• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het mij altijd vragen of CarrotLouis

    (naamveranderingen graag melden)

    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen: (als ik personages ben vergeten graag melden^^)
    Harry Potter~ Moonly
    Ron Weasley~ Melite
    Hermione Greanger~ Aragog
    Ginny Weasley~ Moonly
    Fred Weasley~ CarrotLouis

    George Weasley~ WillNotLearn
    Luna Lovegood~ Dashed

    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom~
    Cho Chang~
    Cedric Diggory~
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Draco Malfoy~ MrsBrittain

    Pansy Parkinson~ MrsBrittain

    Blaise Zabini~ Dashed

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall~
    Albus Dumbledore~
    Bellatrix Lestrange~


    Onbekend:
    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle

    Aragog~ Madison Serena Riddle

    Melite~ Chantay Marvella Lestrange

    Colt45~ Elion Aron Vitae

    Colt45~ Jenny Bux

    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood

    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)

    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape

    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    WOW jullie gaan veel te hard joh ik kan het bijna niet meer bijhouden...maar jullie zijn wel awesome!!!

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 18:47 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred

    Ik wend mijn blik af van het vuurwerk "Hermione we blazen dit nu echt niet af hoor". Ik kijk naar George en knik "Een knallend begin van een nieuw schooljaar beter kan gewoon niet en tel nu maar af voor iedereen het door heeft"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    ''zoals altijd, niks speciaals.'' zei ik. Niks speciaals.. De ene na de andere opdracht uitgevoerd, vloeken uitgeprobeerd,..
    Niks speciaals voor mij, maar als ik het doodleuk ging vertellen rende de halve school gillend weg, volgens mij.
    ''En jij?'' vroeg ik haar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aileen

    "Ik weet het ook niet, maar toch vind ik het best wel jammer" zeg ik lachend en zie dan Draco aankomen. "Als je het over hem hebt dan komt die er aan"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    '3, 2, 1.' Zei ik grijnzend waarna ik twee van de stukken vuurwerk richting snape gooide en nog een stuk vuurwerk in de vorm van een draak die door de hele zaal bewoog, 'Prettig schooljaar hermione!' Riep ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 20:34 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hermione
    Ik wierp even een blik op de lerares die binnenwandelde. Die kende ik nog niet.. Was ze nieuw?
    Daarna richtte ik me weer op Fred en George. Ik zuchtte hopeloos, en bedekte mijn oren alvast met mijn handen, wetend dat het veel lawaai ging maken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Niet. Zo. Snel! DDD:
    Ik hou het echt niet meer bij!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver zat naast Pansy in The Greath Hall, en staarde wat naar haar pumpkinjuice, vreemd dat was het woord dat ze zocht dit alles was gewoon vreemd. Maar ergens, was ze er zeker van dat Pansy geen kwade bedoelingen had dit keer, toch? Sylver keek naast haar. "Wat was er eigenlijk zo dringend dat je me wou spreken?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco

    Iedereen zit al aan hun eigen afdelingstafel, ongemerkt ga ik tussen Aileen en Blaise in zitten "en? hebben de tortelduifjes zich kunnen vermaken?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    {I'm sorry.. ik zal langzamer gaan.. Als ik ergens zin in heb doe ik het snel XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    [Niet. Zo. Snel! DDD:
    Ik hou het echt niet meer bij!]


    [welkom in mijn wereld!(A)]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Caty
    Ze trok een gezicht. "Klinkt beter dan de mijne," zei ze en ze rolde met haar ogen.
    "Geloof het of niet, ik had drie volle weken een smerige, obese dreuzel achter me aan," vertelde ze met een diepe zucht.
    Ze viel niet op dreuzels. Punt. En deze.. Hell, zelfs als volbloed tovenaar was hij nog niet interessant geweest; dik, acné en awkward. En botte reacties hadden niet eens geholpen om hem uit haar buurt te houden.


    Don't run away this time and die like a man.

    Samantha Evans - lerares
    Ik sloeg een stuk vuurwerk weg, voordat hij de man met de neus zou raken.
    ''Erg geliefd ben je niet, of wel?'' vroeg ik met een opgetrokken wenkbrauw, en klopte even het vuil van mijn boek af.
    Geweldige leerlingen. Not.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sorry voor de snelle storing, maar Sev heeft een reputatie hoog te houden.
    Al helemaal als er opeens een sexy Lily-look-a-like naast hem zit :3

    Severus Snape
    Vanuit mijn ooghoeken zag ik iemand naast me plaatsnemen, maar ik keek pas echt om toen ik haar rode haar zag. Even ontmoette ik ook een paar groene ogen, waarna ik meteen weer voor me keek.
    Mijn gezicht betrok toen een vlaag vuurwerk naar me toe kwam, ik bukte even en ging staan. Nadat ik een valse blik op de tweeling van Weasley had geworpen - het kon niet anders - pakte ik mijn toverstok en maakte met één zwaai een einde aan het kabaal.
    Het had niet lang geduurd, maar lang genoeg om de zaal onrustig te maken. Minerva stond vloekend op van haar plaats en beende naar de Weasley-tweeling toe.
    Even keek ik om naar de nieuwe lerares. "Dat hoeft ook niet," klonk mijn lage stem.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 20:37 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Fred

    Ik pak nog een paar stukken vuurwerk en gooi die in de tafel van Slytherin. Ik kijk George aan en haal mijn schouders op "Die mag je toch ook niet vergeten of wel soms?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik wil Astoria erin pleuren, dus daar komt ie ^^]


    The expert in anything, was once a beginner.