• Ik ga in de vakantie een verhaal uitwerken waarvoor ik nu alvast een cover zoek, als wifi het er wel goed doet wil ik namelijk af en toe wat posten..

    Even korte info over de stoty:


    Satans steps

    Er is een plek van rust, van de dóod, maar er is ook een andere doód en dat is de hell. Dit verhaal gaat over Raven die maar 1 ding wil, ze wil niet naar de hemel nee want ze vind dat ze dat niet verdient heeft. Het enigste wat ze wil is naar de hel toe gaan. Ze gaat het zwarte pad op, het pad van moorden en van andere slechte daden, maar nog steeds voorspeld haar oma die paranormaal is dat ze in de hemel komt, ze raakt haar pad kwijt. Word boos en dan is het moment daar, het moment dat ze haar eerste echte moord pleegt, ze word nooit op gepakt en haar oma verteld en weet dat ze in de hemel komt. Elke keer wanneer zij het mes in iemands lichaam neer zet word ze niet ontdekt, elke keer als ze dit doet raakt ze diepen in de put tot het einde er is. Ze gaat een moord plegen om de burgemeester... Zij is een martelaar, een moordenaar zonder patroon, het enigste wat ze wil is de hell in.



    Wat ik wil is iets wat erbij past met dit meisje het liefste er in verwerkt : (Een raaf erbij is ook erg gaaf btw!)

    Een mes zal mooi zijn, of zoiets als achtergrond:



    Het liefste heb ik de letters opvallend, niet al te sierlijk.. De titel moet er op; Satans steps



    Ik zal zeggen: ga op je gevoel af..

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 23:51 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Hé, je hebt mijn titel gekozen! Haha ^^
    Helaas ben ik erg slecht met covers, dus daar kan ik je niet mee helpen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik heb even iets geprobeerd :] Hoor graag wat je ervan vind.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik heb even iets geprobeerd :] Hoor graag wat je ervan vind.



    Ik vind hem erg mooi gemaakt alleen is het niks voor mij, ik ben dyslectisch dus ik word helemaal gek van die ''die'' op het plaatje.


    I'm a fighter, let me go.

    oké, heb die laag ertussenuit gehaald.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    oké, heb die laag ertussenuit gehaald.



    Hmmm, sorry, maar dan is dit toch niet echt wat ik zoek. Toch bedankt voor het proberen.


    I'm a fighter, let me go.

    Oke, kan je anders misschien wat meer vertellen wat je dan wel wilt, dan kan ik daar rekening mee houden..
    Want ik vind het wel leuk om te soen ^^


    Credendo Vides

    Ik zal morgen ochtend eens voor je kijken (:


    Believe in yourself.

    Ik wil wel wat proberen, maar wil je je cover staand of liggend? (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik heb er twee gemaakt. Zie maar of je het iets vind (:



    And now we're counting down to Phase Zero.

    Vivaldi schreef:
    Ik heb er twee gemaakt. Zie maar of je het iets vind (:




    Wauw erg mooi!!

    - Elke cover die geprobeert is komt zoizo bij een hoofdstukje voor, alleen de mooiste gebruik ik als echte cover van de story.


    I'm a fighter, let me go.


    Hopelijk heb je er wat aan, haha. Mooie verhaallijn trouwens!

    Mijn bijdrage hope you like.....


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    Mijn bijdrage hope you like.....



    Die vind ik ook erg leuk! Bedankt.

    Mobiliarbus : het is niet echt in mijn smaak, maar toch bedankt!


    I'm a fighter, let me go.