• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het mij altijd vragen of CarrotLouis

    (naamveranderingen graag melden)

    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen: (als ik personages ben vergeten graag melden^^)
    Harry Potter~ Moonly
    Ron Weasley~ Melite
    Hermione Greanger~ Aragog
    Ginny Weasley~ Moonly
    Fred Weasley~ CarrotLouis

    George Weasley~ WillNotLearn
    Luna Lovegood~ Dashed

    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom~
    Cho Chang~
    Cedric Diggory~
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Draco Malfoy~ MrsBrittain

    Pansy Parkinson~ MrsBrittain

    Blaise Zabini~ Dashed

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall~
    Albus Dumbledore~
    Bellatrix Lestrange~


    Onbekend:
    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle

    Aragog~ Madison Serena Riddle

    Melite~ Chantay Marvella Lestrange

    Colt45~ Elion Aron Vitae

    Colt45~ Jenny Bux

    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood

    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)

    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape

    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    WOW jullie gaan veel te hard joh ik kan het bijna niet meer bijhouden...maar jullie zijn wel awesome!!!

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 18:47 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Madison
    Ik staarde haar voor een tiental seconden zwijgend aan.
    Vervolgens ontstond er een klein glimlachje, en niet lang daarna was ik dubbelgeklapt van het lachen.
    ''D-dat heb je goed voor elkaar.'' hikte ik, en deed alsof ik een traantje wegpinkte.
    ''Nee, echt, heel knap van je.'' grinnikte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Severus Snape
    Kalm ging ik weer zitten, stopte mijn toverstok terug in de zak van mijn gewaad.
    "Het staat niet op mijn verlanglijstje om geliefd te worden door Gryffindors." Mijn stem klonk nog even laag en monotoom als daarnet, hoewel ik wel degelijk de gelijkenis tussen haar en Lily had gezien.
    Hun innerlijk was echter heel anders, raadde ik zo.

    Ronald 'Ron' Billius Weasley
    "McGonagall komt eraan, en die lijkt niet erg blij.." mompelde ik als antwoord op Hermione.
    Mijn blauwe ogen schoten naar mijn broers, een scheve grijns verscheen op mijn gezicht. "Moeten jullie niet rennen?"
    George had al iets dergelijks gezegd, maar ze waren nog niet in actie gekomen.

    Chantay Marvella Lestrange
    "Pardon?" bitste ik toen ik mijn naam hoorde, en draaide mijn hoofd met een ruk om. "Betrek mij niet bij jullie stomme kinderlijke ruzie, ja?"
    Met een zucht pakte ik een appel van de schaal, volgde met mijn ogen McGonagall die in de richting van de tweeling beende.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Moonly schreef:
    Harry

    Ik keek grijnzend naar Fred en George. Toen naar de oppertafel. Daar naast Sneep zat ze. Nee, dat kon niet! Ze leek wel... Ze leek wel... Mijn moeder... Wie was dat? Wat deed ze hier? Hopelijk gaf ze geen les. Geschokt haalde ik een foto van mijn ouders uit mijn zak en keek er naar. Ze leek precies!

    Awwwww :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Melite schreef:
    (...)
    [Huh wat? :3]


    van toen bij de trein x3 blaise had draco achtergelaten met jouw


    On wednesdays we wear black

    Draco

    Ik keek Blaise aan en zei luchtig "wat? ik heb alleen maar staan praten hoor, dat jij al die arme meiden nou gelijk vol op hun mond zoent is niet mijn probleem" en met een glimlach pakte ook ik een broodje "wat zijn wij goede vrienden he?" vroeg ik plagend aan Blaise. Ik wende me tot Aileen "en heeft Blaise nog wat leuks verteld?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    AAAARHG, JULLIE GAAN ALLEMAAL VEEL TE SNEL :'D


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver keek even licht geschrokken naar Pansy, maar grinnikte toen. "Nee, dat was niet echt aardig nee...maar...ik help je graag" . Er verscheen een glimlach op haar lippen. "E-en, het geeft niet...iedereen heeft iemand zie hij of zij niet mag...i-ik begrijp het wel...Maar ik vergeef je..." Met haar hoofd schuin gehouden, keek Sylver naar Pansy. "D-dus uhm...w-wil je n-nu een knuffel...o-ofzo?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Hermione
    Ik hief mijn hoofd.
    ''En.. Ze zijn weg.'' concludeerde ik, toen ze de hoek om waren gerend. Met uiteraard McGonagall achter zich aan.
    Ik keek even naar Harry die een foto vast hield, en een verbaasde uitdrukking had. ''Wat is er?'' vroeg ik hem, terwijl ik een hapje van mijn eten nam.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caty
    Madisons lachen werkte aanstekelijke en ze grinnikte zelf ook even. Daarna was haar gezicht weer serieus.
    "Had hem dolgraag willen vervloeken, maar zelfs de vloek des doods was niet door die speklaag heengekomen," bromde ze.
    Ze schepte zichzelf een salade op; ze at altijd zo gezond mogelijk. Ze was niet voor niets veel bezig met haar conditie. Met haar lichaam zat het wel goed, maar haar conditie moest ze ook op peil houden en vette rotzooi ging daar echt niet bij helpen.


    Don't run away this time and die like a man.

    Dashed schreef:
    (...)

    van toen bij de trein x3 blaise had draco achtergelaten met jouw

    dat was het dus wat ik las:Y) evil!


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Melite schreef:
    AAAARHG, JULLIE GAAN ALLEMAAL VEEL TE SNEL :'D


    {Haha sorry.. Ik typ best snel en als ik het heel langzaam moet doen ben ik bang dat ik zelf iets mis XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Chantay Marvella Lestrange
    Ik had geen honger meer, niet eens. Zonder nog iets te zeggen stond ik op van de tafel en liep de Great Hall uit, naar de gangen. Waar ik precies heen ging wist ik niet, aangezien ik ook nog geen behoefte had aan mijn bed.
    Misschien moest ik Jinx eens opzoeken, hoewel die waarschijnlijk wel op mijn bed in slaap was gevallen.
    Vanuit mijn ooghoeken zag ik de Weasley-tweeling lopen, op de vlucht voor McGonagall.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Samantha Evans
    Ik keek hem een tikkeltje verontwaardigd aan. Een Slytherin geweest, dat stond nu vast.
    ''oké, dan kan ik vast beter mijn mond houden.'' zei ik, en rolde met mijn ogen.
    Ik wendde me van hem af, en begon met eten.
    Lekker begin, Sam.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred

    "Dag Hermione en echt geweldig iets beters had ik me echt niet kunnen voorstellen" zei ik lachend terwijl ik met George de gang op rende. "Waar moeten we ons eigenlijk verstoppen? de Kamer van Hoge Nood of de leerlingenkamer?" vraag ik zonder te stoppen met rennen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ronald 'Ron' Billius Weasley
    Met de nodige moeite slikte ik de kippenpoot door, en liet het botje weer op mijn bord vallen.
    Vervolgens wierp ik een blik op de foto in Harry's hand, en keek onwillekeurig op naar de lerarentafel.
    "Wie is dat?!" riep ik verschrikt, toen ik de gelijkenis met Harry's moeder zag. Ik verslikte me half in een vergeten stukje kip, en begon spontaan te hoesten.


    "Do you believe monsters are born or made?"