• Met dank aan Inge voor het idee, de verhaallijn en de plaatjes. :3

    We starten in de bunker, als ze de laatste dingen controleren voor ze de grote, boze wereld in gaan.


    2248 na Christus

    1 januari 2100. Europa is Europa niet meer. Nee, de overheden van verschillende landen hebben het begrip 'eenheid' erg letterlijk genomen. Grenzen bestaan niet meer. Er is nog maar één nationaliteit: Amerikaans. Amerika is wreder dan ooit. Maatregel op maatregel tegen van alles en nog wat. Het lijkt wel alsof het nooit ophoudt. Tot de burgers er genoeg van hebben, en de overheid hen niet meer in de hand heeft. Als drastische oplossing besluiten ze bombardementen uit te voeren, op verschillende plekken in het land. Dit gaat alleen niet zo goed. Mensen veranderen in zombies, dieren veranderen in monsters en dit alles door één klein foutje. Een deel van de bevolking heeft bunkers gemaakt, omdat ze al iets verwacht hadden in de trant van bommen. Terwijl zij daar redelijk veilig zaten, was de rest van de bevolking overgeleverd aan het giftige gas. Na anderhalve eeuw onder de grond te hebben geleefd, heeft een groep jongeren (nakomelingen van de personen die de bunker hebben gebouwd) er genoeg van. Ze besluiten de aarde weer te claimen als hun eigendom, ondanks de vele gevaren.

    Jij bent een van deze jongeren. Overleef je het, ga je dood of besluit je toch maar terug te rennen naar je veilige thuishaven?

    Bunker





    Wereld






    Regels

    - Mary Sue's/Gary Sue's/Godmooden is ten strengste verboden.
    - Als er geen meisjes meer zijn, zijn er geen meisjes meer. Punt.
    - Blijf realistisch. Je kan nou eenmaal niet in je eentje een hele groep zombies verslaan. Zelfs niet als Mary Sue.
    - 16+ taal mag. Denk aan bloederige scènes, scheldwoorden enzovoort.
    - Post minimaal 5 zinnen.
    - Als je OOC praat, gebruik je [].

    Rollen

    Apocalyptic World [Rollenstory]
    Apocalyptic World [Rollentopic]

    Vrouwelijk
    Arianna | Merlonie
    Ivy Grimiras | Lovelydemon
    Monica Gabriëlla Lopez | Morticia
    Madison 'Maddie' Leah Lockwood | Aragog

    Mannelijk
    Riot Masquerade | Colt45
    David 'Dave' Jayson Blueford | Cloudbreaker
    Druce Eldrian Suton | Rider
    Raven Bennett | Mordacious


    Paren

    Riot Masquerade/Colt45 | Madison 'Maddie' Leah Lockwood/Aragog
    Arianna/Merlonie | Raven Bennett/Mordacious
    Monica Gabriëlla Lopez/Morticia | David 'Dave' Jayson Blueford/Cloudbreaker
    Ivy Grimiras/Lovelydemon | Druce Eldrian Suton/Rider

    Lijstje

    Naam:
    Leeftijd (min. 16 jaar):
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter (goede én slechte eigenschappen):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 22:16 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Merlonie schreef:
    (...)

    [Ik vind Ivy echt geniaal. Een aandenken. xD]


    {haha xD Staat vast mooi in een lijstje aan de muur ,toch? (A))


    First things first, but not necessarily in that order

    -> Mijn Topic's.

    [Wat is er al allemaal gebeurt + waar is iedereen + waar kan ik inspringen?]

    Cloudbreaker schreef:
    [Wat is er al allemaal gebeurt + waar is iedereen + waar kan ik inspringen?]


    [Euhm, afgezien van David & Monica is iedereen al naar boven gegaan, ik heb ergens rond pagina 3 een idee voorgesteld, en nu moet David dus met Monica op weg gaan. ^^]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Merlonie schreef:
    (...)

    [Euhm, afgezien van David & Monica is iedereen al naar boven gegaan, ik heb ergens rond pagina 3 een idee voorgesteld, en nu moet David dus met Monica op weg gaan. ^^]


    [Dat moet ik wachten tot Mortica aka Monica aka Maia online is..]

    Cloudbreaker schreef:
    (...)

    [Dat moet ik wachten tot Mortica aka Monica aka Maia online is..]


    [Je kan nu alvast een post maken dat David zich voorbereid en zo.. xd]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Merlonie schreef:
    (...)

    [Je kan nu alvast een post maken dat David zich voorbereid en zo.. xd]


    [Waar ben ik(David) dan precies? ;S]

    Cloudbreaker schreef:
    (...)

    [Waar ben ik(David) dan precies? ;S]


    [Bunker, ik neem aan dat je geen rugzak wilt inpakken tussen de zombies. xD]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Cloudbreaker schreef:
    (...)

    [Dat moet ik wachten tot Mortica aka Monica aka Maia online is..]

    (Ik ben er, maar ik wachtte op jou. 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    *Schraapt even wat inspiratie bij elkaar*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    *Schraapt even wat inspiratie bij elkaar*


    [- doneert wat - xd]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Merlonie schreef:
    (...)

    [- doneert wat - xd]

    *doet op hoop van zege hetzelfde*


    Don't run away this time and die like a man.

    Raven Bennett.
    'Godverdomme, hoe moet ik dat nou weten? Denk, Arianna, denk, denk!' Mompelde ze met een zwaar gestreste toon. Ze haalde haar geweer van haar rug en draaide een rondje. Toen klonken er schoten en zag ik Arianna opeens ineenzakken vanuit mijn ooghoeken. Ze sleurde mij ook mee en ik wilde op haar schelden, maar dit was niet het goede moment om mijn frustratie op haar uit te laten. Eerst dit overleven en dan zal ik haar uitsnauwen.
    'Oke, ze zitten daar...' fluisterde ze, en ze gaf een knikje naar rechts. Ik bleef nu gefocust op rechts en ik wilde eigenlijk random gaan schieten, dus had ik mijn pistolen al op rechts gericht. 'Niet random schieten, oké?' Ik hield krampachtig mijn pistool vast en probeerde zo erg mogelijk om deze zelf niet op Arianna te richten. Pfft, dat mens deed alsof ze alles beter wist.
    'Ik stel voor dat we hier blijven liggen en dat een van ons omdraait om de achterkant in de gaten te houden. Als ze tevoorschijn komen, gaan we tot actie komen. Verdomme, weet ik veel wat we anders moeten doen! Alles is rook, stomme rook!' Zei ze met een paniekstem. Ik zuchtte. Damn, houdt je mond nou eens! Ik probeer te luisteren naar de aanvallers.
    Ze schoof van me weg en ik keek haar verbaasd na. Goed zo, ga jij maar weg. Maar ze kwam weer naast me liggen. 'Als je iets ziet, meteen zeggen,' siste ze me toe.
    “Ja hoor, baas.” Fluisterde ik haar sarcastisch, terwijl ik rond om me heen keek. De rook verminderde een klein beetje, zodat ik wat meer van de situatie kon zien. Een paar schimmen renden rechts van ons. Wacht, renden? Zombies konden niet rennen. Zelfs mijn oma, als ik een oma had, kon sneller dan zombies lopen. Dus zombies rennen niet. Dan moest het dus iets anders zijn.
    “'T zijn geen zombies, A.” Zei ik haar meteen.
    Ik keek verder en zag toen een paar meter verderop een autowrak staan. Ik gaf een por in de zij van Arianna en wenkte haar toen de autowrak. Ik wachtte niet op haar reactie en kroop meteen naar 't autowrak toe en checkte of het hier veilig was. In de autowrak zelf zat ook niemand.
    Ik leunde hier tegenaan en zag hoe meer rook erbij kwam. Ze hadden zeker meer rookbommen gegooid, maar vanaf hier kon ik wat meer zien. Waar bleef Arianna nou? Verdomme. Schiet eens op meid. Laat me niet terugkomen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Arianna

    “Ja hoor, baas,” fluisterde Raven sarcastisch en ze onderdrukte de neiging om hem een trap te geven. Had hij zelf een beter plan dan? Met alle plezier zou ze hem weer iets toesnauwen maar dit was niet de juiste plek en ook niet het juiste moment om dat te doen. De rook trok iets op en ze greep die kans gretig aan om te zien wie er verantwoordelijk was voor haar zij. Vage schimmen kwamen voorbij, aan haar linkerkant. Dus haar vermoeden was juist geweest; het waren geen zombies. Maar wie de fuck wilde hen dan dood hebben in vredesnaam? Er was maar een manier om daar achter te komen.
    “'t zijn geen zombies, A.,” meldde Raven overbodig. Had ik zelf ook al in de gaten, wilde ze terugsnauwen maar die opmerking moest ze nog maar even uitstellen. Ze zat net een poging doen op een van de schimmen te richten, toen Raven haar een por gaf in haar zij. Lekker, precies op die pijnlijke plaats. Al vond ze dat niet zo heel erg meer zodra ze de reden zag; een autowrak. Iets om achter te schuilen. Raven ging er al vandoor en zelf kroop ze er ook achteraan, zo snel als ze kon. Het ging alleen een beetje lastig door haar zij. Tot overmaat van ramp werden er nog meer rookbommen op het kruispunt gegooid. Ze hield haar adem in en net toen ze dacht dat ze ging stikken, kwam ze uit de rook gekropen en zat ze eindelijk achter de auto. Licht hijgend trok ze haar jas, het vest en het shirt wat ze eronder aanhad omhoog om te kijken wat er nou zoveel pijn deed. Gelukkig bleek het een schampschot te zijn; er zat wel een wond maar in ieder geval had ze geen kogel in haar zij. ”Waarschuw me als er iets aankomt,” fluisterde ze, waarna ze een EHBO-kistje uit haar rugzak haalde met verband. Met vaardige handen verbond ze de wond voor die ging ontsteken of zo, en borg daarna alles weer op. De pijn moest ze dan maar een tijdje verbijten, want tijd om alles schoon te maken en er zalf op te smeren had ze niet. “Heb jij enig idee wie dat zijn?” vroeg ze nerveus aan Raven. “Misschien... je weet toch wat ze met moordenaars en verkrachters doen? Oh God, ik wil er niet eens aan denken dat die mogelijkheid er is. Die moeten onderhand toch zijn veranderd in zombies? Oh God...” De gedachte dat haar vermoedens waar konden zijn en dat dit inderdaad moordenaars bleken te zijn, was nou niet bepaald geruststellend. Die waren een stuk gevaarlijker dan zombies, vond ze. Er klonken stemmen en heel voorzichtig kwam ze iets omhoog met haar hoofd. “Waar zijn ze gebleven? Jack, jij neemt links, Kayle neemt rechts, George gaat richting het centrum en Jade, jij neemt de weg richting de bunker.” Het woord bunker sprak de man op een minachtende toon uit, die koude rillingen over Arianna's rug joeg.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 21:29 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Raven Bennett.
    Eindelijk zag ik haar uit de rook vandaan kruipen en nam ze naast me plaats achter de autowrak. Ze trok haar jas, vest en het shirt omhoog om waarschijnlijk te kijken of ze wat had. Ik wilde hier naar blijven kijken, maar ik trok me ervan los en keek rond of ze ons in de gaten hadden – maar dit was niet het geval. 'Waarschuw me als er iets aankomt,' fluisterde ze me toe. Nee, goh, dat is wel het laatste wat ik zou doen, dacht ik sarcastisch. Ja, natuurlijk doe ik dat dan. Kon ik zelf ook wel opkomen.
    'Heb jij enig idee wie dat zijn?' Vroeg ze met een nerveuze stem. Hierop schudde ik alleen mijn hoofd dat ik geen idee had wie het zou kunnen zijn. Ik zei er niets op, want anders konden de aanvallers ons nog horen en wisten ze waar we zaten – en wisten wij dat van hun niet.
    'Misschien... je weet toch wat ze met moordenaars en verkrachters doen? Oh god, ik wil er niet eens aan denken dat die mogelijkheid er is. Die moeten onderhand toch zijn veranderd in zombies? Oh god...' Ik slaakte een zucht van frustratie en hield een vinger voor haar mond. “Stil,” fluisterde ik haar toe.
    Pérfecte timing dat ik haar d'r mond liet houden, want er luidde stemmen en net zoals ik kwam Arianna ook iets omhoog met haar hoofd. 'Waar zijn ze gebleven? Jack, jij neemt links, Kayle neemt rechts, George gaat richting het centrum en Jade, jij neemt de weg richting de bunker.' De man benadrukte het woordje bunker met een minachtende toon.
    Ik fronste mijn wenkbrauwen. Hoe wist deze man van de bunker en waarom zochten ze überhaupt naar ons? Ze waren nog gewoon mensen, dus zouden ze toch aan onze kant moeten staan of is er iets vreselijks mis gegaan?
    Ik probeerde te kijken hoe de gozer, die waarschijnlijk de leiding gaf, eruit zag – maar het was nog steeds een beetje mistig door de rook. Al kon ik de opvallende kleding wel zien. Het had een legerprent en sommigen hadden een zwarte broek aan. De voetstappen gingen allerlei kanten op en ik ging weer tegen de auto zitten.
    “Verder gaan of moeten we ze een voor een uitschakelen?”

    - Sorry, mijn posts zijn nu een beetje lame aant worden. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.