• Met dank aan Inge voor het idee, de verhaallijn en de plaatjes. :3

    We starten in de bunker, als ze de laatste dingen controleren voor ze de grote, boze wereld in gaan.


    2248 na Christus

    1 januari 2100. Europa is Europa niet meer. Nee, de overheden van verschillende landen hebben het begrip 'eenheid' erg letterlijk genomen. Grenzen bestaan niet meer. Er is nog maar één nationaliteit: Amerikaans. Amerika is wreder dan ooit. Maatregel op maatregel tegen van alles en nog wat. Het lijkt wel alsof het nooit ophoudt. Tot de burgers er genoeg van hebben, en de overheid hen niet meer in de hand heeft. Als drastische oplossing besluiten ze bombardementen uit te voeren, op verschillende plekken in het land. Dit gaat alleen niet zo goed. Mensen veranderen in zombies, dieren veranderen in monsters en dit alles door één klein foutje. Een deel van de bevolking heeft bunkers gemaakt, omdat ze al iets verwacht hadden in de trant van bommen. Terwijl zij daar redelijk veilig zaten, was de rest van de bevolking overgeleverd aan het giftige gas. Na anderhalve eeuw onder de grond te hebben geleefd, heeft een groep jongeren (nakomelingen van de personen die de bunker hebben gebouwd) er genoeg van. Ze besluiten de aarde weer te claimen als hun eigendom, ondanks de vele gevaren.

    Jij bent een van deze jongeren. Overleef je het, ga je dood of besluit je toch maar terug te rennen naar je veilige thuishaven?

    Bunker





    Wereld






    Regels

    - Mary Sue's/Gary Sue's/Godmooden is ten strengste verboden.
    - Als er geen meisjes meer zijn, zijn er geen meisjes meer. Punt.
    - Blijf realistisch. Je kan nou eenmaal niet in je eentje een hele groep zombies verslaan. Zelfs niet als Mary Sue.
    - 16+ taal mag. Denk aan bloederige scènes, scheldwoorden enzovoort.
    - Post minimaal 5 zinnen.
    - Als je OOC praat, gebruik je [].

    Rollen

    Apocalyptic World [Rollenstory]
    Apocalyptic World [Rollentopic]

    Vrouwelijk
    Arianna | Merlonie
    Ivy Grimiras | Lovelydemon
    Monica Gabriëlla Lopez | Morticia
    Madison 'Maddie' Leah Lockwood | Aragog

    Mannelijk
    Riot Masquerade | Colt45
    David 'Dave' Jayson Blueford | Cloudbreaker
    Druce Eldrian Suton | Rider
    Raven Bennett | Mordacious


    Paren

    Riot Masquerade/Colt45 | Madison 'Maddie' Leah Lockwood/Aragog
    Arianna/Merlonie | Raven Bennett/Mordacious
    Monica Gabriëlla Lopez/Morticia | David 'Dave' Jayson Blueford/Cloudbreaker
    Ivy Grimiras/Lovelydemon | Druce Eldrian Suton/Rider

    Lijstje

    Naam:
    Leeftijd (min. 16 jaar):
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter (goede én slechte eigenschappen):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 22:16 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Morticia schreef:
    (...)
    (Ik ben er, maar ik wachtte op jou. 8D)


    [Wie post er eerst? ;0]

    Arianna

    Blijkbaar had Raven ook geen flauw idee wie deze ongewenste bezoekers waren. En vond hij het niet zo leuk dat ze praten want na een gefrustreerde zucht legde hij een vinger tegen haar lippen. ”Stil,” fluisterde hij en ze klemde demonstratief haar lippen op elkaar. Ze snapte hem wel deze keer. Nadat de man uitgesproken was keek ze opzij naar Raven, om zijn reactie te peilen. Dat was een frons. Het irriteerde haar dat geen van hen wist wie deze mensen waren. Dat maakte alles een stuk lastiger. Misschien waren ze wel vrienden en dachten ze dat zij en Raven vijanden waren. Waarom moest alles zo ingewikkeld in elkaar zitten? Nou ja, gelukkig waren het er maar vijf. Net als Raven deed ze een poging om het uiterlijk van de man op het kruispunt te zien. Alleen zijn kleding viel op en zag er behoorlijk duister uit. Alhoewel ze het wel logisch vond dat je dat droeg, legerprint en zo, om op te gaan tussen al deze donkere gebouwen. Tenslotte liep zij hier ook niet in een felrode galajurk rond, dat zou wat zijn zeg. Met moeite hield ze een grinnik in. Waarom dacht ze überhaupt aan lachen in hun benarde situatie? Raar.
    Ze dook weer omlaag zodra er voetstappen klonken, voordat iemand haar hoofd zou opmerken. ”Verder gaan, of moeten we ze een voor een uitschakelen?” Hmm. Snel ging ze allebei de opties na. Verder gaan was veiliger maar dan konden ze deze types later nog tegenkomen. Uitschakelen had een risico maar ach, was deze hele onderneming geen gigantisch risico? Dan kon dit er ook nog wel bij. En ze moest toegeven dat ze zich veiliger voelde met de gedachte dat er in ieder geval vijf mensen minder op hen jaagden. ”Uitschakelen, denk ik,” fluisterde ze dus zo zacht mogelijik terug, ”misschien hebben ze nog wat munitie of andere nuttige dingen bij de hand. En rookbommen zijn nuttig. Bovendien voel ik me veiliger zonder achtervolgd te worden door vijf stuks met geweren.” Gespannen wachtte ze een paar seconden of er niemand op hen afkwam, waarna ze Raven weer aankeek. ”Wat is het plan?” Het liefste zou ze de vrouw nu gewoon afknallen maar ze was niet zo hersenloos als Raven. Al voelde het doden van mensen voor haar lastiger dan het doden van zombies... maar haar vermoeden, dat dit tuig was, zorgde ervoor dat ze het gelijk een stuk minder zwaar opnam. Tenslotte vond ze sowieso dat de doodstraf voor dit soort mensen best terug mocht komen. En als het wel vrienden waren... tja. Ze had geen zin om ernaar te vragen.

    [Maakt niet uit. ^^]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    [Jesus Christ, ik wil hier posten -.-]


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    Riot
    Of hij dacht dat die er waren? Hij haalde zijn schouders op.
    "Ik heb er niet veel vertrouwen in, maar heb genoeg mensen gekend die al eerder naar boven waren gegaan, en er schijnen ook exiles te zijn, lui die gewoon uit de Kluis zijn getrapt, dus als daarvan nog wat leeft.."
    Hij sprak veel voor zijn doen. Het was waarschijnlijk de situaties; die vroeg om goede communicatie. Als ze veilig waren zou hij wellicht grotendeels zwijgen, omdat hij zich daar prettiger bij voelde.
    Hij keek even toe toen ze dronk en overwoog hetzelfde te doen, maar besloot nog even te wachten; het was niet te voorspellen wanneer ze weer vers water zouden kunnen bemachtigen.
    Na een tijdje voelde hij zich rusteloos worden van het stilstaan.
    "Zullen we verdergaan?" stelde hij voor. Deze wereld.. hij wilde er zoveel mogelijk van weten. En als het even kon wilde hij niet worden vermoord door ondoden of types die auto's bombardeerden of wat de fuck ze er ook mee deden.

    Madison
    ''Eh- ja, is goed.'' antwoordde ik, en liep samen met Riot verder.
    Naarmate we verder liepen, hoe meer puin we moeten ontwijken. Ik stapte over een betonnen blok heen, sprong over een wiel en liep om een kapotte auto heen.
    Tot nu toe zag alles er behoorlijk rustig uit, maar niks zou me nog verbazen. Als er een éen of andere zombie uit de lucht zou kommen vallen, zou ik niet vreemd opkijken..
    Ik zuchtte, en zag verderop een soort huis dat er nog redelijk uit zag, in tegenstelling tot de andere gebouwen.
    Het had meerdere verdiepingen, en enkele ramen waren bedekt met houten planken.
    ''Zullen we daar even kijken?'' vroeg ik hem, aangezien ik niet verwachtte dat de levende doden houten planken vast konden timmeren. Een tweede optie was dat het er al heel lang zat, maar het was het proberen waard.

    [Zullen we doen dat dat het gebouw is met de levende mensen ofzo? :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Sure, maar ze moeten dan wel vijandig zijn :3]

    Riot
    Afgetimmerde ramen. Zijn ogen vernauwden zich en hij kon niet bepalen of dat een goed of een slecht teken was.
    "Is goed," bromde hij desondanks en hij liep naar de deur, die makkelijk openging. Te makkelijk. Hier woonden geen mensen die zich met hand en tand tegen de levende doden verweerden, dat geloofde hij niet.
    Automatisch hield de jongen zich daarom zo stil mogelijk.
    Hij ging naar binnen en kwam uit in een grote, verwaarloosde hal. Maar niet verwaarloosd genoeg; er werd duidelijk zo nu en dan een bezem doorgehaald en aan de muur hing een branderde kaars die schaars licht verspreidde.
    Het interieur was echter vergaan; de vloerplanken waren vermolmd en gaven het isolatiemateriaal eronder weer. Onschadelijk spul, zo te oordelen.
    Het behang was hier en daar van de muur gescheurd en hier en daar zaten dubieuze vlekken op de wandend. Fuck.
    Er waren twee deuren. Riot koos voor de grootste. Hij durfde niets te zeggen; als het hier galmde zou een fluistering hen al kunnen verraden.
    De vloer kraakte. Godverdomme, hij was hier ook totaal niet geschikt voor.
    Hij drukte de deurklink omlaag en opende de deur. Een smalle gang die aan het einde in tweeën splitste.


    Don't run away this time and die like a man.

    Raven Bennett.
    'Uitschakelen, denk ik,' fluisterde ze zacht mogelijk. 'Misschien hebben ze nog wat munitie of andere nuttige dingen bij de hand. En rookbommen zijn nuttig. Bovendien voel ik me veiliger zonder achtervolgd te worden door vijf stuks met geweren.' Ze had hierin gelijk – dus ik keurde het goed.
    Ze wachtte even een paar seconde met praten en keek mij toen aan. 'Wat is het plan?'
    Ik dacht snel even een paar secondes na, terwijl ik de aanvallers in de gaten probeerde te houden. Als ik ze probeerde af te leiden zouden er waarschijnlijk een paar achter mij aan gaan of zouden ze met z'n allen op mij schieten, maar ze zouden er nooit met zijn allen achter mij aan gaan – ze hebben ons namelijk al met zijn tweeën gezien en dat was het mindere ervan.
    'We schoten op de verkeerden! Waarom zei jij dan ook dat we op hun moesten schieten, jij idioot ook!' Schreeuwde dezelfde stem als die de directies gaf. 'We hadden eindelijk hulp kunnen vragen – kom jij aan met dat het vijanden zijn!' Schreeuwde dezelfde weer verhit.
    Ik stopte even met denken en keek weer omhoog naar de plek waar ze zouden moeten staan. Fuck, straks pakken ze ons en dan? Dan zijn we al onze munitie kwijt. Alhoewel, ik denk niet dat ze in mijn broek gaan zoeken. Of zouden ze dit wel doen? Oké, niet aan denken Raven. Eerst uit deze benarde situatie komen.
    Wacht. Ze schoten op de verkeerde? Ja, dat zal vast. Hier trap ik niet in, dacht ik grinnikend. Dachten ze nou dat ik dom was?
    'Ik zag het waarschijnlijk verkeerd. Ik kon er niets aandoen, ik was in paniek!' Schreeuwde een man terug.
    Oke, ergens kon ik dat wel geloven. Ik bedoel, je kon hier geen enkel levend wezen vertrouwen, want ze konden je zo afschieten. Je wist niet of ze dan goed of slecht waren, dus voor enkel zekerheid.
    Ik keek naar Arianna om te checken wat zij er nou van vond, maar ik zei niets. We konden onszelf laten zien en zeggen dat we ook verkeerd dachten ofzo? Maar toen bedacht ik me, wacht. Moeten we niet eerst even wachten voor de zekerheid. Ze zagen ook wel dat we mensen waren.
    Uch, wat een rotsituatie! Het maakt me helemaal in de war, maar ik heb geleerd om niemand anders te vertrouwen.

    - I'm sorry, maar ik heb totaal geen inspi'. Al heb ik echt mijn best gedaan op dit stuk, ik zat wel echt vast. So don't blame me, hihi.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Arianna

    Terwijl Raven nadacht, probeerde ze zelf een glimp van hun vijanden op te vangen. Ze wilde wegduiken zodra de vrouw weer terug kwam, maar het gesprek wat daarna volgde, maakte haar veel te verbijsterd om ook maar iets te doen.
    ”We schoten op de verkeerden! Waarom zei jij dan ook dat we op hun moesten schieten, jij idioot ook!” Wát? ”We hadden eindelijk hulp kunnen vragen – kom jij aan met dat het vijanden zijn!” Ze herkende de stem van de man die de instructies had gegeven. Ondertussen snapte ze er niets meer van. Blijkbaar was dit allemaal een vergissing? Een sprankje hoop groeide in haar hart. Raven kwam nu ook omhoog.
    ”Ik zag waarschijnlijk verkeerd. Ik kon er niets aan doen, ik was in paniek!” Een onbekende stem, maar duidelijk een van de overige drie mannen. Het klonk logisch en haar besluit om naar deze mensen toe te gaan, stond eigenlijk al vast. Ook al waarschuwde een stemmetje van binnen haar, het klonk geloofwaardig, dat je op de verkeerde schoot hier.
    Raven keek opzij en zij deed hetzelfde. Zijn blik stond vragend en net zo verward als het in haar hoofd was op dit moment. ”Ik...” Ze zweeg, wat zou Raven van haar voorstel vinden? ”Misschien moeten we gewoon iets tegen ze zeggen. En als ze dan op ons af rennen met getrokken geweren, dan hopen dat we overleven. Het klinkt best logisch...” Het was duidelijk te zien geweest dat zij en Raven geen zombies waren. ”Ik bedoel, mensen kunnen ook een bedreiging vormen en waarschijnlijk zagen zij ons gewoon als een bedreiging. Ik zou ook wel oppassen hier.” Het stemmetje in haar hoofd zeurde door, dat het een list kon zijn. ”Het kan een list zijn maar ze hadden ook gewoon meer rookbommen kunnen gooien toch, of een granaat of zo. Weet ik veel. Als we ze vermoorden en ze blijken goed te zijn, krijgen we misschien hun vrienden achter ons aan en die willen ons dan echt niet meer zien hoor. Ik vind dat we ze een beetje vertrouwen moeten geven.” Langzaam kwam ze iets meer omhoog en onderdrukte een kreun.
    ”Kijk, daar!” Shit, ze was ontdekt. De vrouw kwam op hen afgebeend. ”Oh, ik hoop dat we jullie niet hebben afgeschrikt. We horen bij een groep die al eerder naar boven is gegaan, voordat jullie geboren werden waarschijnlijk.” Een gezicht met een vriendelijke glimlach erop keek haar door de gebroken ruiten aan. ”We kunnen jullie onderdak bieden in ons 'huis'. Eventuele wonden kunnen jullie daar verzorgen en misschien kunnen jullie ons zelfs helpen.” De warme stem haalde Arianna over, plus het feit dat ze weinig keus meer hadden. Tenslotte waren ze nu ontdekt en konden ze niet echt een plan bedenken. Hoopvol keek ze opzij, naar Raven. ”Please?” mompelde ze smekend, tenslotte was die wond in haar zij nog steeds vuil en deed het nog steeds pijn.

    [Maakt niet uit, hij is prima. :3 Heb zelf ook niet superveel inspiratie of zo. x'D]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 0:13 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    @ Merlonie, haha. Ik vond die van jou wel goed hoor. Die van mij is bijna klaar - finally! I did my best on it and I hope you like it. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mordacious schreef:
    @ Merlonie, haha. Ik vond die van jou wel goed hoor. Die van mij is bijna klaar - finally! I did my best on it and I hope you like it. :3


    [Ik ben er ook tevreden mee. Dit is zo'n topic waar ik niet echt op vast kan lopen. ^^ Moet wel even over mijn woorden nadenken maar verder is het niet dat ik totaal geen idee heb wat ze kan doen.]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Raven Bennett.
    Ik zag dat haar gezicht net zo verward stond als dat ik het had. Zij wist dus ook niet wat ze moest geloven. Ergens dacht ik om haar eerst als offer te gebruiken, zodat ze mij zouden gaan – maar dit idee liet ik al snel varen. Nee, al mocht ik haar niet, ik ga haar dan niet achter laten. Zo'n iemand ben ik dan ook weer niet.
    'Ik...' Ze zweeg. 'Misschien moeten we gewoon iets tegen ze zeggen. En als ze dan op ons af rennen met getrokken geweren, dan hopen dat we overleven. Het klinkt best logisch...' Ik rolde mijn ogen. Nee, zo gaat dit dus niet werken.
    'Ik bedoel, mensen kunnen ook een bedreiging vormen en waarschijnlijk zagen zij ons gewoon als een bedreiging. Ik zou wel oppassen hier. Het kan een list zijn maar ze hadden ook gewoon meer rookbommen kunnen gooien toch, of een granaat of zo. Weet ik veel. Als we ze vermoorden en ze blijken goed te zijn, krijgen we misschien hun vrienden achter ons aan en die willen ons dan echt niet meer zien hoor. Ik vind dat we ze een beetje vertrouwen moeten geven.' Ratelde Arianna maar door. Ik rolde diverse keren met mijn ogen en slaakte een zucht van opluchting toen ze eindelijk klaar was met haar hele speech over wat handig zou zijn.
    “Ik denk gewoon dat het me niet echt boeit wat die vrienden er dan van zouden vinden,” had ik als enigste bot geantwoord. Het is ieder voor zichzelf. En omdat Arianna nu mijn teamlid is, ben ik net zo verantwoordelijk voor haar als dat zij voor mij is – wat ik erg haat. Dit was dan ook een van de redenen wáárom ik dus geen teamlid wil.
    Arianna ging weer wat omhoog om te kijken en vervolgens hoorde ik een: 'Kijk, daar!' Ik voelde hoe mijn frustratie weer naar boven kwam en hoe ik mijn tanden weer knarsend over elkaar heen wreef. Dankjewel, Arianna! Verdomme, we waren ontdekt.
    'Oh, ik hoop dat we jullie niet hebben afgeschrikt. We horen bij een groep die al eerder naar boven is gegaan, voordat jullie geboren werden waarschijnlijk.' Zei de vrouw. Ik keek naar haar gezicht en ik wilde vragen hoe oud ze dan precies was. Ze leek tenminste niet zo oud. 'We kunnen jullie onderdak bieden in ons 'huis'. Eventuele wonden kunnen jullie daar verzorgen en misschien kunnen jullie ons zelfs helpen.' Zei ze met een warme stem.
    Maar niets was minder waar. Het klonk nu dan wel erg geloofwaardig en ik wilde hun graag geloven, maar iets voelde niet goed en het liefste wilde ik mijn pistolen op hun richten en er snel vandoor gaan met Arianna, voordat er ons maar iets aangedaan werd.
    Ik keek naar opzij, naar Arianna, om te kijken wat zij ervan vond. Haar gezicht stond hoopvol. Het zal ook weer 's niet. Het zei me niets. Ik vind het ook een beetje raar dat ze niet bij ons in de bunker woonden en gewoon boven op de o-zo 'bewoonde' wereld leefden. Het zette vraagtekens bij me en nog meer verwarring. 'Please?' Mompelde ze me smekend.
    Ik zuchtte en fluisterde. “Best, maar ik heb er mijn vraagtekens bij. Als ze iets flikken dan doe ik ze wat.”
    Ik praatte nu hardop. “Weetje,” antwoordde ik op wat de vrouw net zei. “Waarom zijn jullie dan nooit meer in de bunker gekomen en wonen jullie nu hier? 'T lijkt me dat 't nogal gevaarlijker is boven hé.” Antwoordde ik nogal sarcastisch en ironisch.
    Ik hoorde iemand een zachte zucht geven en voetstappen richting ons, maar geen antwoord. Ze moesten het eens proberen. Ik haalde de pistolen van de grendel af en hield deze stevig vast. Oké, ik zal dan wel als eerst gaan. We hadden ook niet echt een keus, want vroeg of laten zouden ze ons toch wel halen. Ik boog me nogmaals naar Arianna.
    “Blijf zitten – wat er ook gebeurd.” Beet ik haar toe.
    Ik stond op met mijn handen in de lucht, maar de pistolen liet ik onder het autowrak liggen. 'Je hoeft je handen niet omhoog te houden, jongen.' Zei de vrouw, maar haar blik vertrouwde ik niet. 'We doen jullie niets, zoals ik al eerder zei.'
    Ik zuchtte. Ik bracht mijn handen omlaag en had nog steeds een pistool vast. “Oké. Wat willen jullie?” Vroeg ik aan ze.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 0:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    - Ik ga even bij andere rpgs de posts afmaken en dan ga ik slapen, dus alvast weltrusten voor zometeen!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Arianna

    Raven zuchtte. ”Best, maar ik heb er mijn vraagtekens bij. Als ze iets flikken, doe ik ze wat,” fluisterde hij terug. Ze hoopte maar dat de vrouw het niet had gehoord.
    ”Weet je,” antwoordde Raven vervolgens op het verhaal van de vrouw, ”waarom zijn jullie dan dan nooit meer in de bunker gekomen en wonen jullie hier? 't Lijkt me dat het nogal gevaarlijker is boven, hé.” Er lag een sarcastische ondertoon onder. Arianna leek het logisch dat ze niet naar de bunker waren gekomen; ze hadden gewoon dezelfde missie! Zij en Raven waren toch ook niet van plan om nu terug te gaan? Maar ze hield haar mond. Iemand zuchtte en er kwamen meer voetstappen onze kant op, maar er kwam geen antwoord op Raven's vraag. Dat bracht haar even aan het twijfelen maar haar eigen logica duwde die twijfels gauw weer weg. Ze was gewoon zo'n type dat altijd de positieve kanten van iemand probeerde in te zien, en Raven was duidelijk wat meer wantrouwend van aard. Al kwam dat ook van pas in sommige situaties. Maar dit alles klonk haar heel geloofwaardig in de oren dus maakte ze er geen probleem van. Ze zag hoe Raven zijn pistolen van de grendel haalde en slikte. Was hij van plan ze neer te schieten? Hopelijk niet. Niet zo heel vrolijk boog hij zich naar haar toe. ”Blijf zitten – wat er ook gebeurt,” beet hij haar toe. Vlug knikte Arianna, al vond ze het wel onzin. Maar er zou vast niks gebeuren. Vanuit haar ooghoeken zag ze dat hij zijn pistolen op de grond legde en onder het autowrak schoof. Pff. Met zijn handen omhoog kwam Raven omhoog.
    ”Je hoeft je handen niet omhoog te houden, jongen,” merkte de vrouw op, met nog steeds die vriendelijke en uitnodigende stem, ”we doen jullie niets, zoals ik al eerder zei.” Arianna glimlachte, het was een prettig gevoel om eindelijk een sociale persoon in de buurt te hebben.
    Met een zucht bracht Raven zijn handen omlaag. Nog steeds met een pistool. Het irriteerde haar lichtelijk, al begreep ze hem wel. Soort van.
    ”Oké. Wat willen jullie?” De neiging om gewoon op te staan was groot maar ze wilde Raven niet nog meer tegen haar in het harnas jagen. Vooral niet nu. Bovendien moest ze dan weer bewegen en dat gaf weer zo'n irritante steek in haar zij. ”Stomme kogel,” mompelde ze.
    ”We willen niets van jullie,” sprak de vrouw, ”oh, vergeef me! Ik heb me nog niet eens voorgesteld. Mijn naam is Jade.” Met een glimlach keek ze haar aan. ”We bieden jullie enkel een veilige plaats om je wat op te frissen, wat te eten en te schuilen voor de nacht. Het kan behoorlijk gevaarlijk zijn buiten 's nachts. Vogels, zombies...” Het deed Arianna enkel meer verlangen naar een veilige plek. ”Is een van jullie gewond?” Aarzelend knikte Arianna. ”M'n zij.” ”Dan kun je bij ons de wond schoonmaken en we hebben nog wel wat pijnstillers liggen. Maar ik ben hier liever zo snel mogelijk weg, en datzelfde geldt voor hen.” Ze knikte naar het groepje wat kwam aanlopen. ”Zij ook. Het is niet erg veilig hier.” Met een glimlach stond Arianna nu ook op. ”Kom op.” Echter hield ze haar geweer wel stevig tegen haar borst geklemd. Als deze mensen hen echt vertrouwden, konden ze hun wapens gewoon meenemen. Tenminste, dat was haar logica.

    [Welterusten! ^^]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Madison
    Minachtend keek ik naar de vieze vlekken, het stof, de spinnenrag.. Alhoewel, ik was allang blij dat er een normale plek was. Met een dak.
    Ik wierp even vluchtig een blik omhoog. Het beton brokkelde van het plafond, maar verder zag het er prima uit dacht ik zo.
    Ik besloot mijn haren maar in een staart te binden, aangezien het toch alleen maar in de weg zat.
    Stilletjes achtervolgde ik Riot, maar ik vroeg me af waarom hij zo voorzichtig deed.
    Ik bedoel, zombies kunnen dit alles niet hebben gedaan, toch? Dus waarom zouden we moeten oppassen voor een echt mens?
    ''Zeg, Riot, waarom doe-'' net toen ik mijn zin uitsprak, klonken er gedempte voetstappen vanuit de plek waar we vandaan kwamen.
    Ik wist het niet zeker, maar volgens mij waren er meerdere mensen; ze renden.

    [Sorry dat 'ie zo kort is, ben net een uurtje wakker :"DD]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 10:58 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Druce Eldrian Suton

    Ik buk als Ivy opeens haar mes gooit, terwijl ze 'kijk uit' roept. Achter mij valt nog een laatste vogel naar beneden, gedood door het mes van Ivy. Ik draai mij behoedzaam om, maar het beest is morsdood en zal dus echt niets meer doen. Ik trek mijn wenkbrauwen op als Ivy ernaar toeloopt en een veer van de vogel meeneemt.
    'Dat was echt op het nippertje,' zegt ze zacht. Ik lach naar haar.
    'Ja, thanks. Mare, moet je echt zo'n veer meenemen. Ik zou liever niet meer terugdenken aan die dingen,' zeg ik gebarend naar het grote vogellijk. Dood is hij nog steeds afschuwelijk. Dan bedenk ik dat zo'n klauw nog best van pas kan komen. Ik pak zelf ook een mes en loop weer naar de vogel toe.
    'Ja kan denk beter zijn wapens meenemen. Daar heb je veel meer aan.' Mijn vinger gaat langs één van de nagels. De scherpe punt maakt een lichte snee in mijn vlees. Ik trek mijn hand terug en snij de tenen er één voor één af. Vervolgens stop ik ze in mijn schoudertas.
    'Zo, als we er nu nog eentje tegenkomen, kunnen we hem bestrijden met zijn eigen middelen.' Ik grijns en loop verder richting de straat waar we heen zijn gerend. Hopelijk is het daar iets minder druk.


    Happy Birthday my Potter!

    Riot
    Hij keek alert op toen hij de voetstappen hoorde. De voetstappen naderden te snel om nog weg te sluipen. Rennen dan? De voetstappen hielden stil voor de deur waar ze net doorheen gegaan waren.
    Opnieuw dacht Riot niet na en nam zijn overlevingsinstinct het over; deze plek ademde voor hem dat er iets mis was.
    Hij pakte Madisons pols en trok haar mee, de linkergang in, waar hij haar losliet; ze waren nu tenminste aan het zicht onttrokken, al waren hun voetstappen waarschijnlijk gehoord. Nou ja, dat was dan niet anders.
    Hij zag dat de enige mogelijkheid om verder te komen een metalen brandtrap was en hij voelde er weinig voor om omhoog te gaan. Hadden ze een keus? Hij zag dat de andere gang doodliep. Godverdomme. Goed, dit had hij niet kunnen weten, maar toch.
    "Trap op dan maar?" fluisterde hij, toen hij de deur waar ze doorgekomen waren open hoorde slaan. Als er boven niemand was hadden ze nog een aardige kans om weg te komen, bedacht hij zich.


    Don't run away this time and die like a man.