• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het mij altijd vragen of CarrotLouis

    (naamveranderingen graag melden)

    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen: (als ik personages ben vergeten graag melden^^)
    Harry Potter~ Moonly
    Ron Weasley~ Melite
    Hermione Greanger~ Aragog
    Ginny Weasley~ Moonly
    Fred Weasley~ CarrotLouis

    George Weasley~ WillNotLearn
    Luna Lovegood~ Dashed

    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom~
    Cho Chang~
    Cedric Diggory~
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Draco Malfoy~ MrsBrittain

    Pansy Parkinson~ MrsBrittain

    Blaise Zabini~ Dashed

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall~
    Albus Dumbledore~
    Bellatrix Lestrange~


    Onbekend:
    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle

    Aragog~ Madison Serena Riddle

    Melite~ Chantay Marvella Lestrange

    Colt45~ Elion Aron Vitae

    Colt45~ Jenny Bux

    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood

    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)

    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape

    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    WOW jullie gaan veel te hard joh ik kan het bijna niet meer bijhouden...maar jullie zijn wel awesome!!!

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 18:47 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Pansy

    Nu begon ik me ongemakkelijk te voelen "nou....ehmm..eigenlijk heb ik geen vriendinnen, en ik weet het we hebben lopen bekvechten enzo en ik heb je vernederd en voor paal gezet en uitgescholden.." ik noemde een heel rijtje op "maar ik kwam er net achter dat ik niet eens weet wat aardig is..." ik durfde haar niet meer aan te kijken "..zo..zou jij me willen helpen?" dat voelde als een hele opluchting "maar laat het me niet merken dat dit een kans is om met Draco te flirten want dan schop ik je verrop en vervloek ik je" dat was een ding dat ze moest weten, gelijk had ik spijt "dat was zeker ook niet aardig he?" prefelde ik.
    {Sylver en Pansy zitten in de common room, ik heb echt geen zin om het te veranderen:X}

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 18:29 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    {Mijn topics}


    On wednesdays we wear black

    {ze zijn nu dus op school?}


    On wednesdays we wear black

    [ mijn topics]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (mijn topic's)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aileen

    "Kijk dan zijn woorden die ik graag hoor en ik neem aan dat het tussen ons ook weer een beetje goed komt" zeg ik lachend tegen Draco. "Maar wie vertrouwd ze eigenlijk en naar wie luistert ze behalve jou natuurlijk". Ik kijk even naar Blaise "Ah dat is lief van je"

    Draco

    "Hallo ze zit daar" en ik wijs naar Aileen "als ik jou was zou ik haar vragen" ik lach, maar dat lachen verging me snel toen ik het woord potter hoorden "gelukkig niet! dat zou mijn vakantie allen maar erger maken, echt ik meen het ik vermoord hem nog eens" gelijk ik mijn humeur weer slecht door een naam. Een zucht verlaat mijn mond "over Potter ga ik nu niet praten" zeg ik met een ijzige stem "waar waren we" dan herinner ik me dat Aileen wat had gezegd "naar haar vader, als ik het goed heb maar daar hadden we het niet zo over"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Hermione
    Opgelucht sprong ik op, eindelijk, gearriveerd. Ik pakte met veel moeite mijn zware koffer van de bagagerekken, en wachtte geduldig tot de meeste leerlingen buiten waren.
    Ik keek even naar Harry en Ron, glimlachte, en sleepte de koffer achter me aan.

    Madison
    Ik stond op, en liep de gangen op, terwijl ik wat mensen aan de kant duwde.
    'wingardium leviosa.' mompelde ik, en de koffer zweefde achter me aan. Lekker makkelijk.
    Waarom zou ik het gaan tillen als dit kon? Daarvoor waren spreuken, right?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Blaise Zabini
    'Ik ben gewoon lief. 'Ik knipoogde naar aileen en stond op van de bank. 'Komen jullie? We zijn er' Ik trok mijn koffer uit het rek boven ons hoofd. Op naar alweer een nieuw jaar.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 18:31 ]


    On wednesdays we wear black

    Aileen

    "Daar heb je gelijk in" zeg ik lachend tegen Draco waarna ik opsta en mijn koffers van de bagagerekken pak. "Het was fijn om weer eens met je te praten en te weten hoe het nu precies allemaal zit". Ik kijk naar Blaise "Dat geloof ik wel en ik ga mee"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    mijn topics


    Don't run away this time and die like a man.

    Chantay Marvella Lestrange
    "Ik weet je achternaam, maar zelfs die heb ik niet nodig om iemand te volgen hoor."
    Hij was duidelijk een Weasley, het werd duidelijker met de minuut. Op het eerste gezicht had ik de conclusie al getrokken, maar toen hij ook geen hoge pet op leek te hebben van me werd het alleen maar leuker.
    "Maar stil maar, het is puur toeval," zei ik met een halfzachte stem, begeleid met een kort, verleidelijk glimlachje.
    De trein kwam schokkend tot stilstand. "Ik denk dat we er zijn, mister Weasley."


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Draco

    Ik volg het voorbeeld van de anderen en sta ook op. "Het was fijn om weer eens met je te praten en te weten hoe het nu precies allemaal zit" zegt Aileen, ik knik "inderdaad, we moeten echt beter contact houden" en ook ik haal mijn bagage uit de rekken "o Aileen ik zou maar oppassen want Blaise verslindt alle meiden die op zijn pad komen, dus maak hem niet te gek wil je?" lach ik.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aileen

    "Dat moeten we inderdaad, want het was altijd gezellig en gezien dat gesprek van vanmiddag denk ik toch ook dat we meer weten dan andere" zeg ik glimlachend. Ik draai me een kwartslag om zodat ik Draco aan kan kijken. "Ik zal oppassen en het onthouden ook bedankt voor het doorgeven"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco

    Ik knik "ben het helemaal met je eens" ook ik glimlach. Als we de trein uit zijn en opweg naar Hogwarts gaat het gesprek verder "geen dank het is tenslotte voor je eigen veiligheid" ik had het altijd al leuk gevonden om Blaise in de maling te nemen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Harry

    Ik liep achter Hermione aan en zeg 'wat zou er dit keer in Perkamentus' toespraak staan?' ik zet Hedwig en mijn koffer bij de ingang en loop door. Foppe praat met Andeling, ze ziet er nogal boos uit. Ik loop de grote zaal binnen en ga zitten. Het was fijn om weer thuis te zijn!

    Belinda/Lavender

    Ik loop even naar de achterste coupe en pak mijn spullen. 'Hoi Jen!' ik grijnsde. 'Kom je?' ik liep naar binnen en ging zitten. Luna liep naar de tafel van Ravenklauw. Ik pakte een vork en begon te tikken op mijn bord.

    Ginny

    Ik sta op en loop samen met Adelaine naar de grote zaal. 'Zullen we hier gaan zitten?' vraag ik aan haar. Ik plof neer en wacht op dr toespraak van Perkamentus. Mijn ogen flitsen naar Harry. Snel wende ik mijn hoofd af. Hij was gewoon een vriend!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!