• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Gale Darser
    'Vanavond al?' Ik zucht en verstop mijn gezicht in haar hals. 'Oke dan.' zucht ik weer en zet haar voorzichtig van mijn schoot. Ik loop naar de kast en haal er wat kleren uit. Die steek ik in een tas samen met wat brood die er ligt en nog een paar spullen. 'Zullen we aan land gaan?' vraag ik haar en doe mijn tas op mijn rug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Ik keek hem aan. 'Eeuh, Ja is goed' zeg ik en ik doe de jurk even goed. 'Heb je mijn kleren nog?' vroeg ik hem. Ik moest wel die aantrekken als ik thuis kwam, anders zouden ze me onder een vragen vuur zetten. Ik keek hem vragend.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik knik en loop terug naar de kast waar ik haar oude kleren uithaal. 'Kijk.' glimlach ik en stop haar kleren ook in de tas die ik even van mijn rug neem. Ik sla mijn arm om haar schouders en leid haar terug uit de kajuit naar de roeiboot. 'Nu alleen Peter nog overhalen.' zucht ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Eärwen

    Ik werd wakker en knipperde even met mijn ogen tegen het felle zonlicht.
    Mijn armen reikten om me heen en ik schok even toen ze in het zachte zand graaiden.
    Had ik echt op het strand geslapen?
    Met mijn ellebogen in het zand keek ik om me heen.
    Het was zoals de afgelopen dagen al geweest was; heerlijk weer.
    Weer keek ik even om me heen en de herinneringen van gister vlogen door mijn hoofd heen.
    Het zwemmen met One en Two en daarna heel dat gedoe met Two, mij en de haai waardoor hij nu boos op me was.
    Ik zuchtte en stond op en klopte het zand van mijn halfnaakte lichaam af dat nog steeds in enkel een bikini gehuld was, gegeneerd sloeg ik de handdoek om me heen en begon richting de boomhut te lopen.


    Credendo Vides

    havo to go]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Twins & Curly.
    Curly wekte de anderen inclusief de indianenmeisjes. "WAKKER WORDEN!" schreeuwde hij in de oren van Pacu en Eyota. Hij gooide One en Two uit hun bed en gaf Slightly en Tootles een duw. Met een harde bons viel Two uit zijn hangmat en keek ondersteboven naar Eärwen die de boom inkwam lopen.


    kindness is never a burden.

    Eärwen

    Eenmaal bij de boom aarzelde ik even of ik wel naar binnen moest gaan, maar uiteindelijk schraapte ik mijn moed bijeen en duwde de deur open en liep naar binnen.
    Ik hoorde wat geschreeuw en toen ik eenmaal in de ruimte kwam waar het geluid vandaan kwam overzag ik even de chaos.
    Uiteindelijk bleven mijn ogen hangen op Two die uit zijn handmat was gevallen en me nu ondersteboven aankeek.
    Ik stak mijn hand uit om hem overeind te helpen. ,,hey." hoewel mijn stem zacht klonk wist ik dat hij me wel gehoord moest hebben.
    ,,hopelijk heb je beter geslapen dan dat je net wakker werd gemaakt." glimlachte ik voorzichtig naar hem, nog steeds afwachtend of hij nog boos op me was.


    Credendo Vides

    TWins: Two.
    Two zuchtte en trok zichzelf aan de hand van Eärwens hand overeind. "Het spijt me van gisteren," zei Two en keek Eärwen aan. "Ik was-" hij stopte en dacht na over wat hij nou zou zeggen. "Ik was gewoon bang dat de haai je te pakken zou krijgen."


    kindness is never a burden.

    Eärwen

    Ik had eerder nog weer een uitval verwacht, maar dit, deze spijtbetuiging dus eerlijk gezegd niet.
    Even stond ik hem alleen maar met mijn mond vol tanden aan te kijken terwijl ik in mijn hoofd naar woorden zocht.
    ,,ik-" nog steeds had ik de goede woorden niet gevonden en ik beet even op mijn lip. ,,ik wou juist niet dat jou iets overkwam."
    Zo dat was eruit.


    Credendo Vides

    Two.
    Two glimlachte,"Mooi, dan zijn we het eens. Niemand wil dat de ander iets overkomt." Hij knikte naar de ontbijttafel. "Kom." zei hij. "Heb je honger?" Two sprong naar beneden en ging aan de tafel zitten. Hij vulde zijn bord met broodjes, fruit, vlees en sausen. Two negeerde de boze blik van zijn broer maar wist wat One dacht,'Je brak de meisjes-zorgen-voor-problemen-eed.' En wat het ergste was: One had gelijk. Meisjes zorgden voor problemen. Met One zou hij de meerminnenbaai ingegaan zijn, zou hij nooit ruzie met Chanel gehad hebben -niet dat hij daarmee zit- en zou hij nooit de haai zijn tegengekomen. Maar Two vond het het allemaal waard. Eärwen was het waard.


    kindness is never a burden.

    Eärwen

    Two glimlachte naar me, een glimlach die ik met liefde beantwoorde.
    ,,Kom, heb je honger?" hij knikte naar de tafel waar hij al snel naar toe sprong en zijn bord begon te vullen.
    Nog steeds glimlachend liep ik er ook naar toe en plofte neer waarna ik ook het één en ander pakte, een stuk fruit hier, een broodje daar en daarnaast nog wat vlees en zelfs een stukje kaas.
    Waar haalden ze alles toch vandaan ?
    Mijn ogen gleden even van One naar Two en weer terug.
    Het on ging me niet dat One boze blikken richting Two stuurde, maar die leek er niet op te reageren.
    Was One boos? Boos dat ik hen gescheiden had bij de Meerminnenbaai?
    Voorzichtig begon ik happen te nemen uit een appel, afwachtend tot een gebeurtenis dat de sfeer zou bepalen aan deze tafel, want eerlijk gezegd wist ik niet precies meer wat er allemaal kon gebeuren.


    Credendo Vides

    LostMagic schreef:
    Gale Darser
    Ik knik en loop terug naar de kast waar ik haar oude kleren uithaal. 'Kijk.' glimlach ik en stop haar kleren ook in de tas die ik even van mijn rug neem. Ik sla mijn arm om haar schouders en leid haar terug uit de kajuit naar de roeiboot. 'Nu alleen Peter nog overhalen.' zucht ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Poeh schreef:
    Peter Pan, Lost Boys boom.
    Peter ging aan het hoofd van de eettafel zitten, zijn 'troon' en gooide zijn benen over de reling. "Ik woon hier," zei hij grinnikend. "Maar ja, heerlijk." Een harde bons weerklonk en Curly strompelde kreunend naar de tafel. Hij was voor de zoveelste keer uit zijn bed gevallen. "Curly, maak de anderen even wakker wil je? En onze indianenvrienden ook." zei Peter.


    kindness is never a burden.

    Twins.
    "Zo," zei Two. "Wat gaan we doen vandaag?" vroeg hij in het algemeen. Hij keek naar Curly, Peter, Wendy, de indianen en Eärwen maar negeerde One volkomen.



    kindness is never a burden.

    Pacuatha
    Ruw word ik gewekt door Curly en ga aan de tafel zitten nog steeds vermoeid.
    'Peter wat ga je nu doen voor Tiger Lily?' vraag ik hem zachtjes.

    Gale Darser
    Ik roei naar het eiland, pak mijn tas en Lune haar hand en trek haar mee naar de Lost Boy boom. 'Peter?!' roep ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'