• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Maar je hoeft echt niet bang te wezen. En nee. Er zit echt geen boeman in. Ik leef er al mijn hele leven mee, dus ik geloof het van niet." zegt hij met een klein lachje en ik moet er ook om lachen. Dan buigt hij zich naar mij toe om me zacht te kussen.
    "Hmmm. Ik merk vanzelf wel wat je wilt en hoe ver." fluistert hij.
    "Dat is makkelijk." glimlach ik. "Just try me." Ik duw hem weer om en druk me tegen hem aan.

    [Okeee die was even slecht.]


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat is makkelijk,' glimlachte ze. 'Just try me.' Ze duwde mij weer om en drukte zichzelf vervolgens tegen mij aan.
    'Hmmm,' was het enige wat ik uit kon brengen toen ik mijn lippen op die van haar had gedrukt. Met wat onhandig voetenwerk trok ik mijn broek helemaal uit en vervolgens haar ondergoed. Nu lag Beck compleet naakt bovenop mij terwijl ik nog steeds mijn boxer aan had. Ik deed mijn arm stevig om haar heen zodat het makkelijker werd om ons tweetjes om te draaien waardoor zij nu onder lag en ik boven op haar.
    'Weet je het zeker?' vroeg ik met een klein lachje. Mijn lippen zette ik in haar nek om daar kleine zachte kusjes neer te zetten.



    [Maak niet uit, die van mij zijn zo vaak slecht xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahah nietes. Ik vind die van jou altijd leuk.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Hmmm." zegt hij alleen maar als onze lippen weer tegen elkaar gedrukt zijn. Hij trapt zijn broek helemaal uit en gaat verder met de zwarte boxer die op mijn knieën hing. Hij draait ons samen om zodat hij op mijn ligt.
    "Weet je het zeker?" vraagt hij en kust mijn nek. Ik knik.
    "Helemaal." zeg ik ademloos. In een paar secondes heeft hij me weer zover gekregen. Mijn angsten worden verdooft door mijn opwinding en zijn aanrakingen. Onder hem open ik mijn benen iets zodat hij er tussen in kan liggen.


    Your make-up is terrible

    [Serieus? o-o. Ik zit hier echt bij de meeste stukjes zo van; Ik faal enorm..]

    Nathan Deleon

    'Helemaal,' zei ze ademloos en ik glimlachte eventjes. Onder mij voelde ik haar benen iets uit uit elkaar gaan waardoor ik er tussen kon liggen. Mijn heupen bewoog ik zachtjes tegen die van haar aan. Mijn tong liet ik eventjes vluchtig langs die van haar gaan.
    'Als je het echt wilt zal jij toch een beginnetje moeten maken,' fluisterde ik tegen haar lippen aan, doelend op mijn boxer. 'Als bewijs.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Haha vind ik niet. Je bent beter dan je denkt.]

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel zijn heupen tegen me aanbewegen en sluit mijn ogen. Zijn tong gaat vluchtig langs die van mij maar ik kan me er amper op concentreren.
    "Als je het echt wilt, zal jij toch een beginnetje moeten maken. Als bewijs." fluistert hij tegen mijn lippen en ik weet wat hij bedoeld. Hoewel ik liever heb dat hij het doet, wil ik dat hij weet dat ik het nu echt wil. Ik steek mijn duimen onder het elastiek van zijn boxer en trek langzaam en zenuwachtig het stuk ondergoed zo ver naar beneden als ik kan vanuit deze positie.


    Your make-up is terrible

    [Oh,, nou eh dank je ;d]

    Nathan Deleon

    Ik voelde haar duimen onder het elastiek van mijn boxer terecht komen. Eventjes hield ik mijn adem in en vroeg mij af of ze het echt ging doen. Een flink stuk ging hij omlaag tot dat ze verder niet meer kom. Ik glimlachte en drukte vlug een kusje op haar lippen. Eventjes kwam ik overeind om mijn boxer nog een stuk verder omlaag te doen zodat ik het later met mijn voeten de rest kon doen. Ik boog omlaag om kleine kusjes te geven op haar buik die langzaam omhoog ik. Over haar navel en tussen haar borsten door. Tussen haar sleutelbenen, over haar keel en ging zo omhoog totdat ik bij haar mond uit kwam. Met mijn voeten probeerde ik mijn boxer verder uit te doen. Beetje onhandig net zoals bij mijn broek kreeg ik hem dan toch uit. Mijn heupen drukte ik weer zachtjes tegen die van haar aan.
    'Zeg maar wanneer,' fluisterde ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij glimlacht en drukt een kusje op mijn lippen. Hij komt overeind om zijn boxer nog wat verder naar beneden te doen en ik knijp mijn ogen dicht om het niet te hoeven zien. Toch gluur ik door mijn wimpers heen omdat ik toch te nieuwsgierig ben. Mijn adem stokt in mijn keel. Oké, ik lijk wel gek. Zulke grote dingen horen niet in meisjes te gaan. Maar als hij me kust op mijn buik en over mijn heen duw ik mijn bekken automatisch omhoog, gepaard met een geluid van genot. Hij kust omhoog, tussen mijn kleine borsten heen en tussen mijn sleutelbeen over mijn nek tot hij bij mijn keel is en hij kust me. Ondertussen heeft hij zijn boxer ook nog eens uitgekregen.
    "Zeg maar wanneer." fluistert hij zacht.
    "Nu." zeg ik maar ik aarzel toch omdat ik er bang voor ben, al verberg ik het prima nu, zeker vergeleken met die angstuitbarsting van net.


    Your make-up is terrible

    [Zulke grote dingen horen niet in meisjes te gaan. << Dat liet me lachen xd]

    Nathan Deleon

    'Nu,' zei ze. Ik knikte lichtjes. Nu twijfelde ik eventjes of ik het wel echt moest doen. Ik was bang dat ze later zou gaan denken dat het een grote vergissing was. Toch.. Zo voorzichtjes mogelijk kwam ik langzaam maar toch bij haar naar binnen. Ik verborg mijn gezicht bij haar nek en drukte daar kleine zachte kusjes.
    'Het spijt me zo als ik je zeer doe,' fluisterde ik. Ik wou eerst haar reactie weten voordat ik verder ging.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahaha mij ook. Ja ik lach in mezelf!]

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel hoe hij langzaam en zo voorzichting mogelijk bij mij naar binnen dringt. Mijn hart klopt in mijn keel en bijt op mijn lip tegen de stekende pijn die ik daar voel. Hij verbergt zijn gezicht bij mijn nek en geeft daar zachte kusjes.
    "Het spijt me zo als ik je zeer doe." fluistert hij en ik glimlach licht om die woorden. Hij is zo lief.
    "Het gaat vanzelf weg, toch?" vraag ik onzeker en met een beetje een schrille stem. Ik heb mijn armen om lichaam geslagen en druk zacht mijn nagels in zijn huid, voor zover ik me inhouden.


    Your make-up is terrible

    [Haha maak niet uit ;D]

    Nathan Deleon

    'Het gaat vanzelf weg, toch?' vroeg ze onzeker en ik knikte lichtjes. Bij mij ging het vanzelf.. Alleen gaat dat bij haar ook? Ik voelde haar armen om mij heen en voelde haar nagels zachtjes in mijn huid. Terwijl ik kleine kusjes gaf in haar nek begon ik zachtjes te stoten.
    'Ontspan,' zei ik zachtjes en keek haar toen met een glimlachje aan.
    'Zeg maar als ik langzamer moet of sneller,' zei ik bijna geluidloos en verborg mijn gezicht weer bij haar nek.
    'Ik wil je het zo veel mogelijk na je zin maken. Ik wil dat je het fijn heb.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij geeft me zachtje kusjes en begint te stoten. Mijn ademhaling hapert zwaar van het gevoel. Het doet pijn, het brand en steekt en daartussen voel ik kleine stootjes genot. Het vreemdste gevoel wat ik ooit heb ervaren.
    "Zeg maar als ik langzamer moet of sneller." zegt hij bijna geluidloos en verbergt zijn gezicht weer in mijn nek.
    "Ik wil je het zo veel mogelijk na je zin maken. Ik wil dat je het fijn hebt."
    "Zo is het wel goed." zeg ik zacht en schor. Ik ben bang voor nog meer pijn als hij sneller gaat. Ik druk mijn hoofd tegen zijn schouder aan en het duurt even voordat het pijnlijke gevoel wegebt. Hoe minder erg het word, hoe meer korte en zachte kreuntjes ik uitstoot. Vooral om het me verbaast, verbaast dat het na die pijn zo lekker kan worden.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Zo is het wel goed,' zei ze zacht en schor. Ik knikte lichtjes. Haar hoofd drukte ze tegen mijn schouder aan en hoe vaker ik stootte hoe meer ik zachte kreun geluidjes bij Beck vandaar hoorde komen. Een glimlachje verscheen op mijn gezicht en ook al zei ze dat dit goed was, toch ging ik iets sneller stoten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij begint toch iets sneller te stoten en ik zet mijn nagels weer in zijn huid omdat de pijn weer een beetje terug komt. Gelukkig is het niet zo erg als de vorige keer en al snel is het alleen maar lekkerder dan dat. Ik sla mijn benen om zijn middel heen en kus hem ongecontroleerd in zijn nek om de kreunen die uit mijn mond komen een beetje te verhullen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Haar nagels kwamen weer in mijn huid en een zachte kreun verliet mijn mond. Haar benen sloeg ze om mijn middel heen en er werd gekust in mijn nek. Ik hoorde vage kreun geluiden bij haar vandaan komen. Een tevreden glimlach verscheen op mijn gezicht en weer begon ik iets sneller te stoten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Als hij ook kreunt, ben ik ergens opgelucht. Hij vind het ook lekker. Ik vraag me af of het voor mij beter voelt omdat het voor mij voor het eerst is en nieuwer. Hij haalt me uit mijn rare gedachte als hij harder gaat stoten.
    "Dat is beter." fluister ik zacht en bijt hem in een opwellin in zijn nek.


    Your make-up is terrible