• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katelyn
    Ik schrik als ik Lune hoor hoesten. 'Meisje toch. Ik maak wel wat thee.' zeg ik pak mijn deken en sla dat om haar heen. Ik loop vlug naar de keuken en warm water op. Ik gooi er wat muntblaadjes in en kom dan terug met kopjes. 'Opdrinken.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Gehoorzaam drink ik het op. 'Dankje' zeg ik schor. Ik schrik van mijn eigen stem en de pijn en grijp naar mijn keel. Mijn haar hangt in slierten langs mijn gezicht en ik strijk ze achter mijn oor. Ik houd de mok nog in mijn handen en leun tegen de voorkant van mijn bed. Ik ril even en glimlach dan naar haar. Ik had het zo koud.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Katelyn
    'Doe me dat nooit meer aan. Ik zag je liggen en ik dacht even dat je-' ik schud kort mijn hoofd. 'Waarom deed je dat?' zeg ik nu. 'Wat is er gebeurt gisteren? Waarom lag je daar bewusteloos?' Ik snap er echt geen bal van wat er is gebeurt. Het ene moment komt ze huilend binnen, ik knuffel haar, zij rent naar buiten met de mededeling dat ze iets moet doen. Ze blijft weg en ik vind haar onderkoeld en bewusteloos in het bos.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    'Sorry, ik kon hem niet vinden' zeg ik schor en de tranen sprongen in mijn ogen. Ik veeg ze ruw weg. Hij ging verdomme weg omdat ik mijn zin niet afmaakte! 'Sorry' zeg ik nogmaals en ik kijk haar schuldig aan. Ik haal diep adem en durf haar niet aan te kijken. Ik kijk naar de mok en draai het laatste beetje thee rond.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Katelyn
    'Het is niets.' mompel ik. 'Ik wil gewoon naar huis.' Ik zucht. Waarom was ik ook alweer mee gegaan? Oh ja voor avontuur. Maar behalve de elfen vind ik er niets aan. Lune heeft ruzie met haar lief, Jorden zit nog in Londen, Mam en pap zullen zich misschien zorgen maken, ik kwel mezelf door me in te beelden dat ze niet eens doorhebben dat ik weg ben, enzoverder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    'Dan ga ik met je mee' zeg ik standvast. Van alle vriendinnen was zij toch echt mijn beste vriendin. Ik trok haar in een knuffel en klopte op het bed. 'Ik laat je niet valleb Kate' zeg ik en ik zet de mok weg. Ik knuffel haar nog stevig. Ik liet haar niet in de steek! Ik hou van Gale echt maar Kate gaat voor. Bij de gedachte aan Gale rolde er een traan over mijn wang.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ga slapen. Ik reageer er morgen wel op.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katelyn
    'Weet je het zeker, Lune? Ik bedoel jij en Gale? Ik wilde vanavond al vertrekken.' zeg ik en kijk haar twijfelend aan. Ik mis Jorden maar als zij meegaat maakt zij hetzelfde mee met Gale alleen dan voor altijd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Gale Darser
    Vermoeid open ik mijn ogen. Ik dacht dat slapen me goed zou doen maar blijkbaar niet. Ik heb de ganse nacht nachtmerries gehad over dat Lune me verlaat of dat Milena het aan Hook verteld en Lune ophangt of neersteekt voor mijn ogen. Ik moet sterk zijn. Ik moet aan boord blijven en de belofte aan Milena waar maken anders zou Lune zo goed als dood al zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Bedenkelijk bijt ik op mijn lip. 'Ik ga hem nog een keer zoeken' zeg ik dan en ik sta op. Ik geef haar nog een knuffel en loop dan weg. Ik loop naar get srtand en kijk rond. Ik zie een bootje liggen en loop erop af. Vast van die Mileba of zo. Ik duw hem het water in en begin naar het schip te roeien. Ik weet het, ik kan gekielhaald worden, maar dan moest het maar. Ik stapte op de boot en keek rond. Er was niemand, dat verbaasde me erg, maar voor mij was het gunstig. Ik liep naar Gale zijn kamer en klopte zacht op de deur. 'Gale?'.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik hoor geklop op mijn deur en dan 'Gale?' Ik doe vlug mijn broek aan en gooi wat water in mijn gezicht. Ik loop naar de deur en trek hem open. Mijn ogen worden groot als de laatste persoon die ik verwacht had hier te zien, voor mijn deur staat. Lune. 'Wat doe jij hier?' vraag ik verbaast en kijk even om me heen. Ik trek haar mijn kajuit binnen en sluit de deur.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Ik glimlach flauw en kijk hem aan. 'Ik kom sorry zeggen' zeg ik en zenuwachtig bijt ik op mijn lip. 'Ik had het je moeten vertellen, maar ze voelen gewoon niet als mijn ouders' zei ik. Katelyn zou zich echt rotgeschrokken hebben toen ik sorry zei. Zo vond het nergens op slaan, maar ja. 'Ik wou zeggen dat mijn ouders een boomgaard hebben, maar daar werken voornamelijk andere mensen op in plaats van hun' zei ik zacht en ik kijk naar de grons


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik zucht en trek haar in een knuffel. 'Ik reageerde gewoon zo omdat het voelde alsof je me niet vertrouwde. Dat deed gewoon pijn.' 'Misschien mocht ik niet zo gereageerd hebben.' voeg ik eraan toe. 'Sorry daarvoor.' Ik ga op mijn bed zitten en trek haar op mijn schoot.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Ik glimlach flauw en geef hem een zacht kusje. Het voeldr zo goed om bij Gale te zijn. Ik wou nog niet naar huis. Ik zuchtte diep en keek uit het raam naar de zee. Waarom moest ik kiezen? Ik wou Katelyn niet in de steek laten maar Gale ook niet. Ik schud zacht mijn hoofd en zoen hem.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik hoor haar zuchten en ze zoent me dan. Ik zoen haar terug en duw haar dan een beetje achteruit. 'Wat is er Lune? Er zit je iets dwars.' Ik frons mijn wenkbrauwen. Ik kan het een beetje aanvoelen hoe ze zich voelt door haar gebaren. Er zat wanhoop in die kus. Ik denk even na waardoor voelt ze zich zo?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'