• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Ik hoor hoe zijn adem stokt en hij kust me vervolgens net zo hevig terug. Zijn lichaam kronkelt onder die van mij en hij kronkelt onder mijn lichaam. Ik glimlach tevreden en laat zijn polsen los. Ik zet mijn nagels op zijn huid boven aan zijn borstkast en trek ze langzaam, niet te diep, naar beneden. Ik schuif wat naar beneden en stop als ik aangekomen ben bij zijn lid, die ik voorzichtig vast pak en begin te strelen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik zag haar glimlachen en mijn polsen werden losgelaten. Haar nagels zette op mijn huis boven aan mijn borstkas. Langzaam en niet te diep trok ze haar nagels langzaam naar beneden. Een zachte kreun verliet mijn mond en vroeg mij af wat ze allemaal van plan was. Ze schoof wat naar beneden, ze pakte hem voorzichtjes vast en begon mijn lid te strelen. Ik hapte naar adem en kon een zachte kreun niet onderdrukken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij hapt naar adem en er komt een zachte kreun uit zijn mond. Ik glimlach tevreden en bedenk wat een macht ik hiermee heb. Het bevalt me wel. Ik buig wat naar voren en laat mijn tong rondjes om de bovenkant draaien terwijl ik mijn hand langzaam op en neer beweeg. Het smaakt bitter en zoet tegelijk.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze glimlachte, vragend keek ik haar aan. Al helemaal toen ze voorover boog. Mijn adem stokte toen ik haar tong rondjes voelde maken terwijl ze met haar hand langzaam op en neer bewoog. Een zacht gekreun kwam weer uit mijn mond. Mijn heupen duwde ik iets omhoog terwijl ik mijn ogen sloot.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kreunt opnieuw acht en duwt zijn heupen wat omhoog. Voor mij is dat het teken om hem voorzichtig en aarzelend in mijn mond te nemen. Een beetje aarzelend zuig ik zacht en laat ik mijn hoofd op en neer gaan. Even later stop ik ermee en kruip ik opnieuw over Nathan heen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Mijn ogen schoten open toen ik haar zachtjes zuigen. Ik kreunde zacht om wat ze deed. Ik zag haar hoofd op en neer gaan, maar echt aandacht besteedde ik daar niet aan. Ik kreunde zacht door haar aanrakingen en keek beetje verschrikt op toen ze stopte en weer over mijn heen kroop.
    'Jij pestkop,' mompelde ik een beetje. 'Ik wil je,' fluisterde ik vervolgens en drukte mijn lippen op die van haar. 'Zo... Graag..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Jij pestkop." mompelt hij. "Ik wil je." fluistert hij en drukt zijn lippen op die van mij. "Zo... graag..." Ik grijns.
    "Dat moest ook." antwoord ik en druk mijn lippen weer ruw op die van hem. "Ik denk dat het wel weer genoeg is voor vandaag, ik ben moe." grinnik ik plagerig.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat moest ook,' antwoordde ze en drukte haar lippen weer ruw op die van mij.'
    'Ik denk dat het wel weer genoeg is voor vandaag, ik ben moe,' grinnikte ze toen plagend. Ik schudde mijn hoofd waarna ik ons tweetjes weer omdraaide.
    'Hmm, nee. Dat doe jij mij niet aan,' fluisterde ik hees. Ik plante mijn lippen in haar nek waar ik haar paar ruwe kusjes neer zette. Mijn heupen schuurde ik tegen die van haar aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schud zijn hoofd en draait ons weer om waardoor hij de controle terug krijgt.
    "Hmm, nee. Dat doe jij mij niet aan." fluistert hij hees. Hij plant zijn lippen in mijn nek waar hij een paar ruwe kusjes neer zet. Ik voel zijn heupen tegen mijn heupen aanschuren en er ontsnapt toch een geluid van genot uit mijn mond.
    "Wat als ik het wel doe?" vraag ik uitdagend en kijk hem speels aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Een glimlachje kwam op mijn gezicht toen ik bij haar een geluid hoorde komen van genot.
    'Wat als ik het wel doe?' vroeg ze uitdagend en keek mij daarbij speels aan.
    'Dat doe je niet,' fluisterde ik en drukte mijn lippen op die van haar. Een hand liet ik richting haar borst gaan waar ik met een vinger rond haar tepel ging cirkelen. Af en toe liet ik mijn vinger over haar tepel heen gaan.
    'Dat hoor ik aan je.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat doe je niet." fluistert hij en drukt zijn lippen op die van mij. Als ik zijn hand naar boven voel gaan, slaat mijn hart wat te snel. Uiteindelijk laat hij zijn vinger rond mijn tepel cirkelen en zo af en toe laat hij zijn vinger eroverheen gaan. Ik kreun zacht en kippevel verspreid zich over mijn hele naakte lichaam.
    "Dat hoor ik aan je." Ik bijt op mijn lip.
    "Godver, dat is niet eerlijk." jammer ik zacht maar gespeelt. "Maar je hebt wel gelijk." biecht ik op en mijn vingers vinden zijn lid weer, die zich een stuk naar onderen bevind.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Godver, dat is niet eerlijk,' jammerde ze zachtjes en ik lachte. 'Maar je hebt wel gelijk.' Ik voelde haar vingers weer bij mijn lid en mijn adem werd wat onregelmatig.
    'Ik wil je,' mompelde ik weer. Ik haalde haar hand bij mijn lid weg en drukte mijn heupen weer wat dichter tegen die van haar aan. Ik kuste haar ruw en beet zacht op haar onderlip. Een beetje trok ik eraan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik wil je." mmompelde hij herhalend. Hij haalt mijn hand daar weg en drukt zijn heupen weer tegen me aan. Hij kust me ruw en bijt op mijn onderlip en trekt eraan.
    "Oké, goed. Ik wil jou ook." zeg ik er op en kreunt zacht. "Alsjeblieft?" Ik weet dat ik niet hoef te smeken maar toch wil ik nu niets liever dan dat hij het meteen doet.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oké, goed. Ik wil jou ook,' zei ze zacht kreunend. 'Alsjeblieft?' Ik lachte zachtje.
    'Ik kan nu ook terug krabbelen zoals jou, maar ik wil je veelte graag,' fluisterde ik zachtjes. Voorzichtig kwam ik bij haar binnen. Dit keer wachtte ik niet op haar antwoord en begon gelijk met zachtjes te stoten. Ik verborg mijn gezicht in haar nek terwijl ik de tempo al gelijk iets opvoerde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik kan nu ook terug krabbelen zoals jou, maar ik wil je veel te graag." fluistert hij zacht. Voor ik er iets op kan zeggen dringt hij al voorzichtig naar binnen en ben ik het kwijt. Hij begint zacht te stoten en verbergt zijn hoofd in mijn nek terwijl hij het tempo gelijk opvoert. Ik kreun zacht en klauw met mijn handen door zijn haar heen terwijl ik lichtjes meebeweeg op zijn tempo.


    Your make-up is terrible