• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het mij altijd vragen of CarrotLouis

    (naamveranderingen graag melden)

    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen: (als ik personages ben vergeten graag melden^^)
    Harry Potter~ Moonly
    Ron Weasley~ Melite
    Hermione Greanger~ Aragog
    Ginny Weasley~ Moonly
    Fred Weasley~ CarrotLouis

    George Weasley~ WillNotLearn
    Luna Lovegood~ Dashed

    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom~
    Cho Chang~
    Cedric Diggory~
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Draco Malfoy~ MrsBrittain

    Pansy Parkinson~ MrsBrittain

    Blaise Zabini~ Dashed

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall~
    Albus Dumbledore~
    Bellatrix Lestrange~


    Onbekend:
    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle

    Aragog~ Madison Serena Riddle

    Melite~ Chantay Marvella Lestrange

    Colt45~ Elion Aron Vitae

    Colt45~ Jenny Bux

    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood

    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)

    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape

    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    WOW jullie gaan veel te hard joh ik kan het bijna niet meer bijhouden...maar jullie zijn wel awesome!!!

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 18:47 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    WillNotLearn schreef:
    George Weasley

    'FRED EN GEORGE WEASLEY!' Hoorde ik McGonnagall nog achter me roepen, 'Waarschijnlijk vergeet die ons dit jaar niet snel meer' Zei ik lachend terwijl ik een deur op de eerste verdieping openduwde.

    {Chantay weet nu in iedergeval dat het of fred of George is :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    [Al een ideetje met Sevvie, Myla? ^-^]

    [Neu.. Ben momenteel een beetje inspiratieless..]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Hermione
    Ik kon er maar niet mee blijven zitten dat Harry nu ergens verdrietig zat te zijn.
    ''Ik ga even.. Eh-'' ik maakte gebaren naar de gang, kreeg blosjes op mijn wangen en stond snel op om vervolgens de Great Hall uit te lopen.
    ''Harry?'' mompelde ik, en doordat het redelijk rustig op de gang was weergalmde mijn stem een beetje. Na een tijdje zag ik Harry zitten, en ik plofte naast hem neer.
    ''Alles oké?'' vroeg ik hem voorzichtig.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 21:17 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Moonly schreef:
    (kan iemand naar Harry toe gaanXD ik verveel me en ik heb geen zin als ik tegen mijn eigen personages moet praten)

    [I've got Jenny Bux..]


    Don't run away this time and die like a man.

    Aileen

    Ik kijk naar Draco "Ik wil niet eens weten waar je op dit moment aandenk en ik weet het heel heel heel erg zeker dat hij niet heeft gezegd" zeg ik lachend. "Het enige wat is gezegd is dat ik weet waarom je zo reageerde en dat is omdat je weet hoe het zit met mijn verleden en dat is echt alles'

    Fred

    Ik kijk snel achterom en schud mijn hoofd. "Dat zal ze inderdaad niet, maar ik denk niet dat ze ons de afgelopen jaren al een keer is vergeten of dat ze ons ooit nog is gaat vergeten" zeg ik lachend terwijl ik achter hem aan ren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Stiekem mogen ze ons gewoon allemaal, zonder ons zou de boel hier doodsaai zijn' Zei ik grijnzend waarna ik begon te lopen, 'Die oude komt waarschijnlijk toch die trappen niet meer op' Zei ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Colt45 schreef:
    (...)
    [I've got Jenny Bux..]

    Hermione is er nu al maar Jen mag er ook bijkomen.:)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    En nu is Ron ook alleen en heb ik niks meer te doen :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Caty
    Ze stond op om naar de wc's te gaan. Halverwege de zaal echter, liep een eerstejaars Griffoendor vol tegen haar op, pompoensap over haar gewaad morsend.
    "Oh. My. God! Kijk eens uit zeg!" riep Caty verontwaardigd uit, zonder echt haar stem ver te verheffen.
    "Heb je geen ogen in je hoofd of zo?"
    Ze duwde de eerstejaars aan de kant, kwaad dat haar nieuwe gewaad direct de eerste dag alweer in de was kon; de vlek was groot en breidde zich nog steeds uit door de stof van haar gewaad.
    Die eerstejaars kon haar maar beter niet wéér tegenkomen als hij wist wat goed voor hem was.


    Don't run away this time and die like a man.

    Melite schreef:
    En nu is Ron ook alleen en heb ik niks meer te doen :')

    Hmm, miss kan ik Jen dat ff naar hem toe laten gaan? Als Hermelien al bij Harry is lijkt het me niet heel handig als ik mijn char daarbij gooi


    Don't run away this time and die like a man.

    Melite schreef:
    En nu is Ron ook alleen en heb ik niks meer te doen :')

    [:'D Sorry, you may join 'em? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind het goed, stuur haar maar (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Belinda/Lavender

    Ik zie dat Harry de zaal uit rent en dat na een tijdje Hermione ook gaat. Jippie, Ron is alleen. Ik sta op en loop naar hem toe. 'Hoi Ronniepo.. Ron.' zeg ik en ik plof naast hem neer.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jen
    Ze keek op toen ze iets vanuit haar ooghoeken zag. Een eerstejaars was tegen een meisje van Zwadderich opgebotst dat bekend stond om haar vileine gedrag. Jen hield zich in; ze kon niet de eerste dag al iemands kaak verbouwen.
    Ze was echter al opgestaan en om zich een houding te geven was ze bij Ron komen zitten.
    "'Navond," groette ze deze luchtig.


    Don't run away this time and die like a man.

    Ow, Jenny gaat al:p vergeet mijn vorige berichtXD


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!