• Well, ik heb dus een vriendje. Maar hij is de laatste tijd vet veel bij een ander meisje, en ik snap best dat ze gwn vrienden zijn. Maar er gaat een gerucht te ronde dat zij (dat meisje) wel eens eens vaker vriendjes "Steelt". Hij zegt dat ik me niet zorgen hoef te maken maar ik doe het toch.. en nu weet ik dus niet wie ik moet geloven...

    *Ik wil liever geen haat reacties etc. etc. dat zou fijn zijn.*


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Wees bezorgd.


    Pretty is just a pretty word.

    Als je bezorgd moet zijn, is het dus blijkbaar geen stabiele relatie.
    Snap je? >.< Het klonk logischer toen ik het dacht.


    Great minds think alike.

    Belachelijk geen zorgen maken? Wie heeft nou geen zorgen als je vriendje met een ander meisje veel is. Hij zou dat toch ook doen als het andersom was?


    Aa hij bedoelt het goed. Ik zou eens goed metv hem gaan praten. En vertellen wat jij voelt


    2 kanten voor welke kant ben jij. De liefe kant of de Leuke kant Die gelijk heeft

    Waar vertel je hem dat gewoon niet? Zoals: 'Hey, ik heb van bepaald mensen gehoord dat ze wel eens vriendjes steelt. Wil je misschien een beetje willen opletten?'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    Waar vertel je hem dat gewoon niet? Zoals: 'Hey, ik heb van bepaald mensen gehoord dat ze wel eens vriendjes steelt. Wil je misschien een beetje willen opletten?'


    lijkt me een goed idee, hij komt morgenavond dus kan ik het hem dan meteen vragen.

    lovelylonely, ik mocht van hem mijn beste vriend niet meer zovaak zien omdat hij bezorgd was. maar verder hele lieve reactie!

    Unbroken, haha, ik znap het hoor.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Iemand vriendje stelen kan eigenlijk niet, want hij is er zelf gewoon bij. Dat zou betekenen dat hij niet helemaal te vertrouwen valt als hij jou verlaat voor een ander.

    Ik zou het hem gewoon zeggen, want jezelf zorgen zitten maken achter zijn rug om, kan hem ook het gevoel geven dat je hem niet vertrouwd.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Praat erover met hem of vraag anders wat je vriendinnen hier van vinden? Mensen dicht bij je zullen je beter kunnen helpen want die kennen jou vriendje waarschijnlijk en weten hoe hij is en of hij dit ooit zou doen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Solera schreef:
    (...)

    lijkt me een goed idee, hij komt morgenavond dus kan ik het hem dan meteen vragen.

    lovelylonely, ik mocht van hem mijn beste vriend niet meer zovaak zien omdat hij bezorgd was. maar verder hele lieve reactie!

    Unbroken, haha, ik znap het hoor.

    o.o. Een vriendje hebben betekend niet gelijk dat hij gaat bepalen of je een goede vriend minder mag zien D:. het is ten slotte een goede vrienden. Vrienden moet je gewoon vaak zien, vriendjes moeten daar niet tussen komen ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Unbroken schreef:
    Als je bezorgd moet zijn, is het dus blijkbaar geen stabiele relatie.
    Snap je? >.< Het klonk logischer toen ik het dacht.


    this, als je in de eerste plaats al twijfelt, is er al niet iets goed.
    Dat bedoel je toch? hahaha


    Alleen maar tranen van geluk

    Pimpernel schreef:
    Praat erover met hem of vraag anders wat je vriendinnen hier van vinden? Mensen dicht bij je zullen je beter kunnen helpen want die kennen jou vriendje waarschijnlijk en weten hoe hij is en of hij dit ooit zou doen.


    jah, dat kan dus niet... met vriendinnen erover praten.. want het is het halfzusje van m'n beste vriendin waar het over gaat.. k denk niet dat ze dat op prijs stelt...


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Een beetje jaloers en bezorg zijn is normaal, zolang je je vriend maar blijft vertrouwen. Als hij zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken hoef je je ook geen zorgen te maken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Solera schreef:
    (...)

    jah, dat kan dus niet... met vriendinnen erover praten.. want het is het halfzusje van m'n beste vriendin waar het over gaat.. k denk niet dat ze dat op prijs stelt...

    Mmm dat is inderdaad irritant. Misschien kun je met een Quizlet-vriendin hier over praten? Ik weet niet of je die hebt. Misschien kun je er met je vriend over praten waarvan je met je vriendje niet meer mocht afspreken?


    Shit happens but pee happens a lot more.