• Nummero uno o nummero duo


    Olive

    srry maar ik vind ze beide niet leuk


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Nummero 2 :]


    They fell in love, didn't they?

    Ik vind de eerste eigenlijk leuker, maar hij is wel minder duidelijk dan de tweede. Hm, toch maar de tweede dan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind dat ze een beetje ver van elkaar staan, je kan de relatie tussen hen erdoor niet afleiden, waardoor ik ze niet zo goed vind, maar als ik echt zou moeten kiezen, zou ik voor 2 gaan omdat je kan zien dat het Juliet Simms is terwijl je bij 1 niks van haar kan opmerken.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 19:40 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sarita schreef:
    Nummero 2 :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Nummer 1, definately (:


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    ik vind ze beide heel erg leuk!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    De eerste XD


    Caution first, always.

    Kerrang schreef:
    Ik vind dat ze een beetje ver van elkaar staan, je kan de relatie tussen hen erdoor niet afleiden, waardoor ik ze niet zo goed vind, maar als ik echt zou moeten kiezen, zou ik voor 2 gaan omdat je kan zien dat het Juliet Simms is terwijl je bij 1 niks van haar kan opmerken.


    Hmm, ik weet het, maar ik ben erg slecht in covers maken en dit is eigenlijk het enigste dat ik kan (: Bij nummer 1 is het trouwens Juliet niet : DD


    Olive

    Sarita schreef:
    Nummero 2 :]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Nummer 2! :'D

    nummer 2
    ze zijn alle2 wel mooi maar 2 vind ik toch ietsje speciaaler


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Sarita schreef:
    Nummero 2 :]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    2!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik zou de 2e doen


    it's hard to spill your guts if you don't have any left.