• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    'Katelyn wil naar huis' zeg ik zacht. 'Maar ik weet niet of ik wel mee wil' vervolg ik dan en ik kijk hem nerveus aan. Ik snapte echt dat ze naar Jordan wou, maar als ik nu weg ging zou ik Gale nooit meer zien. Een traan rolde ober mijn wang en ik keek weg. Ik wou hem geen pijn doen. Ik wou juist bij hem blijven.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    'Maar je wil haar niet alleen laten gaan.' vul ik haar aan. Ik zucht en een traan rolt over mijn wang. Gelukkig ziet ze het niet anders zou het nog moeilijker voor haar zijn. 'Ik hou van je, wat je ook beslist.' zeg ik haar en glimlach flauwtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lune Kate Stuward/b]

    Ik knik zachtjes en kijk hem aan. Ik veef zijn traan weg en kijk hem lief aan. 'Ik kan ook later gaan' zeg ik en ik bijt op mijn lip. Eigenlijk wou ik hier blijven bij Gale. Ik zal later wel komen. Ik keek hen lief aan en legde mijn hand op zijn kaak en gaf hem een kusje. 'Eigenlijk wil ik hier blijven' zei ik zacht en ik keek hem aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik zucht. 'Je kan hier niet blijven dat weet je ook wel. Hier is geen toekomst voor je. Je zal worden aangevallen door piraten, meerminnen en indianen.' Ik zucht weer en kijk haar nu niet aan. 'Ik kan misschien mee gaan met jouw, maar niet voor lang. Waar zou ik moeten wonen? Ik ben 17. Ik kan nog geen huis kopen en naar school ben ik ook nooit geweest.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Peter Pan, Lost Boys boom.
    Peter werd wakker door het felle dicht dat door de boomwortels scheen en hij knipperde met zijn ogen. Peter stond op en keek naar Wendy maar die lag nog te slapen dus nam hij zijn fluit en liep naar buiten. Hij ging op een boomwortel zitten en begon alweer te spelen. De vogels reageerde vrolijk en floten terug.


    kindness is never a burden.

    [nee Wendy is half wakker aan het worden, haha :"D
    Net als ik op dit moment.
    Ik post zo wat :3]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 11:28 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [nee Wendy is half wakker aan het worden, haha :"D
    Net als ik op dit moment.
    Ik post zo wat :3]


    | I know maar dat zag Petertje niet. (x
    Doe maar op je gemak. XD |


    kindness is never a burden.

    Lune Kate Stuward

    Ik glimlachte flauw en legde mijn hand op zijn borst. Weer verloor ik een traan. 'Gale ik hou zielsveel van je' zeg ik en ik zoen hem. Ik wou hem niet kwijt. Hij was mijn eerste liefd. Ik sloot mijn ogen en vergat alles om me heen.


    (Sorr ik weet niks meer)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Niet erg]

    Gale Darser
    'Wanneer wilde Katelyn vertrekken?' vraag ik Lune. Ik denk even na wat ik nodig heb om een week daar te blijven. Een tentje, een deken, kleren en wat eten. Dat moet volstaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Wendy | Lost Boys boom
    Ik hoorde dat Peter ook opstond, net zoals anderen.
    Ik zuchtte vermoeid, kwam overeind, en stapte uit mijn bed. Ik had het koud, maar wat wil je, ik sliep in een bóóm. Wat overigens verbazingwekkend comfortabel was, maar dat terzijde.
    Ik sjokte de kamer uit, en geeuwde even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Peter Pan, Lost Boys boom.
    Peter liep de boom weer in toe hij gestommel hoorde. Wendy was wakker geworden. "Goeiemorgen," zei hij en glimlachte. Wendy zag er koud uit dus nam Peter een deken en legde het over haar schouders heen. "Goed geslapen?" vroeg hij.


    kindness is never a burden.

    Eten reageer zo wel)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Wendy | Lost Boys boom
    Ik glimlachte toen hij het dekentje om mijn schouders legde.
    ''Dankjewel.'' zei ik welgemeend, en trok de deken wat strakker om me heen.
    ''Ja, heerlijk. En jij?'' vroeg ik hem, en ging zitten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Peter Pan, Lost Boys boom.
    Peter ging aan het hoofd van de eettafel zitten, zijn 'troon' en gooide zijn benen over de reling. "Ik woon hier," zei hij grinnikend. "Maar ja, heerlijk." Een harde bons weerklonk en Curly strompelde kreunend naar de tafel. Hij was voor de zoveelste keer uit zijn bed gevallen. "Curly, maak de anderen even wakker wil je? En onze indianenvrienden ook." zei Peter.


    kindness is never a burden.

    Lune Kate Stuward, Schip

    'Vanavond' zei ik twijfelend. Ik wist dat hij niet mee kon. Hij had en belofte gemaakt aan Milena. Ik zuchtte en keek hem aan. 'Je kan gewoon bij mij blijven. Het huis is tenslotte te groot voor mij en de schoonmaakster' zeg ik.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †