• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het mij altijd vragen of CarrotLouis

    (naamveranderingen graag melden)

    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen: (als ik personages ben vergeten graag melden^^)
    Harry Potter~ Moonly
    Ron Weasley~ Melite
    Hermione Greanger~ Aragog
    Ginny Weasley~ Moonly
    Fred Weasley~ CarrotLouis

    George Weasley~ WillNotLearn
    Luna Lovegood~ Dashed

    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom~
    Cho Chang~
    Cedric Diggory~
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Draco Malfoy~ MrsBrittain

    Pansy Parkinson~ MrsBrittain

    Blaise Zabini~ Dashed

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall~
    Albus Dumbledore~
    Bellatrix Lestrange~


    Onbekend:
    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle

    Aragog~ Madison Serena Riddle

    Melite~ Chantay Marvella Lestrange

    Colt45~ Elion Aron Vitae

    Colt45~ Jenny Bux

    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood

    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)

    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape

    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    WOW jullie gaan veel te hard joh ik kan het bijna niet meer bijhouden...maar jullie zijn wel awesome!!!

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 18:47 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ik typ ook maar gewoon geen lange stukken, anders mis ik te veel :'D

    Chantay Marvella Lestrange
    Ik keek om toen ik een snerpende, harde stem hoorde, en zag de tweeling aan komen lopen.
    Blijkbaar waren ze niet blij met hen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Blaise Zabini
    'Dray, is dat een weddenschap? Want ik weet dus heel zeker dat ik Aileen dat nooit zou aandoen.
    Ik keek Aileen even aan.' Ik vond haar zeker wel leuk maar gewoon als vrienden, denk ik.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 21:03 ]


    On wednesdays we wear black

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver knikte. "Nou...ja...opzich wel ja...Dus uhm...bij deze." Sylver sloeg haar armen om Pansy heen en knuffelde haar, waarna ze haar weer los liet en haar aan keek. "Dat is een knuffel, voor als je het nog niet wist." zei Sylver grinnikend, maar ook omdat veel Slytherin studenten de twee raar aan keken. Waarschijnlijk omdat Sylver en Pansy het nooit met elkaar hebben kunnen vinden, en nu in een keer wel. "Dus...err...zijn we friends, nu?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aileen

    "Nee hij heeft echt niets gezegd en ik weet dat je me langer kent dan vandaag' zeg ik zo serieus mogelijk iets wat op dit moment gewoon onmogelijk is gezien zijn nieuwsgierigheid. "Mhm ik weet niet of ik deze uitdaging wel aan moet gaan" zeg ik twijfelend en kijk Blaise aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {ik moet gaan en waarschijnlijk kom ik pas morgenochtend weer online want ik ga naar de bios'x}


    On wednesdays we wear black

    [ ik ben morgen en zondag weet dus ik weet niet af ik kan reageren ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oeh, ga je naar Magic Mike? Die is leeuk :9~

    In ieder geval: Have fun *O*


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Melite schreef:
    Oeh, ga je naar Magic Mike? Die is leeuk :9~

    In ieder geval: Have fun *O*


    [Dankje :D

    En naar magic mike ben ik al heen geweest (a) kga naar snowhite and the huntsman^^]


    On wednesdays we wear black

    [ oehh veel plezier]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Al een ideetje met Sevvie, Myla? ^-^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Maar dat verklaart niet waarom je haar doorweekt is". Astoria trok een wenkbrauw op, waarna ze naar links keek en haar vriendin Marry aan keek. "Ik liep door de regen". Zei Astoria sarcastisch, maar Marry leek hier niets van te merken en ratelde door. "Oh, echt!? Maar het regende-". "Nee natuurlijk regende het niet! Er is niet eens één druppel gevallen! Maar omdat Daphne zonodig inkt in mijn haarpunten moest smeren, moest ik onder de douch". Astoria keek vernietigend naar haar zus die aan de andere kant van de tafel zat, en keek toen weer terug naar voren.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco

    Ik schiet in de lach "I'm just kidding, ik dacht dat jullie elkaar echt leuk vonden joh" en ik was opeens in een lachbui en zag Aileen en Blaise al zamen in een hoekje staan... ik werd uit mijn gedachten gehaald door me mes dat viel, daar moest ik alleen maar meer door lachen. Toen ik mijn mes had opgeraapt keek ik weer naar Aileen "Aileen weet jij zeker dat hij niks heeft gezegd? heel heel heel zeker?" Aileen moest nu oppassen met wat ze zei of anders...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Bored xD iemand zin om met impersonated evil Caty of nuchtere Elion te praten?]


    Don't run away this time and die like a man.

    (kan iemand naar Harry toe gaanXD ik verveel me en ik heb geen zin als ik tegen mijn eigen personages moet praten)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dashed schreef:
    (...)

    [Dankje :D

    En naar magic mike ben ik al heen geweest (a) kga naar snowhite and the huntsman^^]


    leuk!!! veel plezier ;D


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.