• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?

Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

[ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:06 ]

Remember to be ridiculous.

Rikki Madeleine Beck

Hij lach zacht en legt zijn handen op mijn onderrug.
    "Aangenam. Nathan Deleon. Ik ben negentien jaar en ik heb een zusje. Dat zijn dan drie kusjes." Ik lach zacht.
    "Deleon is een mooie achternaam." verklaar ik en ik geef hem drie tedere kusjes op zijn zachte lippen. Daarna nog een kleintje op zijn neus.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Deleon is een mooie achternaam,' zei ze en gaf mij toen drie tedere kusjes op mijn lippen.
    'Hmmm,' zei ik terwijl ik een klein kusje voelde op mijn neus. 'Dank je,' zei ik zachtjes. Ik liet mijn handen iets iets omlaag gaan zodat ze op haar billen lagen. 'En hoe zit het met jou?' vroeg ik zachtjes.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Rikki Madeleine Beck

"Hmmm. Dank je." zegt hij. Hij laat zijn handen iets iets omlaag gaan zodat ze op mijn billen liggen. "En hoe zit het met jou?" vraagt hij.
    "Uh, ook negentien, mijn achternaam weet je al en ik was enigstkind." vertel ik hem dan maar.

Your make-up is terrible

[Was ze niet 18? XD]

Nathan Deleon

'Uh, ook negentien, mijn achternaam weet je al en ik was enigstkind,' vertelde ze en ik knikte lichtjes. Ik streelde zachtjes over haar rug heen.
    'Was het niet saai om enigstkind te zijn?' vroeg ik lichtelijk nieuwsgierig aan haar.

[Mijn inspiratie raakt beetje op]

[ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 19:22 ]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Geen idee.]

Rikki Madeleine Beck

"Was het niet saai om enigstkind te zijn?" vraagt hij nieuwsgierig en ik knik.
    "Nogal. En mijn ouders wilden eigenlijk niet eens kinderen." vertel ik hem. "Maar ik had wel een imaginary friend, Oscar." grinnik ik.
    "Hij was heel gaaf en supercool. Hij durfde alles wat ik niet durfde." Ik vertel er niet bij dat ik hem tot mijn zestiende zag.

Your make-up is terrible

[Haha xd]

Nathan Deleon

'Nogal. En mijn ouders wilden eigenlijk niet eens kinderen, maar ik had wel een imaginary friend, Oscar,' vertelde Beck. Ik keek haar met een klein lachje aan. 'Hij was heel gaaf en supercool. Hij durfde alles wat ik niet durfde,' vertelde ze verder en ik keek eventjes naar het plafond. Ik deed mijn hoofd ietsjes schuin en keek Beck toen weer aan.
    'Ik ben jaloers op Oscar,' mompelde ik zachtjes. 'Hij was vroeger wel bij jou en ik niet.. Kun je een paar dingen opnoemen die hij wel durfde en jij niet?'

Rikki Madeleine Beck

"Ik ben jaloers op Oscar." mompelt hij en ik lach zacht. "Hij was vroeger wel bij jou en ik niet.. Kun je een paar dingen opnoemen die hij wel durfde en jij niet?" Ik denk even na.
    "Inbreken in Jims drankkast en drank drinken, in zijn werkkamer komen, praten tegen vreemde mensen." som ik op. "Soms mensen uitschelden." Ik sla mijn ogen neer omdat ik weet dat ik hem gevolgt heb en dat hij eigenlijk gewoon mijn onderbewustzijn was.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Inbreken in Jims drankkast en drank drinken, in zijn werkkamer komen, praten tegen vreemde mensen,' somde ze op. Ik keek haar verbaasd aan en vroeg me af hoe oud ze toen was. 'Soms mensen uitschelden,' zei ze daarna. Ik lachte zachtjes totdat ik merkte dat ze haar ogen had neergeslagen. Ik haalde een hand van haar billen af en streelde zachtjes door haar haren heen.
    'Hoe lang was Oscar bij jou?' vroeg ik zachtjes. 'Want ik denk niet dat je op jonge leeftijd al aan drank begint en wie is Jim?'

Rikki Madeleine Beck

Hij lacht eerst en haalt een hand van mijn billen af en streelt dan door mijn haar heen. Ik glimlach licht.
    "Hoe lang was Oscar bij jou?" vraagt hij zacht. "Want ik denk niet dat je op jonge leeftijd al aan drank begint en wie is Jim?"
    "Jim was mijn vader." antwoord ik kil. Ik noem hem een vader of papa maar bij zijn voornaam, afstandelijk.
    "En toen was ik dertien." ontwijk ik zijn eigenlijke vraag, hopend dat hij hier genoegen mee neemt.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Jim was mijn vader,' antwoordde ze kil. Ik knikte lichtjes en besloot om er maar geen verdere vragen over te stellen.
    'En toen was ik dertien,' antwoordde ze mijn andere vraag. Ik keek haar verbazend aan.
    'Drank is niet goed op je dertiende,' zei ik met een lachje en drukte een klein kusje op haar neus. 'Waarom is Oscar eigenlijk weggegaan?' vroeg ik zachtjes terwijl ik haar begon te knuffelen. 'Wie was er toen voor je?'

Rikki Madeleine Beck

"Drank is niet goed op je dertiende." zegt hij met een lachje en ik grinnik, alsof ik dat niet wist. Hij drukt een kusje op mijn neus.
    "Waarom is Oscar eigenlijk weggegaan? Wie was er toen voor je?" Ik glimlach tegen zijn lichaam aan en druk mezelf dichter tegen hem aan.
    "Toen vond ik mijn vrienden." fluister ik zacht. Het heeft even geduurd, de eerste tijd dat ik thuis ben weggegaan, was ik alleen en wist ik niet wat ik moest doen. Oscar werd alleen maar sterker aanwezig omdat ik niemand had.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Toen vond ik mijn vrienden,' fluisterde ze zachtjes. Ik glimlachte iets en was blij om te horen dat er toen wel mensen waren voor haar.
    'Zijn dat de mensen waar je nu nog mee bevriend ben?' vroeg ik zachtjes terwijl ik weer door haar haren begon te strelen. Ik hoopte dat het antwoord ja was.

Rikki Madeleine Beck

"ZIjn dat de mensen waar je nu nog mee bevriend ben?" vraatg hij zacht en streelt weer door mijn haar. Ik knik.
    "Ja." antwoord ik een beetje dubbelzinnig en ik glimlach breed.
    "Ik wil je een keer aan ze voorstellen. Ze zijn de meest geweldige mensen die je je maar kan voorstellen." zeg ik tegen hem en klink wat enthousiaster.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Ja,' zei ze en ik glimlachte tevreden. 'Ik wil je een keer aan ze voorstellen. Ze zijn de meest geweldige mensen die je je maar kan voorstellen,' zei tegen mij en ze klonk gelijk een stuk enthousiaster. Ik lachte zachtjes.
    'Hmm, dat lijkt me geweldig,' zei ik zachtjes. 'Gelijk als we hier weg zijn. Dan scheiden onze wegen toch nog niet,' voegde ik er zachtjes aan toe. Ik sloot mijn ogen en glimlachte bij de gedachte dat ik haar straks toch nog niet hoefde te verlaten.

Rikki Madeleine Beck

"Hmm, dat lijkt me geweldig. Gelijk als we hier weg zijn. Dan scheiden onze wegen toch nog niet." zegt hij en ik glimlach.
    "Je hebt gelijk. Ze gaan vast voor je klappen omdat je me mag aanraken." grijns ik. "In mijn kamer heb ik foto's van ze, die ga ik een keer aan jou opdringen." besluit ik plagerig.

Your make-up is terrible