• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Goed, dat mag. Dat moet zelfs,' grijnsde ze en ze kuste mij terug. Ze kroop wat dichter tegen mij aan en ik voelde een kus op mijn borstkas
    'Jij bent pas lekker,' mompelde ze zacht. Ik merkte dat mijn wangen weer rood begon te worden en drukte haar automatisch weer iets dichter tegen mij aan.
    'Hmmm. Ik blijf morgen hier gewoon heel de dag liggen met jou,' fluisterde ik zachtjes. 'Misschien af en toe een wandelingetjes voor jouw beweging die jij graag wilt,' voegde ik er met een klein lachje aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Hmmm. Ik blijf morgen hier gewoon heel de dag liggen met jou." fluistert hij zacht. "Misschien af en toe een wandelingetjes voor jouw beweging die jij graag wilt." voegt hij er lachend aan toe. Ik moet er ook om lachen.
    "En eten Nathan. Ik heb eten nodig omdat ik veel honger heb." vertel ik hem. "Dus vergeet eten niet." herhaal ik mezelf nog eens en druk wat kusjes in zijn nek. Zijn lichaamswarmte trek me enorm aan.
    "Belangrijker dan beweging."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'En eten Nathan. Ik heb eten nodig omdat ik veel honger heb. Dus vergeet eten niet,' zei ze en ik knikte lichtjes. Ik voelde wat kusjes in mijn nek. Een klein genot geluidje verliet mijn mond.
    'Belangrijker dan beweging,' zei ze en ik knikte lichtjes. Ik ging wat omlaag zodat ik haar recht kon aankijken.
    'Eten en wandelingetje in één,' zei ik met een klein glimlachje. Ik drukte zachtjes mijn lippen op die van haar. 'En daarna weer terug zodat ik je kan onder kussen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt braaf en komt wat omlaag zodat hij me beter en recht aan kan kijken.
    "Eten en wandelingetje in één." zegt hij met een klein glimlachje en drukt zachtjes zijn lippen op die van mij. "En daarna weer terug zodat ik je onder kan kussen." Daar moet ik om lachen.
    "Vooruit dan maar." geef ik toe. "Je raakt een beetje verslaaft, misschien moet ik je laten afkicken." verklaar ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Vooruit dan maar. Je raakt een beetje verslaaft, misschien moet ik je laten afkicken,' zei ze en ik schudde gelijk mijn hoofd.
    'Echt niet,' mompelde ik waarna ik haar weer dicht tegen mij aan drukte. 'Ik moet van jou genieten zo lang het kan. Dat gaat niet als ik moet afkicken.' Weer drukte ik een paar kleine kusjes op haar lippen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Echt niet." mompelt hij en drukt mij weer tegen hem aan. "Ik moet van jou genieten zo lang het kan. Dat gaat niet als ik moet afkicken."
    "Nee, dat lijkt me ook niet zo'n geweldig idee." zeg ik bedenkelijk. Ik rol me om zodat ik met mijn naakte lichaam op hem lig en kus hem.
    "Wat gaan we nu doen?" vraag ik aan hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nee, dat lijkt me ook niet zo'n geweldig idee,' zei ze bedenkelijk. Ze rolde zich om waardoor ze nu met haar lichaam bovenop mij lag. Ze kuste mij en maar al te graag kuste zij mij terug.
    'Wat gaan we nu doen?' vroeg ze aan mij en ik haalde lichtjes mijn schouders op.
    'Hmm... Van elkaar genieten en hopen dat Finn niet komt binnenstormen of één of ander bewaker,' zei ik met een klein lachje. Zachtjes drukte ik mijn lippen op die van haar. Mijn handen liet ik zachtjes over haar lichaam glijden. 'En dan uiteindelijk slapen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Hmm... Van elkaar genieten en hopen dat Finn niet komt binnenstormen of één of ander bewaker." zegt hij met een klein lachje en ik moet er ook om lachen. Zacht drukt hij zijn lippen op die van mij en ik kus hem terug. Zijn handen laat hij zachtjes over mijn lichaam glijden en ik huiver onder zijn aanraking, het word niet minder.
    "En dan uiteindelijk slapen?" Ik knik met een lachje.
    "Dat klinkt als een goed plan." zeg ik. "Wil je misschien ergens over praten of zo, behalve kusjes?" Ik kietel hem zachtjes en stop snel weer.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat klinkt als een goed plan. Wil je misschien ergens over praten of zo, behalve kusjes?' vroeg ze en ze kietelde zachtjes. Ik lachte en was blij dat ze al snel weer stopte met kietelen.
    'Maar ik hou van kusjes!' zei ik en als bewijs drukte ik paar kusjes op haar lippen.
    'En van jouw lippen!' Weer drukte ik paar kusjes op haar lippen.
    'Ik weet niks om over te praten. Ik wil jouw lippen voelen,' fluisterde ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Maar ik hou van kusjes!" zegt hij en als bewijs drukt hij paar kusjes op mijn lippen.
    "En van jouw lippen!" Hij herhaalt zijn actie opnieuw. "Ik weet niks om over te praten. Ik wil jouw lippen voelen." fluistert hij zacht.
    "Oké..." fluister ik terug, volledig in de betovering van zijn kusjes. "Je houd er wel heel erg van." Ik schud even mijn hoofd om helder te kunnen worden en glimlach dan naar hem.
    "Ik wil meer over jou weten." mompel ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oké...' fluisterde ze. 'Je houd er wel heel erg van,' zei ze en schudde eventjes haar hoofd. Ik lachte zachtjes en knikte vastberaden. Met een glimlach keek zij naar mij.
    'Ik wil meer over jou weten,' mompelde ze zachtjes en ik knikte lichtjes.
    'Hmm.. maar ik wil kusjes,' zei ik zachtjes en lachte toen zachtjes. 'Ik heb een ideetje,' zei ik en ik dacht eventjes na. Ik had nog niet echt een ideetje, dus daar dacht ik nu over na. Lichtjes krabde ik aan mijn hoofd.
    'Voor elk ding die jij van mij wilt weten.. Krijg ik dan een kusje?' stelde ik met een glimlachje voor.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Hmm.. maar ik wil kusjes." zegt hij zacht en lacht zachtjes. "Ik heb een ideetje. Voor elk ding die jij van mij wilt weten.. Krijg ik dan een kusje?" stelt hij voor en ik schud met mijn hoofd.
    "Nee, dat is wel erg makkelijk hoor." zeg ik met een lachje. "Voor elk interessant ding dat jij vertelt krijg je een paar kusjes. Dat klinkt veel beter." Ik kijk hem aan en grinnik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nee, dat is wel erg makkelijk hoor. Voor elk interessant ding dat jij vertelt krijg je een paar kusjes. Dat klinkt veel beter,' zei ze. Ze keek mij aan en grinnikte. Ik schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Ik moet weten wat jij wilt weten,' zei ik met een klein lachje. 'Voor elke vraag die ik antwoord. Krijg ik dan een kusje?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik moet weten wat jij wilt weten." zegt hij met een klein lachje. "Voor elke vraag die ik antwoord. Krijg ik dan een kusje?"
    "Maar ik weet nooit wat ik moet vragen." zeg ik met een zuchtje maar denk toch na. Ik weet niet wat hij wilt dat ik weet en wat niet maar daar kan ik nu geen rekening mee houden.
    "Um, hoe oud ben je, hoe heet je van je achternaam, heb je broers of zussen?" vraag ik in één keer.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Maar ik weet nooit wat ik moet vragen,' zei ze met een zuchtje. Toch zag ik haar nadenken en ik lachte zachtjes.
    'Um, hoe oud ben je, hoe heet je van je achternaam, heb je broers of zussen?' vroeg ze en ik lachte zachtjes. Ik ging een beetje goed liggen en legde mijn handen op haar onderrug.
    'Aangenaam,' begon ik met een klein lachje. 'Nathan Deleon. Ik ben negentien jaar en ik heb een zusje. Dat zijn dan drie kusjes.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you