• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Dankjewel Syll. Buh ik had even een kutmoment. Ik spam je later wel onder als je het wilt weten.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Ja, maar ik snapte je niet helemaal. Waar was je altijd stiekem trots op? Dat je maagd was?" vroeg ik zachtjes en ik knik. Hij streelt zachtjes over mijn wang terwijl hij mij aan bleef kijken.
    "Maar het speciale gevoel ligt niet in het maagd en ontmaagd gedeelte. Met wie je het doet en waarom en hoe." fluistert hij en hij streelt langs mijn zij waardoor ik opnieuw ril.
    "Ik voel me namelijk wel anders.. Speciaal. Ik heb het net gedaan met een geweldig meisje die aan het begin van deze dag mij nog uit schold voor homo en niets wou weten van lichamelijk contact. Het was haar eerste keer en ik hoop dat het voor net zo geweldig en speciaal voelde als voor mij." fluistert hij en er speelt een licht glimlachje om mijn lippen heen, die weggedrukt word als hij zijn lippen op die van mij drukt.
    "Je hebt gelijk." zeg ik als ik eindelijk mijn lippen van die van hem heb weten los te maken, wat uitermate moeilijk is omdat het gewoon zo lekker is.
    "Je voelt je vast zo speciaal omdat je speciaal bent. Ik weet niet wie anders mij zover zou hebben gekregen. Niemand eigenlijk, dat weet ik wel zeker..." Ik glimlach onbewust en bijt even op mijn lip om een klein giecheltje binnen te houden.


    Your make-up is terrible

    [Van mij mag het & stiekem ben ik gauw nieuwsgierig.]

    Nathan Deleon

    'Je hebt gelijk,' zei ze nadat ze haar lippen los had gemaakt van die van mij. Een glimlachje sierde voor de zoveelste keer mijn gezicht.
    'Je voelt je vast zo speciaal omdat je speciaal bent. Ik weet niet wie anders mij zover zou hebben gekregen. Niemand eigenlijk, dat weet ik wel zeker...' vertelde ze en ik zag haar glimlachen. Mijn wangen werden weer eens rood terwijl ik haar gewoon aan bleef kijken.
    'Dan voel ik mij zeker speciaal,' fluisterde ik zachtjes en trok Beck weer wat meer tegen mij aan.
    'Dat zoiets kan gebeuren als je gevangen zit,' zei ik met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahaha oké. Maar wel op msn.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Dan voel ik mij zeker speciaal." fluistert hij zacht en drukt mijn naakte lichaam weer tegen die van hem aan. Het voelt vreemd om zo naakt met iemand liggen maar ik maak me er nu niet druk om.
    "Dat zoiets kan gebeuren als je gevangen zit." zegt hij met een lachje en dat laat mij grinniken. Hoe zeer ik er ook tegenop zag om hier te zijn, ik ben nu blij en kijk zelfs uit naar de komende weken.
    "Dat vind ik ook niet erg. Zo wil ik wel langer gevangen zitten." fluister ik. "Ik zie er tegen op als we weg mogen, nu al."


    Your make-up is terrible

    [Ghehe, dat is goed]

    Nathan Deleon

    'Dat vind ik ook niet erg. Zo wil ik wel langer gevangen zitten. Ik zie er tegen op als we weg mogen, nu al,' zei ze en ik knikte lichtjes. Mijn glimlach verdween eventjes als ik er aan denk en drukte Beck weer iets dichter tegen mij aan.
    'Laten we daar maar eventjes niet aan denken,' fluisterde ik zachtjes. 'Het is nog maar de eerste dag hier en bovendien maakt die gedachte mij depri.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Laten we daar maar eventjes niet aan denken." fluistert hij zacht. "Het is nog maar de eerste dag hier en bovendien maakt die gedachte mij depri."
    "Goed idee." mompel ik en ik kom iets omhoog zodat ik een kusje op zijn lippen kan drukken.
    "Je zit nu wel de rest van je tijd hier aan mij vast, Nathan." zeg ik serieus. "Ik hoop maar dat je het niet erg vind en anders heb je pech."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Goed idee,' mompelde ze. Ze kwam iets omhoog en drukte een kusje op mijn lippen. Mijn ogen sloot ik tevreden toen ze dat deed.
    'Je zit nu wel de rest van je tijd hier aan mij vast, Nathan,' zei ze serieus. Ik opende mijn ogen weer om haar aan te kijken.
    'Ik hoop maar dat je het niet erg vind en anders heb je pech,' zei ze en ik lachte zachtjes.
    'Wie zei dat ik dat erg vond?' vroeg ik zachtjes. Weer streelde ik eventjes over haar wang.
    'Ik vind het juist erg als dat niet zo was. Dan zag ik je elke dag zonder bij je te zijn. Weet je hoe moordend dat is?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Wie zei dat ik dat erg vond?" vraagt hij zacht en ik haal mijn schouders op. Hij streelt over mijn wang met zijn hand.
    "Ik vind het juist erg als dat niet zo was. Dan zag ik je elke dag zonder bij je te zijn. Weet je hoe moordend dat is?" Ik haal opnieuw mijn schouders op en kijkt hem aan.
    "Nee, ik heb geen idee." zeg ik. "Ik heb dat nooit meegemaakt." Daarbij grinnik ik zacht.
    "Denk je dat we het geheim moeten houden ofzo? Behalve voor Finn, die weet het al." Ik kijk gelijk even naar de deur omdat ik bang ben dat hij plots binnenkomt en wij nog altijd naakt zijn.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nee, ik heb geen idee. Ik heb dat nooit meegemaakt,' zei ze en ze grinnikte zachtjes. 'Denk je dat we het geheim moeten houden ofzo? Behalve voor Finn, die weet het al,' zei ze en ze keek gelijk naar de deur. Zachtjes lachte ik en drukte haar nog meer tegen mij aan.
    'Ik weet het niet,' zei ik zachtjes. 'Licht er helemaal aan wat jij wilt. Wat wil je nu eigenlijk verder doen?' vroeg ik zachtjes. 'Wil jij je kleren aan? Of zo onder de dekens?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik weet het niet." zegt hij zacht. "Ligt er helemaal aan wat jij wilt. Wat wil je nu eigenlijk verder doen? Wiljij je kleren aan? Of zo onder de dekens?"
    "Ik wil zo onder de dekens." mompel ik. Ik vind zijn naakte lichaam tegen die van mij aan erg prettig.
    "Ik ga je gewoon claimen. Ik word je ultrajaloers en bezitterige vriendin." lach ik erna, plagerig natuurlijk.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik wil zo onder de dekens,' mompelde ze. 'Ik ga je gewoon claimen. Ik word je ultrajaloers en bezitterige vriendin,' lachte ze erna. Ik lachte zachtjes.
    'Hmm, dat vat ik op dat je het niet geheim wil houden?' vroeg ik met een lachje en drukte vervolgens een kus op haar lippen.
    'Maar dan kunnen we zo wel onder de dekens,' vervolgde ik met een glimlach. 'Maar dan moeten we wel eerst van de dekens af.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Hmm, dat vat ik op dat je het niet geheim wil houden?" vraagt hij met en lachje en kust me zacht.
    "Maar dan kunnen we zo wel onder de dekens. Maar dan moeten we wel eerst van de dekens af." Met tegenzin sta ik op van het bed.
    "Nee, ik wil het wel geheim houden voorlopig." beken ik. "Het was maar een grapje Nathan. Zo idioot ga ik me echt niet gedragen, nooit niet.'


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nee, ik wil het wel geheim houden voorlopig,' zei ze en ze was ondertussen van het bed afgegaan. Onbewust liet ik mijn blik eventjes over haar heen gaan en glimlachte toen tevreden.
    'Het was maar een grapje Nathan. Zo idioot ga ik me echt niet gedragen, nooit niet,' zei ze en ik knikte lichtjes. Ik stond op van bed en sloeg de dekens open. Ik stond weer recht op en keek naar Beck.
    'Maar tot hoe ver wil je het geheim houden?' vroeg ik zachtjes aan haar. Ik kon het niet laten om mijn armen om haar heen te doen en haar zachtjes tegen mij aan te drukken.
    'Ik kan toch wel bij je zijn?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij staat ook op en slaat de dekens open. Daarna gaat hij weer recht staan.
    "Maar tot hoever wil je het dan geheim houden?" vraagt hij zacht en slaat zijn armen om mij heen.
    "Ik kan toch wel bij je zijn?" Ik knik er op en maak me los uit zijn omhelsing om in het opengeslagen bed te gaan liggen
    "Ja, natuurlijk. Als je verder niets laat merken." verklaar ik erbij en wacht tot hij naast me komt liggen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze knikte, maakte zich los uit mijn omhelzing en ging toen in bed liggen.
    'Ja, natuurlijk. Als je verder niets laat merken,' zei ze. Ik keek haar eventjes aan en ging toen naast haar liggen. Vrijwel gelijk deed ik de dekens over ons heen.
    'Maar ik wil je zo graag kusjes geven,' zei ik zachtjes. Ik kroop weer tegen haar aan en deed mijn arm om haar middel heen.
    'Elke keer als er niemand is dan ga ik je helemaal onder kussen,' zei ik met een klein lachje en gaf haar een paar kleine kusjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij gaat meteen naast me liggen en trek de dekens over ons heen.
    "Maar ik wil je zo graag kusjes geven." zegt hij zacht en kruipt weer tegen mij aan en doet zijn arm om mijn middel heen. Ik ga dichter tegen hem aan liggen.
    "Elke keer als er niemand is dan ga ik je helemaal onder kussen." zegt hij met een lachje en geeft me een paar kleine kusjes.
    "Goed, dat mag. Dat moet zelfs." grijns ik en ik kus hem terug. Toch verassend hoe veilig het voelt bij hem. Ik kruip nog wat dichter tegen hem aan en kus zijn borstkast.
    "Jij bent pas lekker." mompel ik zacht.


    Your make-up is terrible