• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Schip - Dek
    "En waarom vraag je dat aan mij?", vraagt Rhi fronsend. De enige kleren die zij heeft is een met bloed besmeurde broek en hemd en hetgeen wat ze nu aan heeft. Het is nogal irritant om altijd kleren te moeten meesleuren. Van de meeste piraten hangen ze aan hun lichaam vastgekoekt. De mannelijke dan toch.


    help

    Curly, Schip.
    Curly haalde zijn schouders op. "Was niet mijn idee." zei hij en keek naar Ryans kleren. Ja, dat was waarschijnlijk ook niet hetgeen wat Eärwen wilde. "Ik ga wel kijken bij de indianen." zei hij en sprong terug op de balustrade. "Ik zie je nog wel, piraat." zei hij met een knipoog.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 22:44 ]


    kindness is never a burden.

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Schip - Dek
    "Ik zal je missen", zegt Rhi met een kleine glimlach die om haar mond speelt. Ze werpt hem speels een kushandje toe en draait zich half lachend om.


    [Waar is Eärwen eigenlijk?]


    help

    |In de boom. |
    Curly, Schip - Boom.
    Curly schudde lachend zijn hoofd en vloog terug naar het strand. Hij liep de boom in. "Ze heeft niks," zei hij en ging zijn hangmat liggen. "Wek me wanneer we vertrekken, wil je." zei hij en sloot zijn ogen.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 22:48 ]


    kindness is never a burden.

    [Vertrekken naar waar? Boehoehoe. Rhi zit zo eenzaam op die boot. XD Ik ga zo slapen]


    help

    |Ze -Curls, Twins en Eärwen- maken een dagtocht over het eiland. Gotta go now, bye-a. (doeg)|


    kindness is never a burden.

    Eärwen

    Wachtend tot Curly terug zou komen met of zonder kleren begon ik een beetje op de tafel te roffelen terwijl ik de handdoek over mijn schouder heen sloeg.
    Als het kon had ik mijn oude kleding aangetrokken , maar die waren grotendeels gescheurd dus daar had ik niet veel meer aan.
    Dan is het echt maar hopen dat Curly kleren voor me kon regelen.
    Hopend op goed nieuws schudde ik even mijn haren los, die in een licht blonde golf over mijn rug heen vielen.
    Ik glimlachte even, nu ik mijn haren een beetje kon gebruiken om mijn boven lichaam te bedekken voelde ik me al iets meer op mijn gemak.
    Glimlachend richtte ik mijn gezicht op naar Two. ,,dus als ik het goed begrijp heeft Curly een piratenvriendin ?" maar net nadat mijn laatste woord was weggestorven kwam Curly de boomhut weer binnen met de mededeling dat zij niets had.
    toch enig sinds beteuterd keek ik naar beneden.
    ,,heb je dan een bed laken of zoiets die ik mag verknippen?" vroeg ik in het algemeen, als het moet dan moet het.
    Want zo zou ik me alleen maar ongemakkelijk voelen en zou ik nooit de zelfvertrouwen hebben om tegen Two te praten.


    Credendo Vides

    [Wat is er eigenlijk met Eärwen gebeurt? xd]


    help

    {Eigenlijk niet heel er veel, ze dwaalde de eerste tijd alleen over het eiland heen, waarna ze uiteindelijk bij de boom kwam waar ze ging zwemmen met De Twins, maar toen kwam er een haai die roet in het eten gooide en aangezien haar oude kleren helemaal gescheurd zijn van haar tocht over het eiland heen omdat ze nou eenmaal niet geschikt blijken zijn voor Neverland heeft ze nieuwe nodig :] Dat is het denk ik wel zo'n beetje}


    Credendo Vides

    [Rhi en zij worden vast hele goeie vriendjes... *sarcasme* XD Kunnen we zo'n haat relatie beginnen? ^^ Ik wil wat ruzie en spanning erbij]


    help

    [Ik zou eigenlijk best wel nog een indiaan willen maken. xd]


    help

    Twins: Two.
    Two haalde zijn schouders op. "Je kan het niet vriendin noemen. Ze hebben een soort haat-liefde verhouding." zei Two en negeerde de waarschuwende blik die Curly hem schonk toen die de boom weer in kwam. "Ze heeft niks." deelde hij mee en ging in zijn hangmat liggen. Curly mompelde nog wat over wekken maar Two luisterde niet echt. "Ehm- tuurlijk." antwoordde Two op Eärwen. Hij sprong overeind en haalde een lang deken vanuit een koffer. Die gaf hij aan Eärwen. "Hoop dat je hier iets mee kunt."


    kindness is never a burden.

    [AND I'D DO ANYTHING! TO MAKE YOU STAAAAAYYYYYYY! Sorry.]


    help

    Eärwen

    Ik nam met een brede glimlach de deken van Two aan en pakte daarna de schaar die op de eettafel lag en een naald en draad die ik in een mandje op een ander tafeltje had zien liggen.
    Mijn moeder had me een aantal jaren geleden overgehaald om naailes te nemen, omdat ze wilt dat ik later als een fatsoenlijke dame het huishouden kan regelen, naast mijn vaste en honorabele baan dan natuurlijk.
    Ik zuchtte even maar glimlachte gelijktijdig.
    Zo bleken na al dat gezeur van mijn moeder sommige dingen toch nog wel van pas te komen.
    Het koste me een tijdje voor ik het klaar had en een aantal druppeltjes bloed doordat ik soms even niet uitkeek en met de naald in mijn vinger prikte, maar het was het waard, nu had ik tenminste iets om aan te trekken.
    Snel trok ik het shirt over mijn hoofd heen en verbaasde me er toch enig sinds over dat het zo goed paste.
    Ik pakte de lunchpakketjes en keek Two met een brede glimlach aan.
    ,,voor mijn part zijn we klaar om te vertrekken."
    Even draaide ik een rondje. ,,wat vind je er eigenlijk van ?" vroeg ik hem twijfelend.


    Credendo Vides

    Poeh schreef:
    Twins: Two.
    Two haalde zijn schouders op. "Je kan het niet vriendin noemen. Ze hebben een soort haat-liefde verhouding." zei Two en negeerde de waarschuwende blik die Curly hem schonk toen die de boom weer in kwam. "Ze heeft niks." deelde hij mee en ging in zijn hangmat liggen. Curly mompelde nog wat over wekken maar Two luisterde niet echt. "Ehm- tuurlijk." antwoordde Two op Eärwen. Hij sprong overeind en haalde een lang deken vanuit een koffer. Die gaf hij aan Eärwen. "Hoop dat je hier iets mee kunt."


    Ik hou van haat-liefde verhoudingen.


    help