• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het mij altijd vragen of CarrotLouis

    (naamveranderingen graag melden)

    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen: (als ik personages ben vergeten graag melden^^)
    Harry Potter~ Moonly
    Ron Weasley~ Melite
    Hermione Greanger~ Aragog
    Ginny Weasley~ Moonly
    Fred Weasley~ CarrotLouis

    George Weasley~ WillNotLearn
    Luna Lovegood~ Dashed

    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom~
    Cho Chang~
    Cedric Diggory~
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Draco Malfoy~ MrsBrittain

    Pansy Parkinson~ MrsBrittain

    Blaise Zabini~ Dashed

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall~
    Albus Dumbledore~
    Bellatrix Lestrange~


    Onbekend:
    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle

    Aragog~ Madison Serena Riddle

    Melite~ Chantay Marvella Lestrange

    Colt45~ Elion Aron Vitae

    Colt45~ Jenny Bux

    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood

    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)

    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape

    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    WOW jullie gaan veel te hard joh ik kan het bijna niet meer bijhouden...maar jullie zijn wel awesome!!!

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 18:47 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Harry

    'Dat weet ik.' ze legde haar hoofd op mijn schouder. Ik haalde ook een foto van Sirius uit mijn zak. 'Welk vak geeft die vrouw?' vroeg ik en ik keek Hermione aan. Ik glimlachte even triest en zucht dan nog een keer

    (Ja Harry heeft veel foto's in zijn zakXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [x'D I knowwwww. He's irresistible :3]
    Samantha
    Ik kuchte even. ''Bedankt.'' zei ik kort, en schepte wat kip op mijn bord.
    Ik nam een hapje, en slikte door.
    ''Invallen, assisteren.. Dat soort dingen.'' mompelde ik, en keek hem aan.
    ''Vanwaar je intresse?'' vroeg ik hem, en nam vervolgens nog een hapje van mijn eten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Maar wel vet haar :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Ronald 'Ron' Billius Weasley
    "Ik doe m'n best," mompelde ik met een kleine grijns naar Jenny, die blijkbaar ook al had opgemerkt dat Lavender totaal geen aandacht aan haar schonk.
    Een geërgerde zucht rolde over mijn lippen toen Lavender het blijkbaar niet kon laten om er toch over te beginnen. "Ik heb gen idee," zei ik knarsetandend, en propte een extra groot stuk brood in m'n mond om niet te hoeven praten.

    Chantay Marvella Lestrange
    Mijn blik gleed even over degene die dan blijkbaar Fred heette, die me nu al irriteerde. Ik had sowieso een hekel aan mensen die me negeerden.
    "Chantay Marvella Lachesis," stelde ik me vervolgens voor, en keek weer naar George.
    Lachesis was mijn schuilnaam, aangezien de meerderheid op school het waarschijnlijk niet zou waarderen als ze wisten van wie ik familie was. En met de 'meerderheid' bedoelde ik Dumbledore die me er dan af zou schoppen of één of ander truucje uit zou halen om m'n moeder en Rodolphus in Azkaban te kunnen gooien.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Hahahaha ja, dat lijkt er wel op lol :'DD]
    Hermione
    Ik haalde zwakjes mijn schouders op.
    ''Ik weet het niet.. Maar je zult haar niet dagelijks zien, denk ik. Ze is net nieuw, misschien assisteert ze ofzo. Maak je maar geen zorgen, laat je jaar niet verpesten door éen leraar.'' glimlachte ik, en wierp even een trieste blik op de foto van Sirius.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:
    {Maar wel vet haar :3}

    Hush!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Severus Snape
    Nog steeds beantwoorde ik haar blik niet, mijn donkere ogen bleven op mijn bord of de Slytherintafel voor me gericht. Kalm sneed ik een stuk kalkoen af, bekeek het even en wierp daarna toch een korte blik op haar.
    "Dat was nieuwsgierigheid, geen interesse."
    Vervolgens nam ik een hap van mijn eten, keek bedenkelijk naar de Slytherin leerlingen die druk met elkaar in gesprek waren.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Jen
    Ze trok haar wenkbrauwen op. Oh ja, dat was waar ook; ze waren alleen vriendinnen als Lavender niets beters had. Ze grinnikte in zichzelf. Dat ze daar even niet aan gedacht had; was het Ron niet, dan Luna wel.
    Ergens zat ze er niet mee; ze kende zulke mensen en kon best met ze omgaan. Ze konden heel gezellig zijn, maar je moet niet teveel van ze verwachten, dan zat het wel goed.
    En ach, zelf was ze ook zeker de makkelijkste niet, dus ja.
    Ze pakte wat te drinken en baalde dat er bij het avondeten hier geen alcohol geschonken werd; een wijntje op zijn tijd had ze geen nee tegen gezegd.
    "Ik doe m'n best," hoorde ze Ron zeggen.
    Het verbaasde haar dat hij nog zo normaal kon reageren op de vraag die Lavender stelde; dergelijke bezitterigheid zou een jongen niet bij Jen moeten proberen, maar misschien konden jongens wel beter tegen die dingen.


    Don't run away this time and die like a man.

    Samantha
    Ik keek hem geamuseerd aan.
    ''Vanwaar je nieuwsgierigheid?'' vroeg ik hem spottend, omdat -als ik in zijn plaats zat- me het echt geen moer kon schelen wat een nieuwe leraar of lerares kwam doen. Eerlijk, zo vriendelijk als een gemiddelde Gryffindor was ik niet.
    Ik nam een slokje van mijn drinken, sloeg mijn benen over elkaar en ging met een hand door mijn rode lokken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    draco

    Mijn stemming was gelijk wat minder "he vrienden dat blijven we of het nou goed nieuws is of slecht nieuws, vertel" en ik nam nog een slok van mijn drinken.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Sorry Tori...". Een zucht rolde over Astoria haar lippen waarna ze met haar vork in de sla op haar bord prikte. "Het geeft niet Marry, je kon het niet weten, en ik denk dat ik...gewoon boos ben...maar vooral moe.". Marry knikte vaagjes en keek Astoria aan. "Het geeft niets Tori, ik zou precies hetzelfde hebben als ik dezelfde familie had.". Astoria zuchtte enkel. "Ach ja...je doet er nou eenmaal niets aan...toch?". Marry schudde enkel haar hoofd en dronk haar glas leeg. Astoria prikte nijdig met haar vork in de sla, terwijl ze even naar haar haren keek die al aardig aan het drogen waren. Het liefst zou ze niet meer naar huis gaan, en gewoon op Hogwarts blijven. Niet meer als tweede keus worden gebruikt door haar ouders, en niet meer afgekat worden door haar zus.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Pansy

    Ik schoot in de lach "haha wat kunnen we doen dan nu?" ik keek naar buiten, het was al aan het schemeren maar niet echt donker.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver grinnikte. "I dunno...maar alles is beter dan hier." Ze stond op en trok Pansy omhoog en lachte even. "Kom." Ze trok Pansy achter zich aan The Great Hall uit.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 21:55 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Harry

    'Ik ga!' ik deed de foto's weer in mijn zak en stond op. 'Weet jij het nieuwe wachtwoord?' vroeg ik twijfelend. Ik kon ook natuurlijk weer naar de grote zaal gaan.


    Lavender/Belinda

    'Vind je haar nog leuk of niet?' vroeg ik boos. Ik porde met mijn vinger tegen zijn hoofd. 'Vertel!' ik keek hem aan

    (inspi loos)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 22:02 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Severus Snape
    God, moest ik nu een heel gesprek beginnen? Dat was nou ook weer niet de bedoeling geweest.
    Rustig ging ik verder met kauwen, slikte de kalkoen door.
    "Ik ben een nieuwsgierg man."
    Ze had niet tegelijkertijd met mij op school gezeten, anders had ik haar wel onthouden. Tenminste, als ze in Slytherin had gezeten. Maar ze leek me ook jonger dan dat ik was.


    "Do you believe monsters are born or made?"