• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het mij altijd vragen of CarrotLouis

    (naamveranderingen graag melden)

    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen: (als ik personages ben vergeten graag melden^^)
    Harry Potter~ Moonly
    Ron Weasley~ Melite
    Hermione Greanger~ Aragog
    Ginny Weasley~ Moonly
    Fred Weasley~ CarrotLouis

    George Weasley~ WillNotLearn
    Luna Lovegood~ Dashed

    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom~
    Cho Chang~
    Cedric Diggory~
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Draco Malfoy~ MrsBrittain

    Pansy Parkinson~ MrsBrittain

    Blaise Zabini~ Dashed

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall~
    Albus Dumbledore~
    Bellatrix Lestrange~


    Onbekend:
    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle

    Aragog~ Madison Serena Riddle

    Melite~ Chantay Marvella Lestrange

    Colt45~ Elion Aron Vitae

    Colt45~ Jenny Bux

    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood

    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)

    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape

    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    WOW jullie gaan veel te hard joh ik kan het bijna niet meer bijhouden...maar jullie zijn wel awesome!!!

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 18:47 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Edit; nvm

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 21:25 ]


    Don't run away this time and die like a man.

    Ronald 'Ron' Billius Weasley
    Nogmaals verslikte ik me, deze keer in mijn brood. "Bloody hell," kreeg ik er nog net uit voor ik voor de tweede keer begon te hoesten.
    Vervolgens keek ik met een roodaangelopen hoofd door wat zuurstof tekort naar Lavender. "Oh. Hoi."
    Waarom was ik niet achter Harry aan gegaan? Oh ja, omdat ik dacht dat hij wel even alleen wilde zijn. Dat Hermione daar nou weer koppig over moest gaan doen zorgde ervoor dat ik alleen meer meer had willen blijven zitten.
    Vervolgens kwam Jenny er ook bij zitten, ik schraapte nog even mijn keel omdat mijn stem zacht gezegd nogal vreemd had geklonken. "Hallo."

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 21:32 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ze kan er alsnog bij komen? Ron redden van Lavender? :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Draco

    Weer begin ik te lachen "nee Aileen dat wil je niet weten inderdaad" ik begin harder te lachen "nog nooit in me leven heb ik zo hard gelachen" ik probeer een beetje te dringen maar ook dat loopt bijna verkeerd af...
    met veel moeite kon ik de slok binnen houden.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver knikte. "Nou...ja...opzich wel ja...Dus uhm...bij deze." Sylver sloeg haar armen om Pansy heen en knuffelde haar, waarna ze haar weer los liet en haar aan keek. "Dat is een knuffel, voor als je het nog niet wist." zei Sylver grinnikend, maar ook omdat veel Slytherin studenten de twee raar aan keken. Waarschijnlijk omdat Sylver en Pansy het nooit met elkaar hebben kunnen vinden, en nu in een keer wel. "Dus...err...zijn we friends, nu?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Melite schreef:
    Ze kan er alsnog bij komen? Ron redden van Lavender? :3

    Lol, degene die Lavender speelt zei net; Ow, Jenny gaat al:p vergeet mijn vorige berichtXD

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 21:29 ]


    Don't run away this time and die like a man.

    Harry

    Ik kijk even op als Hermelien bij me komt zitten. 'Het gaat wel. Het is alleen zoveel! Eerst gaat Sirius dood en dan komt er ook nog zo'n vrouw op school.' er rolde een eenzame traan over mijn wang. Ik kijk door het raam naar buiten. Ik zucht even en sluit mijn ogen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Er is genoeg Ron voor iedereen, kom er gezellig allemaal bij zitten :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Pansy

    Sylver slaat haar armen om me heen en ik schrik me rot "Dat is een knuffel, voor als je het nog niet wist." zei Sylver grinnikend, ik knik "ik zal het onthouden" mompel ik, het viel me op dat we rare blikken toegeworpen kregen van de andere maar daar trok ik me niks van aan. "uhmm...um.. friends nu?" vroeg Sylver, ik kijk haar aan "ik denk het...ik denk het wel.."

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 21:30 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Chantay had al gereageerd op George?]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Melite schreef:
    Er is genoeg Ron voor iedereen, kom er gezellig allemaal bij zitten :3

    I just did; Jen even said hi, maar daar heb ik nog geen reactie op xD


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    (...)
    Lol, degene die Lavender speelt zei net; Ow, Jenny gaat al:p vergeet mijn vorige berichtXD


    Haha laat Jenny Ron maar redden ja:p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred

    "Ja dat ben ik met je eens, maar ze geven het niet toe omdat andere mensen dat dan ook gaan doen en dat zou niet leuk zijn" zeg ik lachend. Ik kijk achterom "Nee dat komt ze zo te zien inderdaad niet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hermione
    Ik keek hem medelevend aan, en omhelsde hem.
    ''Het komt wel goed.'' zei ik zachtjes.
    ''We helpen je er wel doorheen.'' voegde ik er aan toe, doelend op Ron en mijzelf.
    Ik legde mijn hoofd op zijn schouder. Het speet me voor hem, eerlijk waar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver grinnikte even, en keek Pansy aan. "Je bent op de goede weg". Ze glimlachte even, en nam een slok van haar pumpkin juice, en at haar laatste eten op, waarna ze met haar hand onder haar hoofd steunde. Sylver keek Pansye even aan. "Dus, gaan we hier blijven zitten als een stelletje saaie dozen, of gaan we weg?"


    The expert in anything, was once a beginner.