• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Peter Pan.
    Peter keek even naar Wendy en dan terug naar Pacu. "Ik ga haar zoeken. Ze moet érgens op het eiland zijn." zei hij en gooide een druif in zijn mond maar die viel ernaast toen Peter werd afgeleid door een mannenstem die door de boom schalde. "Peter?!" riep Gale Darser met aan zijn hand een meisje, een vriendin van Wendy. "Hier!" grinnikte Peter en wierp een druif naar de piraat.


    kindness is never a burden.

    Gale Darser
    'Kan je Lune, Katelyn en mij naar Londen brengen vanavond?' vraag ik hem. 'Ik blijf even bij Lune logeren daar voor ik terugkom.' Ik kijk hem vragend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Peter Pan.
    Peter wist even niet wat te zeggen. Gale had nog nooit Neverland verlaten. En nu plots... "Ehm, tuurlijk." zei hij en een druif bleef zweven voor Peters mond. "Wanneer, wil je gaan?" vroeg Peter en keek naar Wendy. Lune verliet zomaar Neverland waar ze met Wendy heen kwam en sprak er niet over tegen haar. Interessant.


    kindness is never a burden.

    Gale Darser
    'Wanneer de zon net ondergaat?' vraag ik hem. Als we dan gaan zal het rond de 6uur in Londen zijn. Ik weet dat hij het niet snapt en ik snap het zelf ook niet maar ik wil Lune niet alleen laten gaan. Niet zonder dat ik een leuk afscheid heb bedacht om het minder erg te laten maken. Iets romantisch of zo.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Peter Pan.
    Peter knikte,"Goed." zei hij. "Wanneer de zon de horizon raakt op het strand." zei Peter en stopte de druif in zijn mond.


    kindness is never a burden.

    Pacuatha
    Ik kijk Gale verdrietig aan. Hij vertrekt voor een week? Zonder me iets te zeggen? Ik & Chanel zijn zijn beste vriendinnen! Hij merkt mijn blik op en laat Lune even los. 'Wat is er Pacu?' 'Waarom vertelde je me het niet?' vraag ik. 'Omdat het nog maar net beslist is.' verontschuldigt hij zich.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Wendy | Lost boys boom
    Ik keek verbaasd naar de mensen die terug wouden naar London.
    Dus.. Ze gingen weg? Ze gingen zomaar weg?
    Ik sloeg even mijn ogen neer, en dacht na.
    Had ik iets verkeerds gedaan>


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eärwen

    ,,Zo, wat gaan we doen vandaag." de stem van Two galmde door de ruimte heen en eerlijk gezegd wist ik even niets te antwoorden want zo goed kende ik het eiland nou ook weer niet.
    ,,Misschien kunnen we gewoon een dagtocht maken over het eiland en als we iets leuks tegenkomen zien we dan wel weer." voor ik het zelf echt doorhad waren de woorden over mijn lippen gegleden en een beetje verlegen keek ik de ruimte rond, me nog steeds bewust dat ik in mijn Bikini zat.


    Credendo Vides

    Twins: Two.
    Two knikte,"Goed idee, Eärwen." zei hij,"Ik ga mee." Two keek naar de anderen aan de tafel. "Nog iemand die een toch wil maken over het eiland?" vroeg hij en One knikte,"I'm in bro." Two was blij dat zijn broer meeging. Was hij toch niet zó kwaad. "Vrijwilligers?"


    kindness is never a burden.

    Eärwen

    Blij dat Two mijn idee goed vond keek ik de rest van de aanwezigen rond, wat One, Curly en twee indianen meisjes inhield.
    ,,i'm in bro." zei One opeens, gelukkig was hij dus niet zo kwaad op Two.
    Nieuwsgierig naar wat de anderen gingen antwoorden begon ik alvast aan lunchpakketjes voor in ieder geval de tweeling en mij, zodra en meer mee zouden gaan ging ik er wel meer maken.
    Even richtte ik mijn blik weer op en keek naar Two, waardoor er een glimlach om mijn lippen verscheen.


    Credendo Vides

    Gale Darser
    'Kom Lune, we gaan naar Katelyn.' glimlach ik en pak haar hand terug vast.
    Ik leid haar weg van de boom naar het huisje. Ik klop op de deur die opengedaan word door Katelyn. Ze staart me kwaad aan. 'Hoe kon je!' roept ze naar me. 'Weet je dat ze bijna gestorven was in het woud door jouw stomme zet uit koppigheid!' gooit ze me naar het hoofd. Ik krimp in elkaar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Moeilijk bijt ik op mijn lip. 'Het is al goed' zeg ik om haar te kalmeren. Ik wistdat dit nuet zou helpen. Ik keek bezorgd naar Gale en kneep zacht in zijn hand.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Katelyn
    Ik negeer Lune. Het is niet goed. 'Als jij ook nog maar 1 keer haar pijn doet, dan weet ik je te vinden.' sis ik naar hem. 'Wie mijn vriendinnen kwetst, kwetst mij.' Ik draai me van hem weg. 'Katelyn, we gaan naar londen.' hoor ik Gale zachtjes zeggen. Ik draai me nu om. 'Ga je toch mee met me Lune?' Ik glimlach. 'En ik ook.' voegt Gale eraan toe. Ik kijk hem vernietigend aan; 'Dacht het niet.' sis ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Ik laat Gale los en trek Katelyn mee. Als we op een goeie plek staan begin ik te praten; 'Ik wil het graag! Gun het me' zeg ik dan en ik kijk even naar Gale. Ik glimlach zwakjes en kijk dan weer naar Katelyn. Soms kon ze zo koppig zijn! Ik zuchtte diep en keek haar aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Katelyn
    Ik kijk haar even aan en zucht dan toegeeflijk. 'Maar als hij je pijn doet of kwetst vermoord ik hem.' zeg ik serieus. 'Wanneer vertrekken we? We moeten nog afscheid van de anderen nemen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'