• hey,

    ik heb geprobeerd om mijn username te veranderen in Nami of Nari.
    Ik eerst opgezocht of de naam niet bekend is, was het niet en ik verander mijn username en ik krijg de melding dat het bezet is...
    Ik vind het niet meer leuk, elke andere naam wat ik wil is bezet, terwijl de users minimaal een jaar niet meer online zijn geweest.
    Ik wil die personen niet aanvallen maar ik vind het niet leuk meer...

    weet iemand er raad mee?

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 22:01 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Een andere naam zoeken, vrees ik ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nami heb ik volgens al eens voorbij zien komen, misschien is het een oude username van iemand?
    Bijna iedereen klaagt over bezette usernamen van users die zolang niet meer online zijn gekomen, maar daar is helaas niks aan te veranderen. Misschien toch verder zoeken naar een nieuwe username, deze houden of een oude terug nemen?


    16 - 09 - '17

    Harcourt schreef:
    Een andere naam zoeken, vrees ik ^^


    noooooo, dat word weer een zoekmissie van drie uur -_-


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Iemand had Nami al.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Iemand had Nami al.


    wait ik was nog een naam vergeten, kluns wat ik ben


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Misschien uhm NAMl met kleine letter L? Of mocht dat niet meer :')


    wat was dit ookalweer

    Als je hem intypt, word je toch echt doorgestuurd naar Missandei.

    Er zit niets anders op dan een andere naam te zoeken (:

    Ik heb zelf er nog nooit problemen mee gehad, omdat ik altijd drie keer controleer of de naam nog niet bezet is.. x]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 22:03 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    LoveLost schreef:
    (...)

    noooooo, dat word weer een zoekmissie van drie uur -_-


    Wanneer je iets weet, kan je gewoon checken of iemand hem al had, door te gaan naar quizlet.nl/users/hierdenaam. Inclusief oude usernames worden zo gecheckt ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tenace schreef:
    Misschien uhm NAMl met kleine letter L? Of mocht dat niet meer :')
    How about no!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tenace schreef:
    Misschien uhm NAMl met kleine letter L? Of mocht dat niet meer :')


    Het mag, maar het is nogal verwarrend in verband met verkiezingen, wedstrijden en etc.
    Je kan trouwens ook naar je eigen profiel gaan, je eigen username vervangen voor de username die je wilt hebben en dan zie je al of die in gebruik is. De zoekmachine geleidt je niet direct, en dan moet je door alle gegevens gaan spitten.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    ik denk dat ik kan ga huilen xD

    na drie uur zoekwerk nu weer drie uur gaan zoeken...
    En ik wil echt een andere naam...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Tell me about it.... Ik zou ook graag mijn naam willen veranderen, maar die is ook al lang en breed bezet. Toch nog even verder zoeken. Succes! (:


    Hamartia

    Dat komt omdat Nami een character uit League of Legends is... Ik verwacht dus wel dat iemand die al heeft gehad ja :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mascot schreef:
    Dat komt omdat Nami een character uit League of Legends is... Ik verwacht dus wel dat iemand die al heeft gehad ja :')


    owww dat wist ik niet... Ik weet alleen uit kingdom hearts xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    deze slaat nergens op:
    vriendinnen kwamen aan van pak dan kitsune, ik gecheckt, hij bestaat niet, alleen als oude username. ik wil veranderen en hij bestaat opeens...

    sorry maar nu begin ik me te ergeren


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."