• Ik heb net mijn haar in blond gekleurd maar had al licht blond is ie geel uitgeslagen, nu loop ik hier rond met geel haar. I dont like it, ik ben pissig op me zelf, gelukkig mag ik me haar morgen weer verven ^^
    Kijk dit is me haar nu, het is btw nog nat.
    Het geel is al een beetje weg getrokken.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 19:08 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    vind het niet eens zo lelijk!


    I solemny swear i am up to no good

    Dan moet je het wassen met zilvershampoo, 5 minuten laten intrekken, dan gaat het meeste gele weg.


    Your make-up is terrible

    best mooi xD


    Where words fail, music speaks

    Ja, zovaak je haar verven is zó slecht o.O mijn hele haar is naar de klote gegaan door het blonderen D:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Ja, zovaak je haar verven is zó slecht o.O mijn hele haar is naar de klote gegaan door het blonderen D:

    Is nog maar de 5x ofzo?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mavado schreef:
    (...)
    Is nog maar de 5x ofzo?

    Mijn haar is al stuk gegaan na 1x. o.O


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Er bestaan toch bepaalde remedies voor dat het minder geel wordt?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Archimedes schreef:
    Er bestaan toch bepaalde remedies voor dat het minder geel wordt?

    Winkels zijn gesloten, ik ga morgen gewoon zien, moet toch maar een halve dag naar school ^^


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Je moet Citroensap in je haar doen op die gele plekken

    Google? youtube?
    Ik zou je haar niet morgen al weer gaan verfen. Als je wilt dat het echt helemaal dood en geel wordt doe dat dan. Je moet minstens na 1 verf beurt 3 maanden wachten tot de volgende. Ga naar de kapper. Is veel slimmer. krijg je proffecioneel advies


    Love sheds light one the darkest of times

    Heb je vakantie of niet? :o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    MissFox schreef:
    Je moet Citroensap in je haar doen op die gele plekken

    Heel me haar is geel.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Depulso schreef:
    Heb je vakantie of niet? :o

    Nee.. maar ik morge sportdag en vrijdag cultuur dag. Maar ik moet morgen maar een halve dag naar school want moet naar het ziekehuis.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse