• DIMENSION TRAVEL.

~~~~
    Rollentopic.

Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..

Wezens:
    Psychotic - Zamaskowane.
    Merlonie - Elizabetha.
    Assassin - James.
    RememberYoux - Aimee Adams.

Meisjes:
    Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    Bisous - Willow Nastya Reyes.
    Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    Prisoner - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

Jongens:
    Colt45 - Firlas Rheitel.
    Porcelaneous - Jack Rush.
    DarkSavior - Damien Hunter.

Wetenschappers:
    Morticia - Xavier Hush Gray.

Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

[ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:18 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Willow Nastya Reyes.
    'Sorry dame, maar je zit echt met hem opgescheept, ik snap je frustratie,' zegt de wetenschapper. Hij kijkt nog even naar Guppy aka Xavier en loopt daarna weer weg.
    'Ja, hij bedoelt dat ik echt mee ga, en geen zorgen, denk je nu echt serieus dat ik opgescheept met jóu wil zitten? Want dan heb je het dus mooi mis, irritant, nieuwsgierig Aagje,' gromt Guppy en hij slaat woedend zijn armen over elkaar.
    'Dus niet meer zo zeuren, dame, je geeft me een verdomde hoofdpijn'. Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Moet je horen wie het zegt,' mompel ik.
    Ik zucht even als hij wegloopt en na even twijfelen loop ik hem achterna. 'Waarom mag je hem eigenlijk niet?' vraag ik nieuwsgierig. 'Die andere wetenschapper bedoel ik'.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Xavier | Wetenschapper.
    Ik loop nog door één of andere gang richting de plek waar ik naartoe wilde, als Willow opeens naast me komt lopen. "Waarom mag je hem eigenlijk niet? Die andere wetenschapper bedoel ik." vroeg ze nieuwsgierig en ik moest serieus hard mijn best doen om niet weer tegen haar uit te gaan flippen.
    "Wat snap jij niet aan de woorden 'je geeft me een verdomde hoofdpijn'?" begon ik knarsetandend terwijl ik steeds harder liep om haar zo kwijt te raken, ten minste, dat hoopte ik. "En dat gaat je niets aan. Snap je nu waarom ik je een irritant, nieuwsgierig aagje noem?"

Quiet the mind, and the soul will speak.

Willow Nastya Reyes.
    'Wat snap jij niet aan de woorden 'je geeft me een verdomde hoofdpijn'?' zegt hij knarsetandend terwijl hij steeds harder begint te lopen. 'En dat gaat je niets aan. Snap je nu waarom ik je een irritant, nieuwsgierig aagje noem?'
    'Beter dat dan een chagrijnige, naar rook stinkende Guppy,' kaats ik terug waarna ik me omdraai en naar de stoel loop waar ik net op zat. Ik zucht geïrriteerd en draai verveel een paar rondjes op de stoel.

[Dus eh, wanneer gaan ze die machine in ;p ?]

Stiles schreef:
    [Dus eh, wanneer gaan ze die machine in ;p ?]

Als iedereen weer terug is van het roken.

Quiet the mind, and the soul will speak.

[Ik hou het topic in de gaten hoor, maar ik reageer niet omdat ik nu nog niks met Zama kan xd]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[ Jhua ik wacht op Laura xd ]

The duty of youth, is to challenge corruption.

Jack Rush.
    'Ja, ik zie het.' Lachte Damien toen ik mijn sigaret tevoorschijn had gehaald. 'Ik zie wel hoe het is.' Zei hij schouderophalend. 'Mij maakt het toch amper iets uit.' Toen richtte ik me op Amberlynn, om haar antwoord te checken.
    'Boeit me geen reet.' Was ze specifieker in. Goed, zij wist wat ze wilde of wat ze juist niet wilde. 'Jij?' Vroeg ze toen aan mij en ze jatte nog een sigaret van Damien en stak deze aan. 'Vertel eens, hoelang zou het duren voordat we vertrekken?'
    Ik haalde mijn schouders op, nam een hijs van mijn sigaret, en keek Amberlynn toen aan. “Ik heb werkelijk waar geen idee.” Antwoordde ik haar, totaal de andere vraag negerend over wat ik van de reis denk.
    Ik nam een laatste hijs van mijn sigaret en trapte deze uit op de grond. “Ik ga naar beneden,” zei ik en wachtte op de lift.

Prisoner schreef:
    [ Jhua ik wacht op Laura xd ]

Je bedoelt op mij of een andere? (':

Mordacious schreef:
    (...)
    Je bedoelt op mij of een andere? (':

Ghehe je bent de enige Laura die ik in deze RPG ken..
    of is er nog iemand ? xd.

Morticia schreef:
    (...)
    Als iedereen weer terug is van het roken.

Dan moeten ze even opschieten (:

Maar eh Dark Savior zei toch dat hij ws een week geen internet heeft? Ik heb niet het geduld om een week te wachten ;p

[Mitchell heeft inderdaad zeker tot maandag geen internet. Dus dan kunnen jullie beter gewoon verdergaan. Ikzelf heb ook een paar dagen geen internet gehad en de aankomende dagen ook niet, tot maandag.]

Your make-up is terrible

[ We kunnen jullie anders wel gewoon. Meenemen zeg maar, ]

[Samhain is inmiddels trouwens Rozzy 8D]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[Anyone alive?]