• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het mij altijd vragen of CarrotLouis

    (naamveranderingen graag melden)

    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen: (als ik personages ben vergeten graag melden^^)
    Harry Potter~ Moonly
    Ron Weasley~ Melite
    Hermione Greanger~ Aragog
    Ginny Weasley~ Moonly
    Fred Weasley~ CarrotLouis

    George Weasley~ WillNotLearn
    Luna Lovegood~ Dashed

    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom~
    Cho Chang~
    Cedric Diggory~
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Draco Malfoy~ MrsBrittain

    Pansy Parkinson~ MrsBrittain

    Blaise Zabini~ Dashed

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall~
    Albus Dumbledore~
    Bellatrix Lestrange~


    Onbekend:
    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle

    Aragog~ Madison Serena Riddle

    Melite~ Chantay Marvella Lestrange

    Colt45~ Elion Aron Vitae

    Colt45~ Jenny Bux

    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood

    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)

    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape

    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    WOW jullie gaan veel te hard joh ik kan het bijna niet meer bijhouden...maar jullie zijn wel awesome!!!

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 18:47 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Madison
    Ik negeerde het vuurwerk van die kinderachtige Gryffindors, en lachte om de uitleg van Caty.
    ''Hoe zag hij er uit?'' vroeg ik geamuseerd, en keek haar aan. Ik had een grijns op mijn gezicht door haar uitdrukking, onbeschrijflijk dit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (de man met de neus, dat kan maar een iemand niet zijn^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    'Awhh.. Kom op!' Riep ik uit waarna ik opstond en Fred overeind trok 'Goed moment voor ons om te rennen?' Opperde ik na een appel van de tafel te hebben gegrist en een blik op Anderling wierp die niet heel snel liep.


    Don't be like the rest of them, darling

    Blaise Zabini
    'Had jij het gezellig met Chantay?'kaats ik terug.
    Ik pak alleen een broodje van de schaal en wat drinken want ik at nooit zo heel veel.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 20:39 ]


    On wednesdays we wear black

    Samantha Evans
    Nu trok ik mijn beiden wenkbrauwen op. Die klonk erg gezellig.
    ''Nee, maar het zal wel ernstig moeten zijn als ze vuurwerk naar je toe gooien, niet?'' vroeg ik hem spottend, en keek naar de tafel waar het vuurwerk vandaan kwam.
    Gryffindors.
    Mijn mondhoeken krulden omhoog.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 20:42 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Moonly schreef:
    (de man met de neus, dat kan maar een iemand niet zijn^^)

    [Hahahaha x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dashed schreef:
    Blaise Zabini
    'Had jij het gezellig met Chantay?'kaats ik terug.
    Ik pak alleen een broodje van de schaal en wat drinken want ik at nooit zo heel veel.

    [Huh wat? :3]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Hermione
    Ik verborg mijn hoofd in mijn armen.
    Verdomde tweeling.
    ''Zeg het me wanneer ze weg of gepakt zijn, alsjeblieft.'' klonk mijn gedempte stem, en ik zuchtte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caty
    "Je vraagt er zelf om, zometeen niet klagen als je misselijk werd," zei ze, met een flauwe glimlach; de gedachte aan die vent weerhield haar van een opgewekt humeur, al was ze nu godzijdank van hem af.
    "Hij was dik, echt dik, hij stonk naar dagen oud zweet, hij had genoeg puisten om een landkaart te vormen en hij wist zich ècht niet te kleden," vertelde ze en ze rilde, vol walging.
    "En dan had hij ook een fuckload aan schilvers op zijn neus en oren. Zal wel schurft hebben gehad ofzo.."
    Ook zij had het vuurwerk niet interessant gevonden; de tafel waar het gebeurde was toch te ver weg om haar gehoorschade te geven.


    Don't run away this time and die like a man.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria had zich neer gezet naast Marry, haar beste vriendin. Terwijl haar blik omhog gericht was naar het vuurwerk. Marry keek op, en grinnikte zachtjes. "Tori, je haar is nat". Astoria bromde zachtjes. "Ik weet het, Daphne was weer eens zo aardig om inkt in mijn haarpunten te smeren". Astoria pakte een bruine pluk haar tussen haar vingers, en bekeek het uiteinde, maar er was niets meer van de inkt te bekennen. Altijd, altijd zat haar zus haar in de weg, waarom? Omdat ze twee jaar jonger was dan Daphne? Nee, ze had werkelijk geen idee. Net zoals haar ouders, die er ookaltijd bewust voor kozen om Daphne bij alles voor te trekken. Maar Astoria wist van niets. Zuchtend liet ze de bruine pluk haar voor wat het was, waarna het weer over haar schouder viel, en ze bedenkelijk naar haar pumpkin juice staarden. Alles zat altijd tegen...


    The expert in anything, was once a beginner.

    Pansy

    De grote zaal was gevuld met leerlingen en ik zat naast Sylver aan de slytherin tafel "Wat was er eigenlijk zo dringend dat je me wou spreken?" vroeg Sylver, ik was het al bijna vergeten, weer werd ik zenuwachtig "uhm... nou ik weet dat ik je wel een uitschold of voor paal zette of het bekvechten van net of dat ik je ook vervloekte..."ik dreunde een heel rijtje op "maar in de trein...k..kwam ik er achter dat ik eigenlijk n...niet wist wat aardig wa..was" ik voelde dat ik rood werd en keek naar m'n lege bord "ww..wil je me helpen?" het voelde als een hele opluchting "maar laat ik het niet merken dat je hierdoor met draco gaat flirten! want dan schop ik je verrot en vervloek ik je!" gelijk kreeg ik spijt "d..dat was zeker niet aardig he?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred

    Ik werd overeind getrokken door George nadat ik snel een broodje had gepakt. "Inderdaad een perfect moment om te rennen, want in straf heb ik geen zin" zei ik voor ik het op een lopen zet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry

    Ik keek grijnzend naar Fred en George. Toen naar de oppertafel. Daar naast Sneep zat ze. Nee, dat kon niet! Ze leek wel... Ze leek wel... Mijn moeder... Wie was dat? Wat deed ze hier? Hopelijk gaf ze geen les. Geschokt haalde ik een foto van mijn ouders uit mijn zak en keek er naar. Ze leek precies!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Melite schreef:
    (...)
    [Huh wat? :3]


    [ik was eten dus ik weet ook van niks(A)]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    George Weasley

    'Tot later Hermione!' Riep ik naar achter terwijl ik samen met Fred richting de deuren van de grote zaal liep en die vervolgens openduwde, 'Wat een fantastisch begin van dit jaar' Zei ik grijnzend terwijl ik samen met Fred de gang op rende.


    Don't be like the rest of them, darling