• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LUne Kate Stuward

    Ik loop naar binnen en laat de deur dicht vallen. Ik laat me er tegenaan vallen en zak op de grond. Waarom snapte hij het nou gewoon niet?! Een traan rolde over mijn wang en ik veegde hem ruw weg.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Peter Pan, Elfen.
    Peter knikte en staarde weer zwijgend voor zich uit. "Wendy," zei hij weer na een tijdje. "Voel jij liefde?" Peter dacht na over Wendy's woorden en het kwam zo goed als perfect overeen met wat hij nu voelde. Maar hij wist het niet zeker. Nibs zei dat als je verliefd word je je gek gedraagt. Maar dat deed Peter niet. Tenminste, hij dacht van niet.


    kindness is never a burden.

    Gale Darser
    Ik klim weer naar boven en pak mijn spullen. Het fuit en de wapens staak ik in mijn leren tas en mijn deken neem ik ook mee naar beneden. Ik loop naar het strand waar ik mijn bootje zie liggen en begin in te laden. Ik controleer even of ik alles mee heb en roei terug naar het schip. Daar laar ik Smee het bootje weer juist vastmaken. 'Hoe gaat het met juffrouw Lune?' vraagt hij me en ik maak hem met 1 blik duidelijk dat ik het er niet over wil hebben. Ik loop naar mijn kajuit en leg mijn gerief weer waar het hoort.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Wendy | Elfen
    Ik keek hem aan, en dacht even na over zijn vraag.
    ''J-ja.. Ja, ik denk het wel.'' zei ik zachtjes, en ik had geen idee of hij me wel had gehoord. Ik sloeg mijn ogen weer neer, en vervloekte mijn verlegenheid.
    ''En jij?'' vroeg ik hem automatisch, terwijl ik wat aan mijn jurkje frunnikte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lune Kate Stuward

    Ik zie nu pas dat Katelyn er zit, ik sta op en droog gelijk mijn tranen weg. Ik ga naast haar op de bank zitten en staara voor me uit. 'Ik ben stom he?' vraag ik. Eigenlijk was het geen vraag het was meer een bevestiging.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Katelyn
    'Ehm- nee vanwaar komt dat.' grinnik ik en maar stop direct weer. 'Heb je nu gehuild? Hebben jullie weer ruzie?' vraag ik verbaast. 'Maar daarnet was alles nog goed en waren jullie klef en schattig en- ik praat te veel. Wat is er gebeurt?' vraag ik haar verward.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Peter Pan, Elfen.
    Peter dacht lang na over Wendy's vraag. Maar toen drong het echt tot hem door. Hij had liefde gevoeld. Telkens wanneer hij bij Wendy was voelde hij de vlinders die Wendy beschreef. "Ja," zei Peter. "Ik denk het ook." Hij draaide zich om naar Wendy en keek haar aan. "Wendy, ik denk dat ik liefde voel voor jou."

    |Geen idee of dat laatste wel een behoorlijke zin was maar 'ik ben verliefd op je' klonk lijk niks voor Peter Pan... :/ XD|


    kindness is never a burden.

    [moet weg... slapen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hahahaha, ik vind die zin wel schattig :'D]
    Wendy | Elfen
    Ik keek hem aan, terwijl er verschillende emoties door me heen gingen. Ik twijfelde er niet aan dat ze hoogstwaarschijnlijk ook van mijn gezicht af te lezen waren; verrast, als eerste. Toen vertederd, toen weer verrast, en nu.. tsja.. verliefd.
    ''E-er is ook iets waarmee ze liefde uitdrukken.'' zei ik, en haalde lichtjes mijn schouders op. niet doordenken svp :'D
    ''Met een kus.'' zei ik, en keek naar mijn handen.

    [Momentje van de kamer even verplaatst naar hier, alleen op een andere manier :"D
    Haha, ik hou van die scene waar hij vraagt wat een kus is. N'aww <3]

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 22:44 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lune Kate Stuward.

    'Ik weet niet.. Ik maakte mijn zin niet af' ik haalde mijn schouders op en keek naar het mijn handen. 'Ik weet het niet meer' zei ik uiteindelijk en ik keek haar met betraande ogen aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    |Haha, sorry maar ik moest gister oververwachts meteen weg. XD Kan vanavond waarschijnlijk niet online komen want mijn moeder is jarig en we gaan wat gaan eten. |
    Peter Pan, Elfen.
    Peter keek Wendy verbaasd aan. "Wat is een kus?" vroeg hij. Peter keek naar de elfjes die voorbijvlogen en de open plek terug verlichtten. Het was er mooi, maar Peter zag het elke avond moest hij willen. Plots dacht Peter aan Tiger Lily en hij voelde zich schuldig. Hij heeft haar nog niet gaan zoeken, enkel bezig geweest met Wendy en haar vriendinnen. Zíjn vriendin was hij al vergeten, maar toch was Peter benieuwd naar wat een kus nu net was.


    kindness is never a burden.

    Beat schreef:
    Lune Kate Stuward.

    'Ik weet niet.. Ik maakte mijn zin niet af' ik haalde mijn schouders op en keek naar het mijn handen. 'Ik weet het niet meer' zei ik uiteindelijk en ik keek haar met betraande ogen aan.


    Katelyn
    'Wacht wacht wacht... jullie hebben ruzie... omdat jij je zin niet afmaakte.' Ik kijk haar met grote ogen aan. 'Zeg dat je een geintje maakt.' mompel ik en trek haar in een knuffel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Ik keek haar aan. 'Nee,' zeg ik en ik staar voor me uit. 'I....ik ben zo terug' zeg ik en ik sta op. Ik loop de deur uit het bos in. Bij Gale zijn boomhut aangekomen roep ik hem, maar krijg geen antwoord. Met moeite klim ik omhoog, maar zie hem niet. Een golf van verdriet gaat door me heen. Ik zie zijn spullen niet liggen en besluit naar het strand te gaan. Ik klim weer uit de boom en ren naat het strand, in de hoop hem tegen te komen. Maar niks is minder waar, zijn bootje ligt er niet meer. Ik zak door mijn knieeën op de grond en laat de tranen stromen. Na een tijdje snap ik dat hier wachten geen zin heeft en ik sta op. Ik kijk nog een laatste keer naar het schip en loop dan weg. Het maakte me niet uit waar ik heen liep. Ik kwam bij de meerminnen baai uit. Gale zei..... Ach wat kan het me ook schelen. Ik duwde de bladeren aan de kant en ging tegen een boom zitten. Ik zag Chanel aankomen en ze flimlachte lief. 'Wat is er liefje' zei ze toen ze me zag huilen. Ik haaldr mijn schouder op en keek haar hopeloos aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Katelyn
    Ik kijk haar raar aan als ze opspringt en kijk hoe ze wegloopt. Ik hoop nu dat ze niets stoms doet. Ik zucht. Liefde is ingewikkeld maar soms is het beter als ik me er voor een keertje niet mee moei. Ik zucht weer en kijk naar Leila. 'Versta jij hen nu?' ze schud haar hoofd en komt op mijn hand zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Wendy | Elfen
    ''Wat is een kus?'' vroeg hij, terwijl enkele elfjes weer terugkwamen.
    Mijn mondhoeken krulden omhoog.
    ''Ik laat het je wel zien.'' zei ik zachtjes, en terwijl de adrenaline door mijn lichaam schoot drukte ik mijn lippen zachtjes op die van hem.

    [Geeft niks, en gefeliciteerd! ^-^]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 11:14 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''