• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het mij altijd vragen of CarrotLouis

    (naamveranderingen graag melden)

    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen: (als ik personages ben vergeten graag melden^^)
    Harry Potter~ Moonly
    Ron Weasley~ Melite
    Hermione Greanger~ Aragog
    Ginny Weasley~ Moonly
    Fred Weasley~ CarrotLouis

    George Weasley~ WillNotLearn
    Luna Lovegood~ Dashed

    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom~
    Cho Chang~
    Cedric Diggory~
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Draco Malfoy~ MrsBrittain

    Pansy Parkinson~ MrsBrittain

    Blaise Zabini~ Dashed

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall~
    Albus Dumbledore~
    Bellatrix Lestrange~


    Onbekend:
    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle

    Aragog~ Madison Serena Riddle

    Melite~ Chantay Marvella Lestrange

    Colt45~ Elion Aron Vitae

    Colt45~ Jenny Bux

    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood

    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)

    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape

    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    WOW jullie gaan veel te hard joh ik kan het bijna niet meer bijhouden...maar jullie zijn wel awesome!!!

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 18:47 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aangepast en wel:

    Melite schreef:
    Ronald 'Ron' Billius Weasley
    Nogmaals verslikte ik me, deze keer in mijn brood. "Bloody hell," kreeg ik er nog net uit voor ik voor de tweede keer begon te hoesten.
    Vervolgens keek ik met een roodaangelopen hoofd door wat zuurstof tekort naar Lavender. "Oh. Hoi."
    Waarom was ik niet achter Harry aan gegaan? Oh ja, omdat ik dacht dat hij wel even alleen wilde zijn. Dat Hermione daar nou weer koppig over moest gaan doen zorgde ervoor dat ik alleen meer meer had willen blijven zitten.
    Vervolgens kwam Jenny er ook bij zitten, ik schraapte nog even mijn keel omdat mijn stem zacht gezegd nogal vreemd had geklonken. "Hallo."


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Lavender/Belinda

    Ik zie dat Ron rood word doordat hij zuurstof te kort kreeg. 'Ahhh, je bloost. Om mij.' ik glimlach lief en kijk hem aan. 'Leuke vakantie gehad?' zeg ik terwijl ik een stukje brood in mijn mond stopte.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aileen

    "Mhm als je het zo zegt wil ik het wel weten" zeg ik en kijk hem met een onschuldig glimlachje aan. "Oh als je wilt het en het nodig is weet ik wel een paar dingen waardoor je gelijk stopt met lachen maar dat ga ik niet doen aangezien ik blij ben dat we op dit moment weer vrienden zijn en ik dat niet wil verpesten"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Niemand doet zoiets als net, gewoon omdat ze te bang zijn om het te proberen.' Zei ik waarna ik hetzelfde meisje opmerkte een einde voor ons, 'En, ben je er al achter hoe ik heet?' Vroeg ik haar, als ze zonet goed opgelet had was het of Fred of George.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ronald 'Ron' Billius Weasley
    "Ah, je bloost. Om mij."
    Bloody bloody bloody bloody bloody hell. Nogmaals duwde ik mijn net iets te lange, rode haar voor mijn blauwe ogen vandaan, wierp een hulpeloze blik op Jenny tegenover me.
    "Uh, jawel hoor," mompelde ik, en propte nog een stuk brood in mijn mond. Ik dacht dat ze woedend op me was, omdat ik het had uitgemaakt vorig jaar. Toen was ze tenminste niet erg blij geweest, had me naar m'n hoofd geschreeuwd dat ik Hermione wel meteen ten huwelijk kon vragen.
    Nu leek er niks aan de hand te zijn.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Jen
    Ze wilde iets vragen, maar Lavender - die haar blijkbaar totaal niet op had gemerkt - was haar voor.
    "Hey Lavender," groette ze daarom nuchter, waarna ze een stukje brood pakte.
    "Oh, Ron, stik de volgende keer voorzichtiger; je bezorgd ons nog eens een hartaanval," grinnikte ze droog.
    Ze zag Rons smekende blik en moest moeite doen niet in lachen uit te barsten.
    Ergens was het vriij hilarisch; wat voor hun relatie doorging.


    EDIT: Jezus, slome kut-chrome -.-

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 21:38 ]


    Don't run away this time and die like a man.

    [Bloody bloody bloody bloody bloody hell.
    *plat*]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred

    'Mhm dat die reden klinkt inderdaad ook wel logisch' zeg ik lachend. "Misschien is het dan toch wel handig dat wij ons niet van de regels aantrekken en zulke dingen gewoon doen anders zou het zoals je net al zei hartstikke saai zijn hier"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chantay Marvella Lestrange
    Met mijn armen over elkaar leunde ik rustig tegen de muur, liet mijn ogen van de ene naar de andere tweeling gaan. Eén van mijn wenkbrauwen kwam een stukje omhoog.
    "Ik heb twee opties."
    Ja, maar wie was wie? Misschien heette hij Fred, misschien George. Er was vijftig procent kans dat ik het goed had, en al had ik het fout wist ik het toch meteen. Maar de naam 'George' stond me persoonlijker meer aan, dus hield ik het daarop.
    "Nou, mister George Weasley?" vroeg ik met een zoete stem.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aragog schreef:
    [Bloody bloody bloody bloody bloody hell.
    *plat*]

    (nerd)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Samantha Evans
    Kip.
    Ik wou kip, maar het was buiten handbereik.
    Knarsetandend keek ik naar de kip, er zat niks anders op.
    Ik keek naar de man met de grote neus.
    ''Kan je alsjeblieft de kip aangeven?'' vroeg ik hem, en ik keek hem afwachtend aan.

    [Er moest daar IETS gebeuren, toch? :"D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Hermione
    Ik keek hem medelevend aan, en omhelsde hem.
    ''Het komt wel goed.'' zei ik zachtjes.
    ''We helpen je er wel doorheen.'' voegde ik er aan toe, doelend op Ron en mijzelf.
    Ik legde mijn hoofd op zijn schouder. Het speet me voor hem, eerlijk waar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lavender/Belinda

    Ik keek even naar Jenny 'Hoi.' snel wende ik mijn blik weer naar Ron. 'Vind je Hermione nog leuk?' ik keek hem even aan. Als dat wel zo zou zijn zou er niemand meer blij zijn. 'Of gaat ze nu met Harry zoenen?' ik keek even naar de gang waar ze net heengelopen waren.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    'Ik heb twee opties.' Zei ze terwijl ze met haar handen over elkaar geslagen tegen de muur leunde 'Nou, mister George Weasley?' vroeg ze vervolgens, wat was het toppunt van een iritante zwadderaar? Als je ze overal leek tegen te komen, iets wat bij dit meisje de heletijd het geval lijkt te zijn. 'Hmm.. Goed geraden, wat is jouw naam?' Vroeg ik en aangezien ze mijn naam ook wist leek dat me meer dan eerlijk. 'Ze zijn gewoon bang voor een man met vet haar een een grote neus' Zei ik vervolgens grijnzend tegen Fred.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Pff, man met de grote neus. Sev heeft een onweerstaanbare, sexy stem, als ze dat maar weet :3]

    Severus Snape
    Heel kort verscheen er een zuinig glimlachje rond mijn lippen, alleen al omdat ze zoveel moeite leek te hebben met de vraag. Ik pakte de schaal met kip, en zette die voor haar bord neer.
    "En, wat kom je doen op Hogwarts?" vroeg ik vervolgens maar, omdat de nieuwsgierigheid het had gewonnen. Misschien gewoon om me te pesten met dat rode haar en die groene ogen, was heel goed mogelijk.


    "Do you believe monsters are born or made?"