• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Dat is beter,' fluisterde ze zacht en ze beet vervolgens in mijn nek. Een kreun verliet mijn mond gevolgd door een lachje.
    'Vampier,' fluisterde ik. Af en toe wisselde ik af met de snelheid. Bij het langzame stootte ik zachter en dieper gevolgd met een kreun uit mijn mond.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Vampier." fluistert hij. Maar ik let er verder niet op. Hij wisselt met de snelheid en als hij langzaam stoot, stoot hij zacht en diep waardoor de adem in mijn keel stokt.


    Your make-up is terrible

    [Oké, hier ga ik wel in falen..]

    Nathan Deleon

    Ze had me genegeerd en de adem van haar hoorde ik stokken bij het diepere stoten. Een tijdje bleef ik zo doorgaan totdat ik toch echt op mijn hoogte punt kwam. Ik hoopte dat ze net zo ver was als ik. Met een iets wat luide kreun kwam ik klaar en voelde ik het goedje uit mij komen in haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahaha neehoor. Je leert snel Sylltje.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij blijft zo doorgaan tot hij ineens met een luide kreun iets in me spuit, plotseling besef ik wat het is. Ik kan een wat luidere kreun niet onderdrukken en druk mijn hoofd weer tegen zijn schouder aan terwijl mijn ademhaling omhoog schiet en ik mijn best moet doen om normaal adem te kunnen halen.


    Your make-up is terrible

    [Yeee xd]

    Nathan Deleon

    Een wat luidere kreun kwam ook bij haar vandaan. Haar hoofd drukte ze weer tegen mijn schouder aan en haar ademhaling weer omhoog schoot. Een tevreden glimlach verscheen op mijn gezicht en als ik het goed had was zij inderdaad net zo ver als ik. Ik stootte nog eventjes zachtjes door voordat ik voorzichtjes uit haar kwam en naast Beck ging liggen. Gelijk kroop ik tegen Beck aan en drukte ik paar kleine kusjes in haar nek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij stoot nog zachtjes door voordat hij uit me komt en gaat naast me liggen. Gelijk kruipt hij tegen me aan en drukt hij kusjes in mijn nek. Ik krijg het koud omdat de warmte van zijn lichaam voor een groot deel weg is dus kruip ik gelijk helemaal tegen hem aan.
    "Wauw." fluister ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Wauw,' fluisterde ze zacht nadat ze gelijk helemaal tegen mij aan was gekropen. Ik lachte zachtjes en ik merkte dat ik begon te blozen. Een beetje keek ik haar aan en glimlachte.
    'Hoe zit het met je angsten die je had?' vroeg ik fluisterend met een glimlachje aan haar. Ik deed voorzichtjes een arm om haar heen en liet die losjes om haar heen liggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Hoe zit het met je angsten die je had?" vraagt hij fluisterend en legt een arm losjes om me heen.
    "Die zoek ik later wel terug." mompel ik zacht en verstop mijn gezicht in zijn warme, bezweette huid. Ik zucht en mijn ademhaling word normaal.
    "Nathan... Wat is het nut van een condoom ook alweer?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Die zoek ik later wel terug,' mompelde ze zachtjes en ze verstopte haar gezicht weer bij mij. Ik lachte zachtjes om haar antwoord en wreef zachtjes over haar rug.
    'Nathan... Wat is het nut van een condoom ook alweer?' vroeg ze en ik stopte eventjes met alles. Het drong mij nu pas door dat we het gedaan hadden zonder.
    'Ehh..' zei ik zachtjes. 'Beschermt tegen soa's en het voorkomt dat jij zwanger word.. Maar dat betekent niet dat als je het zonder doet dat je gelijk zwanger word.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ehh... Beschermt tegen soa's en het voorkomt dat jij zwanger word.. Maar dat betekent niet dat als je het zonder doet dat je gelijk zwanger word." zegt hij.
    "Je hebt toch geen soa hé?" piep ik een beetje ongerust. Mijn eierstokken zijn vast al uitgestorven van de drugs, daar maak ik me weinig zorgen over. Ik kijk hem paniekerig aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Je hebt toch geen soa hé?' piepte ze een beetje ongerust. Ze keek mij paniekerig aan en ik streelde zachtjes over haar wang. Lichtjes schudde ik mijn hoofd.
    'Nee,' zei ik met een glimlach en drukte een klein kusje op haar lippen. 'Ik kan je verzekeren dat ik geen soa's heb,' zei ik zachtjes en drukte haar iets meer tegen mij aan.
    'Maar vond je het wel fijn?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Nee. Ik kan je verzekeren dat ik geen soa's heb." zegt hij zacht. Tussendoor geeft hij mij een kusje en drukt hij me iets dichterbij hem. Ik zucht opgelucht en glimlach.
    "Maar vond je het wel fijn?" Ik knik hevig.
    "Ja!" zeg ik snel. "Ik vond het echt enorm fijn... Ik wist niet dat het zo kon zijn. Nu pas snap ik waarom mensen seks hebben." zeg ik snel en ik lach zenuwachtig.
    "Oh ik ben echt een domme maagd." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja! Ik vond het echt enorm fijn... Ik wist niet dat het zo kon zijn. Nu pas snap ik waarom mensen seks hebben,' zei ze snel en ze lachte zenuwachtig. Ik lachte zachtjes om hoe ze deed. Het was schattig.
    'Oh ik ben echt een domme maagd,' grinnikte ze en ik schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Een heel klein nieuwtje,' zei ik zachtjes met een klein lachje en boog ik naar haar toe. 'Je bent geen maagd meer,' fluisterde ik in haar oor. Ik ging weer terug zodat ik haar met een glimlach aankeek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Een heel klein nieuwtje." zegt hij zachtjes met een klein lachje en buigt hij naar mij toe. "Je bent geen maagd meer." fluisterd hij in mijn oor en ik ril. Dan kijkt hij me met een glimlach aan en eerst glimlach ik, dan trekken mijn mondhoeken naar beneden.
    "Dat is raar..." zeg ik zacht. "Ik was er altijd stiekem een beetje trots op. Maar nu voel ik me niet anders." Ik kijk hem even aan.
    "Dat klinkt vast raar." lach ik zacht.


    Your make-up is terrible

    [Aangezien je offline bent gegaan op msn. Slaap lekker & Beterschap (:]

    Nathan Deleon

    'Dat is raar...' zei ze zacht. Ze glimlachte eerst, maar daarna gingen haar mondhoeken omlaag.
    'Ik was er altijd stiekem een beetje trots op. Maar nu voel ik me niet anders,' zei ze en ze keek mij even aan. Ik vroeg mij af wat ze bedoelde.
    'Dat klinkt vast raar,' lachte ze zachtjes. Eerlijk knikte ik lichtjes.
    'Ja, maar ik snapte je niet helemaal,' zei ik zachtjes. 'Waar was je altijd stiekem trots op? Dat je maagd was?' vroeg ik zachtjes. Ik streelde zachtjes over haar wang terwijl ik haar aan bleef kijken.
    'Maar het speciale gevoel ligt niet in het maagd en ontmaagd gedeelte,' vertelde ik zachtjes. 'Met wie je het doet en waarom en hoe,' fluisterde ik en liet mijn hand eventjes over haar zij gaan.
    'Ik voel me namelijk wel anders.. Speciaal. Ik heb het net gedaan met een geweldig meisje die aan het begin van deze dag mij nog uit schold voor homo en niets wou weten van lichamelijk contact. Het was haar eerste keer en ik hoop dat het voor net zo geweldig en speciaal voelde als voor mij,' fluisterde ik verder en drukte zachtjes mijn lippen op die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you