• Hij is nog steets bezig, Geert Wilders maakt een vervolg over de fitna film,lees zelf maar:

    De Nederlandse politicus Geert Wilders wil een vervolg op zijn film 'Fitna' uitbrengen. De nieuwe film moet volgend jaar uitkomen, zegt de PVV-leider in de krant De Telegraaf. "Het wordt geen kopie van Fitna. Dit is de volgende fase."

    Gevolgen van massa-immigratie
    Wilders wil in de nieuwe film "laten zien wat de gevolgen zijn van de massa-immigratie uit moslimlanden, voor wie de deur hier openstaat". Thema's in de film worden onder meer de vrijheid van meningsuiting en de sharia, de islamitische wetgeving. Volgens Wilders komt hij in de nieuwe film ook met oplossingen.

    Amerikaanse hulp
    De PVV-leider zegt dat hij professionele hulp uit de Verenigde Staten krijgt om zijn film te maken. "Ik heb aanbiedingen van mensen uit New York en Hollywood, die in het verleden films hebben gemaakt die hier in de bioscoop te zien waren." De politicus wil geen namen noemen.


    En op het nieuws was het ook te horen.
    mens wanneer begint die gast hersenen te krijgen?

    Wat een klootzak! Serieus, ik haat die @#$%^&*()_+!~!@#$%^&*(_)(*&^%$ .
    Tering zeg. Damnit. Die gast is gek.
    *Kan nu niets fatsoenlijks zeggen*


    -

    Populist.
    Maar hij maakt handig gebruik van de vrijheid van meningsuiting.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat een klootzak! Serieus, ik haat die @#$%^&*()_+!~!@#$%^&*(_)(*&^%$ .
    Tering zeg. Damnit. Die gast is gek.
    *Kan nu niets fatsoenlijks zeggen*


    I Know,
    als me vaader dit hoor omg

    Vrijheid van meningsuiting. Laat hem, als hij iets fout doet zal de rechtbank dat uitwijzen. Jij bent niet degene die dat moet doen.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)

    I Know,
    als me vaader dit hoor omg
    Als hij wat verder nadacht had hij ook geweten dat hij fitna niet serieus moet nemen. Of redeneert hij niet?


    Niet geschoten is altijd mis..

    BTW, het is geen anti-moslim film. Maar een anti-Islam film.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Populist.
    Maar hij maakt handig gebruik van de vrijheid van meningsuiting.
    Het is zijn recht. Als mensen hem dan gaan bedreigen sinds 2004 wint hij alleen maar sympathie.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Vrijheid van meningsuiting. Laat hem, als hij iets fout doet zal de rechtbank dat uitwijzen. Jij bent niet degene die dat moet doen.

    Het is hier een openbaar forum, zowel Wilders als de topicstarter mogen hun mening naar voren brengen.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Het is hier een openbaar forum, zowel Wilders als de topicstarter mogen hun mening naar voren brengen.
    JA, dat is waar, hun mening, met die mening moet je geen mensen onderuit halen.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Het is zijn recht. Als mensen hem dan gaan bedreigen sinds 2004 wint hij alleen maar sympathie.

    Ik ontken niet dat het zijn recht is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wilders heeft in sommmige opzichten groot gelijk hoor! En in sommige ook helemaal niet.

    Ik vind het knap van hem dat hij dit ook durft.

    Als hij iets fout doet word dat bestraft natuurlijk.

    maar tot nu toe is hij soms goed bezig...

    edit: hoewel het een gekke man is.. en sommmige dingen echt fout doet.. heeft hij gewoon in sommige opzichten gelijk


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Zijn mening. Hij moet maar met de consequenties dealen.

    Whatever. Hy wil alleen maar beroemd worden. En hy heeft natuurlyk ook niks beters te doen dan alleen maar de slechte kant van de Islam te laten zien. [Hy is natuurlyk ook weer te lui om de goede kanten te laten zien]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    BTW, het is geen anti-moslim film. Maar een anti-Islam film.

    Whatthehell is het verschil? O.O
    Jezus, die man is echt gewoon fucking gestoord. Hij heeft gewoon haat, en daar wil hij roem voor terugkrijgen.


    ok

    Ohgod.
    Hier gaan we weer. --'