• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Freya, had geen zin een ander personage uit te zoeken en ik wist toch niet waar ze was. Er moest op z'n minst wát gebeuren toch? XD |
    Peter Pan, Elfen.
    Peter liep het donkere bos in tot hij twee schimmen zag. Het ene duidelijk een meisje met haar hoog gegil de ander een soort dier aan de vorm te zien. "HELP!" gilde het meisje en Peter dacht Freya's stem te herkennen. "Blijf staan." zei Peter tegen Wendy en trok zijn mes uit. Toen Peter dichterbij kwam dacht hij de vorm van een beer te herkennen in het flauwe schijnsel van de maan. "Peter? Wendy?" piepte Freya zacht en Peter suste haar,"Niet praten." zei hij en kwam steeds dichter bij de beer. "Boe!" schreeuwde Peter luid in het oor van de zwarte beer en die zette het meteen op lopen door de schrik. Freya zuchtte hoorbaar en liep naar Wendy toe. "Oh Wendy." snikte ze.


    kindness is never a burden.

    Lune Kate Stuward.

    Ik haal het hemdje van me af en laat het op de grond vallen. Ik pakte het korset en trok het weer aan. Ik haalde diep adem en trok het toen goed aan. Ik blies alles uit. Daarna liet ik de de jurk weer over me heen vallen en haalde mijn haar er weer over heen.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:07 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Wendy | Elfen
    Ik zuchtte opgelucht, en omarmde Freya.
    ''Gaat het?'' vroeg ik haar voorzichtig, terwijl ik troostend over haar rug streek.
    Ik was met mijn gedachten half bij Peter; ik was verward, voornamelijk door mezelf.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gale Darser
    Ik draai me om als ik denk dat ze klaar is. Ik loop terug naar haar toe. 'Heb je alles?' vraag ik haar en strijk ik verdwaalt plukje haar terug achter haar oor. Ik glimlach naar haar en wacht op een bevestiging.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Freya, bos.
    Freya sloeg haar armen om Wendy heen en begon te huilen op Wendy's schouder. "I-ik was zo b-bang," snikte ze. "Ik w-wil naar huis, Wendy."


    kindness is never a burden.

    Wendy | Elfen ~ bos
    Ik keek haar aan, en veegde wat tranen bij haar weg. ''Huis?'' herhaalde ik nadenkelijk.
    Aan de ene kant wou ik dolgraag naar huis, maar aan de andere kant wou ik hier blijven. Ik werd zo langzamerhand gék van mezelf.
    ''Waarom wil je naar huis, Freya?'' vroeg ik haar zachtjes, en omhelsde haar weer stevig.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:05 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Freya, bos.
    Freya zuchtte,"De reis naar Neverland heeft me nog niks opgeleverd. Ik werd bijna gedood door een piraat, raakte verdwaald en een beer probeerde me op te eten." vatte ze kort samen en stopte met snikken. "Ik mis mijn moeder en mijn zusje."


    kindness is never a burden.

    Wendy | Bos
    Ik slikte. Dat klonk inderdaad niet zo goed, maar er waren zó veel leuke en mooie dingen..
    ''Maar Neverland is zó groot, er zijn veel dingen die je nog moet zien, geloof me.'' suste ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Freya, Bos.
    Freya liet Wendy los en keek haar teleurgesteld aan. "Wat dan, want tot nog toe viel mijn geloof in je niet erg goed." Freya keek naar haar witte schoenen die ondertussen al helemaal vuil waren. "Toon ze me, Wendy. Dan blijf ik."


    kindness is never a burden.

    Lune Kate Stuward

    'Ja ik geloof het wel' zeg ik twijfelend en ik kijk nog even rond. Volgens mij had ik alles wel. Ik klim naar beneden en wacht op Gale. Een kikker passerde en ik slaakte een gilletje en schoot toen in de lach. 'Ik ben oké' zeg ik snel en ik keek de kikker na.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Wendy | Bos ~ Elfen
    Zonder enige twijfeling trok ik haar mee naar de boom met de elfjes, van zonet.
    Enkelen waren weer te voorschijn gekomen, maar het grootste gedeelte schuilde nog in de boom. ''Kijk.'' zei ik, en ik keek in de boom. Ze fascineerden me, keer op keer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gale Darser
    Ik spring van een van de laatste takken en land naast Lune. 'Heb je nu serieus gegild voor een schattig kikkertje?' vraag ik en probeer mijn lach in te houden wat mislukt. 'Jij komt echt niet van het platteland.' mompel ik en sla mijn arm om haar schouders heen.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:18 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Ik duw hem lachend weg. 'Nee, ik kom uit Londen, daar is nauwelijks platteland' zeg ik nog lachend en ik glimlach naar hem. 'Mijn...' zeg ik en daarna verslapt mijn stem. 'Laat maar' zeg ik snel en ik begin naar het huisje te lopen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Freya, Bos - Elfen.
    Wendy trok Freya mee naar een boom en Peter volgde hen zwijgend. "Kijk," zei Wendy en keek in de boom. Freya volgde Wendy's blik en zag ze dan ook. Elfjes. Honderden lichtgevende elfjes. "Ze zijn prachtig," fluisterde Freya en keek gefascineerd naar de kleine mensjes met vleugels. "Maar- hoe wist je dat ze hier waren?"


    kindness is never a burden.

    Wendy | Elfen
    Ik sloeg even mijn ogen neer.
    ''Peter heeft ze me laten zien.'' zei ik, en keek even glimlachend naar Peter. Ik was hem er dankbaar voor, en volgens mij was dat ook van mijn gezicht af te lezen die zwakjes werd verlicht door de elfjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''