' Parker
    Net als ik mijn hoofd weer wil terugtrekken legt Cam zijn hand onder mijn kin en hij drukt een teder lief kusje op mijn lippen. Hij strijkt zachtjes met zijn vingertoppen langs mijn wang. En dan nog een klein kusje op mijn wang waar net nog zijn vingertoppen waren. 'Volgens mij is het tijd om naar mijn slaapzaal te gaan,' zegt Cam. En gelijk voel ik teleurstelling. Ik wil niet dat Cam weg gaat. Maar het moet. 'Oke,' zeg ik met teleurstelling. En ik druk nog een kleine kus op zijn lippen. 'Het is me nog een raad hoe ik dit bed kan afkomen morgenochtend, of vannacht voor het geval ik naar het toilet moet, maar dat gaat wel lukken.' en ik glimlach even naar hem. Dat moet me wel lukken, maar hoe het gaat met mijn heimwee? 'Slaap lekker lief vriendje van me,' glimlach ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    William Jake O'Donnel

    "Sweet Dreams" glimlachte ik nog naar Chàrline.
    Ik wou weglopen toen ik me iets herinnerde, "Oh, slaapwel Amy" grinnikte ik nog, "Het is jongensvrij nu, je kan je omkleden,".
    Ik keek vlug nog even naar Chàrline en liep toen de deur uit, expres liet ik die open. Ik had een slecht karakter ha ?

    Amy Michels

    'Ja, dank je. Jij ook,' roep ik hem na. Ik staar Will verbaasd na. Hij was eerst altijd iets enthousiaster als hij me zag. Sterker nog, hij leek me niet eens gezien te hebben. Net zoals het meisje. Ik kijk haar aan. Nou daar ging iets komen... Ik kijk haar aan. 'Ik ben dus Amy en wie ben jij?' Ik kijk het meisje vragend aan, terwijl ik naar mijn tas loop. Ik trek vlug mijn pyjama aan en laat me op mijn bed vallen. Eerst Jamie die niet eens gedag zegt, dan Will die me niet ziet staan. Ligt dat dan aan mij? Will zou dat meisje wel leuk vinden, zo keken ze ongeveer ook naar elkaar, maar toch... Het geeft me wel een beetje een rot gevoel.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 20:45 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Amy Michels

    Ik staar Will verbaasd na. Hij was eerst altijd iets enthousiaster als hij me zag. Sterker nog, hij leek me niet eens gezien te hebben. Net zoals het meisje. Ik kijk haar aan. Nou daar ging iets komen... Ik kijk haar aan. 'Ik ben dus Amy en wie ben jij?' Ik kijk het meisje vragend aan, terwijl ik naar mijn tas loop. Ik trek vlug mijn pyjama aan en laat me op mijn bed vallen. Eerst Jamie die niet eens gedag zegt, dan Will die me niet ziet staan. Ligt dat dan aan mij? Will zou dat meisje wel leuk vinden, zo keken ze ongeveer ook naar elkaar, maar toch... Het geeft me wel een beetje een rot gevoel.


    [Hij zei slaapwel tegen je ! (:]

    Cameron Nikolai Parker
    Ik grinnik nog zachtjes naar haar "Je weet me te vinden" zeg ik alleen maar en glimlach nog een keer, "Slaap lekker Ally" fluister ik "Ikhouvanje" zeg ik er snel en nog wat zachter achteraan voordat ik de zaal uit loop met grote passen en nog een blik op Alice werp en nog liefelijk naar haar glimlach. Voor ik het weet sta ik weer in de jongens slaap zaal en trek mijn shirt uit, ik verwissel mijn spijkerbroek voor een joggingbroek van A&F en kijk even de zaal rond om te kijken of er nog andere zijn.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Chàrline
    Ik staarde een beetje dromerig voor me uit, tot het meisje iets zei.
    ''Hè, huh?'' mompelde ik verrast, en keek op.
    ''Oh, eh- Chàrline.'' glimlachte ik, en wierp nog even een blik op de openstaande deur. Ik grinnikte zachtjes, stond op en deed de deur dicht. Ik plofte weer op mijn bed.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amy Michels

    Ik grinnik zachtjes. 'Will is aardig,' grijns ik en kijk haar aan. Ik ga recht op zitten in kleermaker zit. 'Hij heeft wel veel oog voor je,' grinnik ik weer. Ik kijk haar aan. Ze leek een beetje in dromenland. Ik leun tegen de muur achter me en kijk haar aan. Dan kijk ik om me heen. Ik slaak een kleine zucht en kijk dan weer naar Charline. 'Welke dansstijl doe je?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chàrline
    Ik knipperde verbaasd met mijn ogen.
    ''Denk je?'' ik giechelde even. ''Nee, vast niet.'' bedacht ik me toen. Dat kusje was vast vriendschappelijk..
    ''Eh- ballet.'' glimlachte ik. Wow, de eerste die het niet zag aan mijn uiterlijk.
    ''En jij?'' vroeg ik met een klein glimlachje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amy Michels

    'Ja, tuurlijk niet.' Ik kijk haar grijnzend aan. 'Dat zag ik toch. Ik kwam aanlopen en jullie zagen mij beidde in het begin bijna niet,' grijns ik. ik mocht haar wel en Will ook. Dus dan zouden ze leuk zijn samen toch? Ik glimlach even om mijn eigen gedachte. 'Klassiek,' antwoord ik op haar vraag. Ik ga wat meer naar haar toe zitten, zodat het gesprek wat makkelijker is om te voeren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chàrline
    ''Dat kwam omdat.. ik je niet hoorde.'' mompelde ik, en sloeg mijn ogen neer. En omdat ik alleen maar oog had voor die prachtige, oceaanblauwe ogen, en-
    Ik schudde mezelf wakker uit mijn gedachten.
    ''Leuk.'' antwoordde ik glimlachend toen ze zei welke dansstijl ze deed.
    Ik ging in een kleermakerszit zitten. Ik deed later mijn pyjama wel aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amy Michels

    Ik lach en kijk haar grijnzend aan. 'Oké, oké ik houd al op. Maar Will hoorde me wel, maar had geen zin om gelijk te reageren, omdat hij jouw aanstaarde,' grijns ik. Mijn sombere gevoel was verdwenen. 'Maar Will is echt aardig hoor, dus zo verkeerd zou het niet zijn,' lach ik. Ik kijk haar even aan en opeens had ik behoefte om met iemand over mij en Jamie te praten. Zoals ik vroeger met mijn beste vriendinnen deed. Kletsen en lachen, over jongens praten. Maar nu was alles anders. 1. Ik had hier nog niet zulke hechte vriendinnen. 2. Dat gene wat ik met Jamie had was verboden. Toch wilde ik het zo graag iemand vertellen...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chàrline
    Ik beet met een kleine grijns op mijn lip. Zal ze gelijk hebben? Nee, toch?
    Ik keek haar even aan, en haar gezichtsuitdrukking verried dat ze ergens mee zat.
    ''Is er iets?'' vroeg ik haar voorzichtig, en ik streek een haarlok achter mijn oor.
    Toch was ik niet volledig geconcentreerd op Amy of mijn vraag. Er gingen duizenden dingen door mijn gedachten, ik werd er gék van.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 21:06 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik had mijn pyjama aangedaan. Dat wou dus zeggen dat ik alles had uitgedaan en een trainingsbroek in de plaats had aangedaan.
    Ik legde mijn haren even goed en zocht naar mijn mobiel.
    Ik zou toch zweren dat die- Oh nee wacht, die lag op haar hoofdkussen.
    Ik haalde mijn schouders op en liep terug naar de slaapzaal van de meisjes.
    Vrolijk stapte ik naar binnen en liep naar het bed, waarna ik me voorover bukte en mijn mobiel van het kussen nam.
    Mijn ogen keken nog even in de van Chàrline, waarna ik een knipoog gaf en de me weer rechtstelde, "Ik was hem vergeten" lachte ik waarna ik even zwaaide en weer wegliep.

    Amy Michels

    Ik kijk haar aan en zucht. 'Is dat zo duidelijk,' vraag ik met een kleine glimlach. 'Maar het probleem is dus dat ik er met niemand over kan praten.' Ik sla mijn ogen even neer en kijk dan op. 'Mijn vriendinnen zijn ver weg en tja...' Ik zwijg. Ik kon al te veel verraden en Jamie zou echt kwaad kunnen worden. Bovendien, zou hij zijn baan kwijt kunnen raken en dat wilde ik niet op mijn geweten hebben. Echt niet. 'Ik mis gewoon mijn familie en alles,' lieg ik. Ik kijk naar Will die opeens de kamer inloopt en alleen oog heeft voor Charline en haar een knipoog geeft. ik grijns. 'Zie je. Hij ziet je wel zitten hoor. Hoe erg weet ik niet, want iedereen kent elkaar pas net. Maar hij ziet je wel zitten.'

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 21:09 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne