• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Je hebt gelijk. Ze gaan vast voor je klappen omdat je me mag aanraken,' grijnsde ze en ik lachte zachtjes. 'In mijn kamer heb ik foto's van ze, die ga ik een keer aan jou opdringen,' zei ze toen plagerig en ik lachte zachtjes.
    'Vertel hun dan maar niet hoe het zit met mijn verleden.. Althans.. Denk wel dat je weet over welk gedeelte ik het heb, maar misschien denken ze dan dat het op een heel ander manier is gebeurd en dan gaan ze niet voor mij klappen, maar geven zij mij klappen,' zei ik en keek haar toen serieus aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Vertel hun dan maar niet hoe het zit met mijn verleden.. Althans.. Denk wel dat je weet over welk gedeelte ik het heb, maar misschien denken ze dan dat het op een heel ander manier is gebeurd en dan gaan ze niet voor mij klappen, maar geven zij mij klappen." zegt hij en kijkt mij serieus aan.
    "Ik zal erover zwijgen." zeg ik met een glimlach. "Als ik jou mee terug neem weten ze heus wel dat jij niet zomaar iemand bent, Nathan. Maar als ze ernaar vragen zal ik niet liegen, dat kan ik niet." zeg ik en kijk hem even bang aan om zijn reactie.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik zal erover zwijgen,' zei ze met een glimlach en ik glimlachte terug naar haar.
    'Als ik jou mee terug neem weten ze heus wel dat jij niet zomaar iemand bent, Nathan. Maar als ze ernaar vragen zal ik niet liegen, dat kan ik niet,' zei ze en ze keek mij vervolgens bang aan. Ik bleef vriendelijk glimlachen naar haar.
    'Meer kan ik ook niet van jou vragen,' zei ik zachtjes. 'Maar vertel alsjeblieft dan wel gelijk dat ik niks op die manier met jou heb gedaan,' zei ik er gauw achteraan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Meer kan ik ook niet van jou vragen." zegt hij zacht en ik ben opgelucht om zijn reactie. "Maar vertel alsjeblieft dan wel gelijk dat ik niks op die manier met jou heb gedaan." zegt hij er snel achteraan.
    "Natuurlijk!" zeg ik meteen. "Al zullen ze het vast al meteen weten omdat ik niet iemand mee zou nemen die me verkracht heb, gekkie." zeg ik en leun met mijn armen op zijn borstkast.
    "Je bent ook veel te sexy om afgewezen te worden door hun." verklaar ik met een lachje. "Echt."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Natuurlijk!' zei ze meteen. Ik zuchtte eventjes van opluchting.
    'Al zullen ze het vast al meteen weten omdat ik niet iemand mee zou nemen die me verkracht heb, gekkie,' zei ze en ze leunde met haar armen op mijn borstkas. Ik lachte zachtjes en bleef haar met veel plezier aan kijken.
    'Je bent ook veel te sexy om afgewezen te worden door hun. Echt,' zei ze met een lachje en zachtjes moest ik lachen.
    'Dus ik mag jou geen complimentjes geven, maar jij mij wel?' vroeg ik met een lachje. Ik draaide ons tweetjes om en liet mij toen zachtjes op haar zakken.
    'Hmm, maar zullen ze me dan niet haten omdat het mij wel gelukt is jou aan te raken en hun niet?' vroeg ik zachtjes. Zonder ook maar echt op haar antwoord te wachten drukte ik mijn lippen op die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    '"Dus ik mag jou geen complimentjes geven, maar jij mij wel?" vraagt hij met een lachje en ik knik er op. Hij draait ons tweetjes om en laat zich dan zachtjes op mij zakken.
    "Hmm, maar zullen ze me dan niet haten omdat het mij wel gelukt is jou aan te raken en hun niet?" vraagt hij maar ik kan geen antwoord geven omdat hij zijn lippen op die van mij drukt. Gretig kus ik hem terug en maak dan onze lippen los van elkaar.
    "Heel erg jaloers, pas maar op." waarschuw ik hem. Er zijn er een paar die het geprobeert hebben maar die zijn al snel weer opgehouden en ik geloof niet dat ze echt wrok of jaloezie zullen koesteren tegenover Nathan. Nee, ze kunnen alleen maar blij voor mij zijn. Maar ik zeg het maar niet hardop voor het geval dat... Snel druk ik mijn lippen weer op die van hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Gretig kuste ze mij terug, maar maakte onze lippen dan toch los van elkaar.
    'Heel erg jaloers, pas maar op,' waarschuwde zij mij en ik lachte zachtjes. Ze leek na te denken. Ik wou vragen wat er was, maar ze drukte haar lippen gauw op die van mij waardoor ik het weer helemaal vergeten was. Dit keer was ik diegene de gretig terug kuste. Mijn handen liet ik langs haar lichaam gaan en mijn heupen drukte ik tegen die van haar aan. Ik maakte mijn lippen los van die van haar en plantte ze neer in haar nek.
    'Ik wil van jou alleen maar meer en meer,' fluisterde ik tegen haar nek aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij drukt gretig zijn lippen terug op die van mij en laat zijn handen langs mijn lichaam gaan. Ik voel zijn heupen tegen mij aandrukt en hij wind me enorm op. Zijn lippen komen van die van mij af en ik voel ze in mijn nek.
    "Ik wil van jou alleen maar meer en meer." fluistert hij in mijn nek en ik ril van de warme adem die ik daar voel.
    "Neem dan meer van mij." fluister ik hees terug. Ik druk mijn heupen ook omhoog en verlang naar zijn aanrakingen. Mijn handen laat ik over zijn rug heen glijden.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Neem dan meer van mij,' fluisterde ze hees terug. Ze drukte haar heupen omhoog en ik voelde haar handen over mijn rug heen.
    'Vlak na je eerste keer gelijk de tweede keer?' vroeg ik met een klein lachje. Ik ging iets omlaag en drukte kusjes van haar nek richting haar borsten. Klein zachtjes kusjes gaf ik op haar beide borsten.

    [Even douchen ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Vlak na je eerste keer gelijk de tweede keer?" vraagt hij met een zacht lachje en als hij op mijn borsten kust stokt mijn adem.
    "Ik denk het..." mompel ik afwezig. "Maar dat is anders wel jouw schuld." Ik sla mijn armen om zijn nek heen en ga met mijn handen door zijn haar heen, wild en ruw.
    "Domineer me." fluister ik in een opwelling.


    Your make-up is terrible

    [Ik ben niet zo van het domineren D: Dat gaat echt falen wat dat heb ik nooit gedaan XD]

    Nathan Deleon

    'Ik denk het...' mompelde ze afwezig. 'Maar dat is anders wel jouw schuld.' Ze sloeg haar armen om mijn nek heen en ging vervolgens wilt en ruw met haar handen door mijn haar heen.
    'Domineer me,' fluisterde ze. Ik gaf geen antwoord en bleef kusjes geef op haar borsten. Eventjes ging ik omlaag om over haar buik kleine kusjes te geven. Ik ging weer omhoog en drukte uiteindelijk mijn lippen ruw op die van haar.
    'Jij wind me op,' fluisterde ik hees tegen haar lippen aan. 'Jouw schuld.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahaha moet je het maar leren.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij geeft me geen antwoord en geeft kusjes op mijn borsten. Hij gaat verder omlaag om kusjes op mijn buik te geven. Uiteindelijk komt hij weer omhoog en drukt hij zijn lippen ruw op die van mij.
    "Jij wind me op." fluistert hij hees tegen mijn lippen aan. "Jouw schuld."
    "Oké." zeg ik toegevelijk. Op dit moment kan ik hem niet meer toespreken en druk ik zijn lichaam hebberig tegen die van mij aan.


    Your make-up is terrible

    [Maar daar heb ik nu geen zin in & ga het niet doenD: Doe het maar lekker zelf ;d]

    Nathan Deleon

    'Oké,' zei ze en een glimlachje verscheen op mijn gezicht. Ze drukte haar lichaam hebberig tegen die van mij aan. Ik liet mijn handen eventjes langs haar lichaam gaan.
    'Wil je?' vroeg ik zachtjes en plante mijn lippen in haar nek. Ik drukte mijn heupen al tegen die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahahaha oké. Ik ga Nathan een lesje leren!]

    Rikki Madeleine Beck

    "Wil je?" vraagt hij nadat hij zijn handen langs mijn lichaam heeft laten gaan en plant zijn lippen in mijn nek. Hij drukt zijn heupen tegen die van mij en ik voel hem tegen mij aan. Ik kreun zacht en knik.
    "Ja, maar nu nog niet." fluister ik uiteindelijk en ik draai ons weer om zodat ik boven op hem kan zitten. Zijn polsen druk ik met mijn weinig kracht boven zijn hoofd en ik kus hem hevig.


    Your make-up is terrible

    [;o]

    Nathan Deleon

    Ze kreunde zachtjes en knikte.
    'Ja, maar nu nog niet,' fluisterde ze. Ik keek verbaasd en ze draaide ons om en zij dat opeens boven op mij. Mijn polsen pakte ze beet en drukte ze met weinig kracht boven mijn hoofd. Hevig begon zei mij te kussen. Mijn adem stokte eventjes door haar plotselinge acties. Toch sierde er een glimlachje op mijn gezicht. Maar al de graag kuste ik haar net zo hevig terug en begon ik een beetje onder haar lichaam te kronkelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you