• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Poeh schreef:
    (...)

    | HOE KAN JE DAT NU VERGETEN?! :S |


    I was wondering the same... XD


    help

    Aragog schreef:
    [LOL oké, wat doen ze daar?
    Ugh, Wendy vindt de meerminnen niet zo liefff.]


    | Steentjes gooien op de meerminnen. XD |


    kindness is never a burden.

    Aragog schreef:
    [LOL oké, wat doen ze daar?
    Ugh, Wendy vindt de meerminnen niet zo liefff.]


    So what? Misschien kent ze Sam nog, hij is ex-indiaan. ^^


    help

    [Sounds legit.]
    Wendy
    Met moeite baande ik me een weg door het bos, wat ik sneller een jungle zou noemen. Waar en hóe ben ik nou weer beland?
    Een diepe, verslagen zucht ontsnapte uit mijn mond, tot ik het geluid van water hoorde. Toen ik verder liep, zag ik Freya met een jongen zitten.. Sam! Hij heette Sam!
    ''Freya!'' riep ik blij, opgelucht dat ik nog een menselijk wezen zag na een halve dag overleven in 'de jungle'.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 12:42 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Freya, bos.
    Toen Freya Wendy's stem achter zich hoorde draaide ze zich om. "Wendy!" Freya wenkte Wendy. "Kom erbij zitten. Dit is Sam." zei ze en glimlachte.


    kindness is never a burden.

    Sam, Meerminbaai
    "Hai", zegt Sam vrolijk tegen Wendy. "Wendy? Goden, wat ben je veel veranderd", zegt Sam lachend. Hij smijt nog een steentje op het hoofd van een of andere zeemeermin en veegt zijn handen af aan zijn broek, waarna hij zijn hand uitsteekt naar Wendy. "Leuk je te ontmoeten! Opnieuw te zien.."

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 12:49 ]


    help

    Wendy - Meerminbaai
    Ik ging naast hen zitten, en keek even naar de jongen die zei dat ik veel was veranderd.
    ''Sam!'' grijnsde ik, en in plaats van hem een hand te geven, knuffelde ik hem. Nadat ik hem los had gelaten, keek ik hem onderzoekend aan. ''En je zegt dat ík veel ben veranderd?'' mompelde ik, en keek even naar de boze meerminnen. Ik lachte zachtjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    NIEUW TOPIC


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sam, Meerminbaai
    "Ik hoor niet meer bij de stam, misschien ligt het ook daaraan", zegt Sam lachend, terwijl Wendy in zich opneemt.


    help

    Wendy - Meerminbaai
    Ik keek hem verbaasd aan.
    ''Waarom?'' vroeg ik hem, half nieuwsgierig, half verrast.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sam, meerminbaai
    "Ik heb geen idee... Te weinig betrokkenheid bij de stam ofzo. Tja, ik leefde eigenlijk toch meer in de bossen dan bij de stam", zegt Sam.


    help

    Milena Ruby Night

    Verbaasd kijk ik Madison aan. "Heb je mijn brief niet gehad? Ik had je geschreven. Ik had Tiger Lily ontvoerd, moest me verstoppen, aangezien we nu zo ongeveer oorlog hebben met de indianen. Achja.. Het meisje zal het einde van de dag niet meer halen." Ik kijk grijnzend naar de zon, als deze onder was, was Tiger Lily verleden tijd. Daarna kijk ik bezorgd Madison aan. "Heb je deze weken een beetje zonder mij kunnen overleven?" Als Madison nu zou bekennen dat er dingen gebeurd waren die ik niet leuk vond, dan was Gale zo zuur!

    [Mij maakt niet uit wie Tiger Lily komt redden^^ Ze zit in de schedelrots]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 15:18 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Wendy - Meerminpoel
    Mijn wenkbrauwen krulden zich in een lichte frons.
    ''Wat jammer,'' zei ik oprecht, en zuchtte toen eventjes.

    Madison - strand
    ''..Oh,'' mompelde ik lomp, en dacht even na.
    ''Heb je deze weken een beetje zonder mij kunnen overleven?'' vroeg ze, en ik haalde mijn schouders op. ''De reling is nu een beetje naar de klote, en verder heb ik me moeten vermaken met Smee. Hij kan best amusant zijn als je hem kwelt,'' zei ik er bedenkelijk.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 15:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Milena Ruby Night ~ Strand
    Ik zet een grote grijns op. Blijkbaar had Gale zich aan de afspraak gehouden. Althans, voorlopig. Als ik eraan denk hoe Madison Smee steeds achterna zat, kan ik het niet laten even te lachen. "Ga je mee? Ik heb veels te lang stilgestaan Ik heb zin om iemand even flink dwars te zitten." Wat zal ik uitkiezen? De Lost Boys? De indiaantjes? Waarom was ik ook alweer zo lang weggeweest?! Ik had veel eerder terug moeten komen. Misschien kon ik Gale wel even pesten! En zijn vriendinnetje! Als ze tenminste nog iets hadden! Met een grote grijns loop ik het strand af. "Waar wil je heen?" vraag ik Madison

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 15:29 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Eärwen

    Two trok me verder op het bredere gedeelte en ik had wat willen zeggen, maar de woorden stokten in mijn keel.
    Het uitzicht was werkelijk prachtig.
    Het overweldigende groen van de bomen werden bijgestaan door allerlei kleuren van de bloemen en de rond vliegende vogels.
    Het geruis van de waterval klonk zelfs vanaf hier al in mijn oren en ik zag de regenboog die de water druppeltjes teweeg brachten.
    Hier en daar zag ik af en toe ook een elfje langs zoeven en mijn ogen gleden tot aan de horizon waar de blauwe zee in de evenals blauwe lucht opging.
    ,,en ? Wat vind je ervan ?"
    De woorden van Two trokken me uit mijn gedachtegang waarna ik me glimlachend naar hem toe richtte. ,,het is prachtig, zoals je ook al gezegd had."
    Ik pakte zijn hand vast waarna ik ging zitten op de grond.
    ,,Zullen we anders hier onze lunch opeten ?"


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Credendo Vides