• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het mij altijd vragen of CarrotLouis

    (naamveranderingen graag melden)

    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen: (als ik personages ben vergeten graag melden^^)
    Harry Potter~ Moonly
    Ron Weasley~ Melite
    Hermione Greanger~ Aragog
    Ginny Weasley~ Moonly
    Fred Weasley~ CarrotLouis

    George Weasley~ WillNotLearn
    Luna Lovegood~ Dashed

    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom~
    Cho Chang~
    Cedric Diggory~
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Draco Malfoy~ MrsBrittain

    Pansy Parkinson~ MrsBrittain

    Blaise Zabini~ Dashed

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall~
    Albus Dumbledore~
    Bellatrix Lestrange~


    Onbekend:
    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle

    Aragog~ Madison Serena Riddle

    Melite~ Chantay Marvella Lestrange

    Colt45~ Elion Aron Vitae

    Colt45~ Jenny Bux

    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood

    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)

    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape

    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    WOW jullie gaan veel te hard joh ik kan het bijna niet meer bijhouden...maar jullie zijn wel awesome!!!

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 18:47 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Hermione
    Ik schrok op van zijn plotselinge besluit.
    ''Eh- dilligrout, geloof ik.'' mompelde ik, en stond op.
    ''Moet ik met je mee, of-'' vroeg ik hem, en ik keek hem afwachtend aan.
    Ik streek even met mijn vingers door mijn haarlokken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ronald 'Ron' Billius Weasley
    Met een hand sloeg ik Lavender's vinger weg.
    "Bloody hell, nee ik heb haar nooit leuk gevonden!" riep ik geërgerd, en schoof ruim een halve meter van haar vandaan. Ik bedacht me, en schoof het bord met brood met me mee. Uit pure ergernis - en omdat ik nog steeds honger had - propte ik nog een stuk naar binnen en begon verwoed te kauwen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Samantha
    Ik liet een spottend lachje horen. Zo zag hij er nou niet bepaald uit.
    ''Dat.. zal wel.'' mompelde ik met een opgetrokken wenkbrauw, en at mijn bord leeg.
    Ik had geen idee waar ik zo moest wezen, maar dat zag ik later wel. Dan zag ik ook nog wat van dit enorme gebouw, mocht ik verdwaald raken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pansy

    Even dacht ik dat dit een avond vol verveeling zou worden "I dunno...maar alles is beter dan hier." ze stond op en trok me mee "wacht waar ga je naar toeeeeee!" ergens vond ik het wel leuk want sit was de eerste keer dat ik eens vriendschappelijk met ienmand om ging en iemand met mij.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Jen
    Ok, dit relatiegesprek ging niet goed. Hmm, het leek haar niet verstandig er op in te gaan.
    "Enig idee wie ons dit jaar verweer geeft?" vroeg ze daarom onverschillig. Toch was ze er nieuwsgierig naar; so far hadden ze niet één jaar dezelfde gehad.
    (Als dat al was aangekondigd zat Jen toen wel op de plee of zo)


    Don't run away this time and die like a man.

    Eeeehm, wie geeft ze in 't zesde jaar ook alweer DATDA?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Was dat Sneep niet?


    Don't run away this time and die like a man.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver stopte even met lopen...Ja...waar ging ze naar toe? Ze liet Pansy los en keek haar aan. "Eerlijk gezegd, ik heb geen idee...We kunnen naar buiten, het verboden nos, ofzo?" Sylver trok een wenkbrauw op, wetend dat het verboden bos verboden was, waar het ook zijn naam aan te danken had.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ja, Snape geloof ik]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh echt? :'D

    YEAAH, AWESOMME. SEV GAAT LOS *O*

    Ronald 'Ron' Billius Weasley
    "Ehm, Snape, volgens mij.."
    Terwijl ik het zei, bedacht ik me hoe erg dat was. Mijn gezicht betrok, en ik wierp een blik op de man. "Bah.."


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Harry

    Ik schudde mijn hoofd. 'Weetje, ik ga nog wel even mee naar de grote zaal.' ik liep er heen en zag haar weer. Snel slikte ik mijn tranen in en keek naar Ron. Die zijn bord een halve meter van Belinda schoof en boos begon te kauwen op een stuk brood. Ik grinnikte even. Belinda stond boos op en liep naar buiten. Ik zag dat Jenny er ook bij zat. 'Hoi Jenny en Ron. Waarom liep Belinda boos weg?' ik keek weer naar de hal.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jen
    "Serieus? Jezus, dan is het onderwijs echt fucking wanhopig," reageerde ze, en te oordelen aan Rons gelaat was die er niet veel blijer mee.
    "En hij loopt al vreselijk te bitchen bij toverdranken. Gaat dit helemaal mooi worden," gromde Jenny.
    Ze had nooit om net taalgebruik bekend gestaan, maar dit soort dingen haalden het slechtere in haar naar boven.
    "Godverdomme."


    Don't run away this time and die like a man.

    Hermione
    Ik zuchtte opgelucht toen Belinda net wegliep, en ik plofte naast Ron neer.
    ''Heb je nou nog niet genoeg gegeten?'' vroeg ik hem ongelovig, en keek naar zijn bord.
    Wow.
    Ik schonk nog een glas pompoensap in, en nam een slokje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ronald 'Ron' Billius Weasley
    "Ze was gewoon.. boos," was mijn antwoord op Harry, terwijl ik mijn schouders ophaalde. Vervolgens knikte ik naar Jenny, en liet een zucht horen. Nee, het onderwijs werd er niet beter op met de jaren.
    "Ik heb gewoon honger!" riep ik beledigd, en propte nog een stuk kip naar binnen om daar een streep onder te zetten.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Oh, zie nu de Harry reactie pas. Faal, sorry

    Jen
    Ze keek op toen Harry iets vroeg.
    "Hey Harry. Relatie Issues, meende ik" antwoordde ze luchtig.
    "Hey Hermelien," groette ze, toen Hermelien er ook bij kwam


    Don't run away this time and die like a man.