• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Twins: Two.
    Two nam een appel en beet erin. "Niemand anders dus." stelde hij vast. "Vertrekken we gelijk?" Two's blik viel op Eärwen die nog steeds in haar bikini aan de tafel zat. "Ga je zo mee?" grijnsde hij.


    kindness is never a burden.

    Lune Kate Stuward

    'Ja over dat.....' zeg ik twijfelend. 'Ik wil weer terug' zeg ik twijfelend en ik sla mijn ogen neer. 'Ik blijf een week, en daarna wil ik weer terug' zeg ik en een traan rolt over mijn wang.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik kijk haar verbaast aan. 'We gingen vanavond toch terug?' vraag ik verbaast aan haar. Vanwaar komt die week? Ik wrijf haar wang droog en trek haar tegen me aan terwijl Katelyn me afkeurend aanstaart.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Ik kon het gewoon niet. Ik ka Gale nier hier laten, ik moet mee terug. Ik kijk verdrietig nar Katelyn en barst dan in tranen uit. Ik wou haar niet missen, maar ik kan het gewoon niet. Ik verberg mijn gezicht in zijn blouse.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    'Heb ik iets misgedaan?' wanhopig kijk ik Katelyn aan. 'Nee ik denk niet dat jij het nu bent, Gale. Lune wat is er?' vraagt Katelyn voorzichtig. Ik houd haar in mijn armen en wieg haar zachtjes heen en weer. 'Wat is er liefste Lune?' fluister ik zachtjes


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Eärwen

    blijkbaar ging er verder niemand mee terwijl ik net klaar was met het laatste lunchpakketje.
    ,,vertrekken we gelijk?"
    Ik voelde hoe zijn ogen mijn kant op gleden. ,,Ga je zo mee ?"
    voor ik gegeneerd mijn hoofd naar beneden boog zag ik nog zijn grijnzende gezicht.
    ,,Voor het geval we nog gaan zwemmen, maar ik trek er wel wat over aan."
    mompelde ik meer richting de tafel dan richting Two.
    Alleen moet ik nu nog wat makkelijks vinden om aan te trekken.


    Credendo Vides

    [Hellow back! Mag ik een samenvatting? HEEFT ER IEMAND AAN CURLY GEZETEN? Zo ja, dan komt Rhi je vermoorden.]


    help

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Schip
    Verveeld staart Rhi over de oceaan uit. Nadat ze verse kleren had aangetrokken, was ze teruggegaan naar het dek en begonnen met zich vervelen. Ze heeft ook nooit wat te doen op dit schip.


    help

    |MARTHE! You're back. XD Niemand heeft aan Curly gezeten behalve de tweeling en Peter maar ze zijn niet gay. Promise. |


    kindness is never a burden.

    Twins: Two.
    Two grinnikte,"Doe maar, je weet nooit wat je tegenkomt." zei hij maar bedacht toen dat er nergens kleding voor meisjes in de boom lag. Hmm. "Ik ga ook mee." zei Curly uit het niks. Two herinnerde zich Rhiannon weer, Curly's piratenvriendin. Zij had vast nog kleding voor Eärwen. "He Curly," zei Two. "Kan je piratenvriendin niet voor kleren voor Eärwen zorgen?" vroeg hij en Curly bromde,"Ze is mijn vriendin niet maar ik zal zien wat ik kan doen." Met die woorden verliet hij de tafel en liep naar buiten.

    Curly.
    Curly liep het strand op morrend dat Ryan zijn vriendin niet was en dat Two zijn ogen zelf niet van Eärwen kon houden maar niemand hoorde hem toch. Hij keek naar het schip dat op de horizon dreef en probeerde vormen te ontdekken maar hij zag niet meteen iets. Dan niet.


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    Gale Darser
    'Heb ik iets misgedaan?' wanhopig kijk ik Katelyn aan. 'Nee ik denk niet dat jij het nu bent, Gale. Lune wat is er?' vraagt Katelyn voorzichtig. Ik houd haar in mijn armen en wieg haar zachtjes heen en weer. 'Wat is er liefste Lune?' fluister ik zachtjes


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Mihihihihihi. Wat moet ik nu schrijven? Maar wat rond de pot draaien, dan. XD en LENEEEEEEE! I MISSED YOU!!!! En zou het niet awesome zijn moesten de twins gay zijn en verliefd zijn op elkaar? ^^]

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Schip - Dek
    Terwijl Rhi de balustrade ontsiert met de punt van haar dolk, wiebelt ze wat van haar ene been op het ander, haar wenkbrauw geconcentreerd op de lijntjes, opgetrokken. Hier is ook nooit iets te doen. En ze haat het zeeleven. Die wiebelende vloer onder haar voeten. Er is alleen wat spanning als Pan aan komt gevlogen en dat is zelden. Haar idee om dan ook op het strand te wonen, was ook al niet goed in de smaak gevallen. Ze heft even haar bloes op om te kijken of er geen bloed meer door het verband komt. Niets. Dan heeft ze het toch goed genoeg dichtgeschroeid.


    help

    |First of all: I MISSED U TO! Second: WTF? Gay. Ehm, pas. XD En ten laatste: CURLY NEEDS RHI!|
    Curly.
    Curly zuchtte, dan maar vliegen. Hij was soort van in tweestrijd met zichzelf. Ergens wilde hij niet naar het schip gaan maar moest omdat Eärwen anders halfnaakt over het schip loopt en ergens wilde hij wel; die gedachte kon hij echt niet thuiswijzen. Dus rende Curly en vloog naar het schip. Daar was Ryan. Curly ging op de balustrade staan en leunde tegen de rand van de kajuit. "Hee daar."


    |Why is he so sexy? *zucht* |


    kindness is never a burden.

    [MIHIHIHI! WAT MOET IK MET AL DIE CUTENESS? Die foto is echt wel badass skattig]

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Schip - Dek
    Rhi kijkt even ongeïnteresseerd op en steekt met een vloeiende beweging haar dolk terug in de schede.
    "Hallo. Hoe gaat het nog?", vraagt ze terwijl ze tegen de balustrade leunt.

    [Vinden jullie balustrade ook zo'n mooi woord? Is Haak trouwens nog op het schip? Zo ja: ONTDEK CURLY! Dat wordt grappig ^^]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 22:32 ]


    help

    |*Fronst voorhoofd* Nooit over nagedacht. Balustrade... Ik zat er over te denken een Hayffie verhaal te beginnen, wanneer Glato over is ofcourse. What'cha think? |
    Curly, Schip.
    Curly rolde met zijn ogen. "Fantastisch. Anyways, ik heb kleren nodig." zei hij en sprong op het dek. Dat kwam er vast verkeerd uit maar dat interesseerde Curly geen moer. "Voor een vriendin." zei hij er nog achteraan.


    kindness is never a burden.