• DIMENSION TRAVEL.


    ~~~~
    Rollentopic.


    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    • Psychotic - Zamaskowane.
    • Merlonie - Elizabetha.
    • Assassin - James.
    • RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    • Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    • Bisous - Willow Nastya Reyes.
    • Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    • Prisoner - Amberlynn Lee Jefferson.
    • Assassin - Sage Evangeline Clark
    • Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    • Colt45 - Firlas Rheitel.
    • Porcelaneous - Jack Rush.
    • DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    • Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Willow Nastya Reyes
    'Júllie gaan over vijf minuutjes de tijdmachine in,' mompelt hij zacht.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op. '"Júllie"?' vraag ik. 'Wil je soms zeggen dat je nu ineens níet meer mee gaat?' Ik kijk hem afwachtend aan en sla mijn armen over elkaar. Mannen. Ze zijn ook niet te vertrouwen. Nu heb ik hem in feite voor niks gezoend. Geweldig.
    'Denk je soms echt dat ze je gaan ontslaan?' vraag ik dan. 'Alleen maar omdat je met een meisje hebt gezoend? Ik weet wel zeker dat de gedachten van die gast een stuk erger zijn dan wat wij deden. Als ze iemand moeten ontslaan is hij het'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ben er weeer. Wat is er allemaal gebeurd/waar is mijn personage? En hoe kan ik weer meedoen?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    [Ik ben er weeer. Wat is er allemaal gebeurd/waar is mijn personage? En hoe kan ik weer meedoen?]

    (Ze zijn nu allemaal weer binnen, staan op het punt om de machine in te gaan en Xavier (wetenschapper; mijn personage) gaat mee omdat ik anders geen ene flikker meer te doen hebt en hij moet een oogje in het zeil houden.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Okaaaay. Ik wacht wel op de volgende post van een van jullie om verder te gaan.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    [Okaaaay. Ik wacht wel op de volgende post van een van jullie om verder te gaan.]


    Amber heeft Damien meegetrokken naar binnen ze staanvnu gewoon te wachten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Xavier | Wetenschapper.
    Ik negeer wat Willow allemaal uitkraamt en kijk op naar de jongeren, waarna ik nonchalant naar de tijdmachine loop en de jongens en meisjes bij elkaar roep. “Goed, jullie gaan over enkele seconden de machine maar eens in,” deel ik mede, waarna ik naar een paar knoppen loop die naast elkaar zitten en druk er een paar in.
    Als dit gedaan is, pak ik de horloges, loop naar de jongeren en doe er bij ieder één om, waarna ik een knopje erop indruk en het begint te gloeien. Iedereen heeft er nu één om zijn/ haar pols en hetzelfde doe ik bij mijzelf.
    Hierna loop ik terug naar de machine en trek aan een hendel, waardoor de hele tijdmachine wel lijkt op te starten en ik grinnik even zachtjes terwijl ik de deur open. “Stap gezellig in en doe alsof je thuis bent,” grijns ik en kijk ze één voor één aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amberlynne Lee Jefferson

    Ik keek de wetenschapper met opgetrokken wenkbrauw aan. 'Zo, laten we de kleutertjes gezellig in een hokje stoppen. ' Ik loop erna toe en ga erin staan.
    Ja hoor, en in dit walgelijke ding moeten we gaan reizen? Ik rol met mijn ogen waarna ik mijn oordopjes weer in mijn oren doe, mijn capuchon over mijn hoofd aantrek en wacht op de andere. Het kon me echt niks schelen, zo lang we maar weg waren.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    Nadat ik rustig had gerookt en weer was terug gelopen, kreeg ik een horloge om en werd de tijdmachine geopend. Ik keek eventjes om me heen en zag dat alleen Amberlynne in de tijdmachine was gestapt, de anderen treuzelden nog. Ik haalde mijn schouders op en stapte er ook in. "Zo, daar gaan we dan." zei ik zachtjes grinnikend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson

    Ik hoorde een zacht gegrinnik en keek met een reflex naast me. Damien was er ook in komen zitten en ik glimlachte even maar deed toen mijn muziek weer een heel stuk harder. Nou gaan we nog of blijven we hier staan ? Dacht ik Zuchtend terwijl ik naar achter leunde. Ik keek Damien aan en maakte een - ik ben het wachten zat - gezicht. Ja ongeduldig was ik zeker.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter
    Ik keek naar Amberlynn toen haar muziek harder ging en ik hem ook kon horen. Ze keek naar me en had een "ik ben het wachten zat"-gezicht. Ik grinnikte nog wat harder. "Saai hé? Wachten?" zei ik hard genoeg om boven haar muziek uit te komen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson

    'Saai hè ? Wachten?' Zegt hij dan net boven mijn muZiek uit. Ik doe mijn oordopjes uit mijn oren en laat ze gewoon uitmzijn vest bungelen. 'Een soort van ja. Ze doen zo traag.' Mompel ik en draai me naar hem toe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    Ze draaide zich naar mij om. "Een soort van ja. Ze doen zo traag." mompelde ze. Ik knikte instemmend. "Maar wat doe je eraan? Hopelijk schiet de rest op."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson

    'De rest hebben we niet eens ontmoet.' Mompelde ik en deed mijn muziek uit. De batterij van mijn ipod zou ik lang nodig moten hebben wil ik niet van een brug af springen in de tijdzone. Ik keek naar Damien. Ik had alleen hem en Jack ontmoet en zij waren ook de enige die ik tot nu toe mocht. 'Als we opschieten komen we er nog voor sesamstraat begint. Anders moeten we weer een halfuur wachten.' Zuchtte ik toen en beet op mijn lip.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damon Hunter

    "Als we opschieten komen we er nog voor sesamstraat begint. Anders moeten we weer een halfuur wachten." zuchtte ze toen en beet op mijn lip. Ik lachte hard en ging rustig tegen de muur staan. "Als het zo doorgaat wil ik weer een sigaret." zei ik nadenkend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson

    Hij lachte en ik moest ook grinniken. 'Als het zo doorgaat wil ik weer een sigaret.' Ik lachte even en knikte. 'En ik steel er weer één.' Zei ik toen met een onschuldige lach.
    Ik begon op mijn broek te tikken en zuchtte.

    (Heb over 5 minuten een afspraak dus ij reageer pas over een paar uurtjes (: )


    The duty of youth, is to challenge corruption.