• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Steven Black : KaoruKun

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Rachel
    Ik grinnik een.
    Ik kijk hem even en mijn glimlac verdwijnt. " welke vrienden, ze hebben me allemaal laten zitten en ik heb het echt gehad, altijd dat gezeik bij jullie zou ik tenmiste geaccepteerd worden" ik kijk hem even aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St. James:
    'dat is ook weer zo
    ik ga je zeker alle solos geven' grijns ik..
    wat ze is echt goed!
    'maar wat voor plannen heb je dan?' zeg ik
    ze zei dat net met haar bitchfight met kurt


    Music is my life

    Rachel
    Ik glimlach " zie je bij ons zouden zemgelijk ruzie hebben" .
    Ik daxht even na " kweenie" zei. Erlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St James:
    'Het probleem bij jullie is dat Schuester iedereen te vrij laat.
    In Vocal Adrenaline is het duidelijker.
    Ik bepaal wie de solo's krijgen en wie bezwaar heeft kan oprotten' zeg ik
    er verschijnt een grijns op mijn gezicht
    'we verzinnen samen wel wat/ we gaan mooi wraak nemen op jou ex-vrienden
    of neit?' vraag ik..


    Music is my life

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik kijk verbaast naar Finn. 'Zwanger?' mompel ik zacht en staar langs hem heen. Dus zijn ex was zwanger van hem? Ze waren wel heel erg jong, maar wie had het uitgemaakt en waarom? Het is vreselijk voor het kind, die geen vader krijgt. Hoe deden ze dat dan? Een vader voor het kind was belangrijke deel van haar/zijn leven. 'Finn, nu moet je me alles vertellen' zeg ik streng en bezorgd. Ik ga goed zitten en sla mijn armen over elkaar en kijk hem doordringend aan. 'Vertel alles en ik luister. Ik zou je niet veroordelen, maar ik kan je advies of tips geven' zeg ik meelevend.

    Blaine Anderson:

    Ik begon te lachen en wachtte tot hij terug kwam. Eenmaal kwam hij weer terug en ik stond op. 'Ik ben er ook klaar voor, Kurt' zeg ik lachend en pak zijn hand vast, waarnaar we samen naar de auto lopen. Ook al hadden we geen relatie, ik hield nog steeds zijn hand vast. Eenmaal bij de auto stappen we in en deden we beiden onze gordel om. 'Ik hoop dat je in de achtbanen wilt en in de spookhuis' zeg ik lachend, waarnaar ik eng geluidje maak bij spookhuis.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik knik " ze enken alleen aan Finn ikmbedoel ik ben straks degene die moet bevallen en voor haar moet gaan zorgen hij niet hij neukt maar lekker met andere" mopper ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik zuchtte en staarde voor me uit. 'Alles ging goed, totdat haar ex op kwam dagen,' verzuchtte ik. 'We hadden ruzie over hem, en daarna ging ze weg naar hem. Ik belde haar op om te vragen waarom ze dat deed, en toen maakte ze het uit omdat ze niet wist van wie ze meer hield.' zei ik weer lichtelijk boos. 'Later betrapte ik ze zoenend in het zwembad, en weer wat later kregen we ruzie en heeft ze gezegd dat ik geen contact mag hebben met mijn kind.' zei ik en staarde met een lege blik voor me uit.

    Kurt

    Ik schoot in de lach door hem en dacht even na. 'Ik beloof dat ik overal in ga,' zei ik lachend. 'Zelfs in het spookhuis.' zei ik precies hetzelfde zoals hij dat zei terug. Ik sloeg mijn benen over elkaar en keek naar de weg. 'Ik weet nu al dat ik spijt ga hebben van mijn belofte.' mompelde ik lachend. Eerlijk gezegd vond ik spookhuizen best griezelig, maar dat zei ik niet tegen hem, want anders zou hij me daar toch mee plagen. Hij vindt het natuurlijk helemaal geweldig als hij nog een reden heeft om me te plagen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesse St James:
    'daarom' zeg ik begrijpend
    'maar ik help je met alle liefde om voor haar te zorgen' zeg ik gemeend
    ik denk even na en krijg dan nog geen goed plan
    'Maar wat gaan we doen om ze terug te pakken..' vraag ik me hardop af..

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 21:37 ]


    Music is my life

    Rachel
    Ik glimlach " het komt wel goed denk, ik denk dat mijn vaders het niet leuk zullen vinden om het tehoren mijn mijn moeder xal wel blij zijn." ik haal even mijn schouders op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St James:
    'we komen er samen wel uit
    je vaders draaien wel bij als ze zien hoe gelukkig wij samen zijn' zeg ik en zoen haar.
    'zullen we eens iets gaan ondernemen?' lach ik..
    'misschien naar het strand of iets anders waar je zin in hebt'


    Music is my life

    Rachel.
    " misschuen is er iets leuks te doen in de stad?" ik kijk hem vragend aan.
    Wie weet was er een circus ofzo.

    ( gehehe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St James:
    'ik weet dat er een kermis is in de stad' zeg ik simpel
    en kijk haar aan..


    Music is my life

    Rachel
    Ik. Grijns "zullen we daarheen gaan?" het was kang geleden dat ik er was geweest,
    He tleek me wel leuk en al was het om rond te lopen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Wat?!' riep ik verbijsterd uit. 'Dat kan en mag niet' zeg ik ook een beetje boos. 'Dat kan ze niet maken, het is ook jouw kind. Oooh, Finn. Ik vind het echt vreselijk voor je' zeg ik gemeend en meelevend. Ik omhels hem weer, als steun en troost. Proberend om niet te gaan wankelen. 'Het komt goed, Finn' zeg ik zachtjes. Ik vond het echt erg voor Finn. Hij is ook de vader van het kind, zij niet alleen. Stiekem vond ik het wel leuk voor hem, dat hij een kind kreeg. Ik hield zelf erg van kinderen en later wou ik ze ook, maar nu niet, omdat ik te jong ben. Maar Finn was zelf ook nog jong, natuurlijk deed hij het niet expres, maar hij en die meisje waren nog zo jong. En ook daarom zou ik beter vrienden kunnen blijven, want dan zat ik alleen maar in de weg. Ze zouden toch vroeg of laat weer bij elkaar komen en ik sta op de tweede plek. Ik voelde stiekem wel iets voor hem en hoopte dat dat weer dooft en nooit meer vlamt voor hem.

    Blaine Anderson:

    Ik lach griezelig om hem te plagen. Ik had al zo'n vermoeden dat hij spookhuizen niet luik vond, maar hij zei niets. We kwamen aan bij de kermis en het was stervends druk. Het kermis was ongelovelijk groot en veel maakten plezier en ik hoorde af en toe schreeuwen bij de achtbanen. Ik kijk Kurt glimlachend aan, waarnaar we beiden uitstapten. Ik pak zijn hand stevig maar teder vast. En zag ook tot me verbazing dat er ook jongens liepen die elkaars hand vasthouden. Dus dat betekent dat in spanje gewoon homo's worden geaccepteerd. Ik kijk verliefd naar Kurt, dus er zal niets gebeuren.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jesse St James
    'sure' grijns ik en sta op
    en trek rachel mee naar mijn auto..


    Music is my life