• Ik heb zonet mijn dagboek van in 2005 gevonden.. Echt zo grappig wat ik daar op mijn 7 / 8 jaar allemaal in schreef, alles vol met spelfouten enz. Zo leuk om dat nu terug te lezen, dus ben terug begonnen in een dagboekje, voor later. :'D Waarschijnlijk hou ik het niet vol, maar ja xd
    Hebben jullie ook een dagboek (gehad)?


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Nee, dat vind ik dus echt onzin


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Nope. Ik heb wel ooit eens eentje gekregen van iemand, maar dat gebruikte ik al tekenpapier omdat ik toch nooit van plan was mij dag neer te pennen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb het nog steeds. Ook al schrijf ik er niet in zoals in een dagboek, dus niet elke dag wat er gebeurd is, maar meer gedachten en random dingen die er uit moeten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb in groep 8 een reisdagboek gekregen en toen ging ik naar China en Amerika, wat daar allemaal niet over in stond geschreven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik heb er een. ik heb een tijdje elke dag maar nu is het meer een maand/jaar boek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Floyd schreef:
    Ik heb het nog steeds. Ook al schrijf ik er niet in zoals in een dagboek, dus niet elke dag wat er gebeurd is, maar meer gedachten en random dingen die er uit moeten.

    Daar gebruik ik het ook voor. (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ik heb er één, maar ben de sleutel kwijt x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Haha omg, ja, toen ik een jaar of 10 was heb ik een paar keer geprobeerd een dagboek bij te houden.. maar dan zaten er telkens weken tussen lol. :'D Ik ben dat ding pas weer tegen gekomen. Heerlijk om zoiets terug te vinden.

    "Het gaat vanavond regenen en nu gaat de barbeque niet door! :'[ Ik ben boos op mama"

    De dingen waar je je druk om kon maken <3 Geweldig gewoon. x'D


    ars moriendi

    ik heb een dagboek alleen ik schrijf er nooit in XD
    xxx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    PercyWood schreef:
    Ik heb er één, maar ben de sleutel kwijt x'D

    Hahah ja ik heb in totaal 3 dagboeken gevonden, allemaal uit verschillende jaren, maar van 1 vind ik die sleutel ook niet meer (cat)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Huntelaar schreef:
    Haha omg, ja, toen ik een jaar of 10 was heb ik een paar keer geprobeerd een dagboek bij te houden.. maar dan zaten er telkens weken tussen lol. :'D Ik ben dat ding pas weer tegen gekomen. Heerlijk om zoiets terug te vinden.

    "Het gaat vanavond regenen en nu gaat de barbeque niet door! :'[ Ik ben boos op mama"

    De dingen waar je je druk om kon maken <3 Geweldig gewoon. x'D

    Ja zalig he! Bij mij stond er zo in:
    "Ik ben met papa naar de kermis geweest, zonder dat mama het wist!"
    Echt zo precies of ik had iets kei stouts gedaan, haha. xd Zo leuk om dat terug te lezen :'D


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Jaa toen ik nog heel klein was heb ik wel eens eentje gehad maar ik schreef er niet veel bijzonders in, maarja wat wil je ook als je nog zo jong bent x'D

    Ik las voorlaats wel iets van mijn broer van vroeger (school opdracht) nou die kon ook niet schrijven dat was echt :
    Banaan: Hanaan
    Kiwi's : Hiwi's

    Ik lag helemaal in een deuk toen ik dat las. :Y)


    The walking dead <'3

    Erotichearts schreef:
    Jaa toen ik nog heel klein was heb ik wel eens eentje gehad maar ik schreef er niet veel bijzonders in, maarja wat wil je ook als je nog zo jong bent x'D

    Ik las voorlaats wel iets van mijn broer van vroeger (school opdracht) nou die kon ook niet schrijven dat was echt :
    Banaan: Hanaan
    Kiwi's : Hiwi's

    Ik lag helemaal in een deuk toen ik dat las. :Y)

    Haha dat begrijp ik :'D Ik vind dat echt zo geweldig om dingen van vroeger terug te vinden (krul)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ik heb er echt 5 gekregen in het verleden. In ieder dagboek ben ik begonnen, maar ik ben nooit verder dan 1 of 2 bladzijdes gekomen. Maar de dingen die ik er in geschreven had waren echt super grappig :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik heb een dagboek, en daar schrijf ik best wel vaak in. Leuk voor later, leuk voor nu. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |