• DIMENSION TRAVEL.


    ~~~~
    Rollentopic.


    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    Psychotic - Zamaskowane.
    Merlonie - Elizabetha.
    Assassin - James.
    RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    Bisous - Willow Nastya Reyes.
    Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    Prisoner - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    Colt45 - Firlas Rheitel.
    Porcelaneous - Jack Rush.
    DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jack Rush.
    Ik zag een ander meisje naar het apparaat toelopen en het bekijken. De wetenschapper ging hier op letten en ging niet op mijn aanbod in. 'En wat als je in die wereld vast blijft zitten?' vroeg het meisje met een grijns. 'Als je horloge nou uiteindelijk stuk is in die wereld en je bent niet met de groep.' Ik zag dat er een grijnsje op haar gezicht kwam en hierdoor begon ik haar al wel te mogen – al was het alleen om het feit dat ze de wetenschapper even de mond snoerde.
    Hij herstelde zich en kuchte. 'Dan blijf je vastzitten in de wereld. We kunnen je dan niet terugbrengen naar deze normale bewoonde wereld. We moeten dan iemand terugsturen naar jou toe en je een nieuwe horloge geven, maar dit kan erg gevaarlijk worden.' Antwoordde de wetenschapper.
    Ik keek naar zijn naamplaatje en daar stond in dik gedrukte letters: Mr. Gidt op. “Mr. Gidt,” sniffelde ik. Hmm, oke. Dus eigenlijk zwart op wit gezegd, ze laten ons aan onze lot over dan.
    'Is het mogelijk dat ik een sigaret rook voordat we met dit, oh zo, spannende avontuur gaan beginnen?' Vroeg een jongen en hij had een sigaret in zijn mond gestopt.
    Het meisje dat al een pluspuntje op mijn lijstje had staan zei daar wat op terug. 'Alleen als je mij ook één geeft.'
    Ik kuchte hardop, zodat de meesten deze zouden horen en had een sigaret in mijn mond gestopt. De jongen had gelijk, ik wilde wel eerst even wat nicotine naar binnen brengen – voordat we aan dit nutteloze reisje zouden beginnen.
    Mr. Gidt keek ons afkeurend aan. 'Ga dan maar snel roken, maar buiten en niet binnen. Als je hier deze lift naar boven neemt – kom je boven op een soort veranda.' Legde hij uit. Toen zei hij er snel achteraan alsof hij ergens op kwam: 'En blijf overal vanaf en op geen enkel knopje drukken.' Benadrukte hij dit en keek toen vervolgens het meisje van eerder aan – die dat dus wel gedaan had.
    Ik rolde met mijn ogen en liep richting de lift, drukte op de knop, en wou hier een sarcastisch antwoord op geven. Iets in de trant van 'Oeps, ik heb een liftknop ingedrukt. Snel hulp', maar deed dit niet. Klonk erg kinderachtig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Amberlynn Lee Jefferson

    Oh, dus de wetenschapper had toch een mond om tegen te praten? 'Dan blijf je vastzitten in de wereld. We kunnen je dan niet terugbrengen naar deze normale bewoonde wereld. We moeten dan iemand terugsturen naar jou toe en je een nieuwe horloge geven, maar dit kan erg gevaarlijk worden.' Ik rolde ongezien met mijn ogen. De jongen Jack, kuchte hardop en had een sigaret in zijn mond. Hmm, ik mocht deze mensen wel. De wetenschapper sprak weer en ik draaide me weer om. 'Ga dan maar snel roken, maar buiten en niet binnen. Als je hier deze lift naar boven neemt – kom je boven op een soort veranda.' In zijn stem klonk afkeur en ik kon een grinnik niet onderdrukken. 'En blijf overal vanaf en op geen enkel knopje drukken.' zei hij er snel achterna. Ik zei het, kleuters in een supermarkt. Ik draaide me naar de wetenschapper om en antwoordde niet waarna ik naar de lift liep waar Jack al stond. Ik ging naast hem staan en deed min oordopjes weer in mijn oren. Ik stal een sigaret uit iemands pakje en deed die achter me oor. Afwachtend keek ik de rest aan en wachtte tot ze de lift in kwamen.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 16:12 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    @ Prisoner, Jack had al op de liftknop gedrukt en hij stond daar al te wachten. (":


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [ Edit; I've changed it ^^ ]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 16:04 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [oeps, ik moet ook nog steeds hier iets posten :s]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hé, mijn post is weg.]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 16:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Damien Hunter
    Voor ik wist wat er gebeurde was er een sigaret gejat uit mijn pakje. Ik keek haar grinnikend aan en glimlachtje naar haar. "Ga je gang zou ik zeggen." terwijl ik grinnikte. De lift kwam en ik stapte samen met haar in. Langzaam gingen we naar de verdieping van de veranda en toen we er waren stapten we uit en liepen naar de veranda zelf toe. Ik pakte mijn aansteker, stak mijn sigaret aan en gaf hem toen aan het meisje dat er eentje uit mijn pakje had gejat. Ik stak mijn hand naar haar uit. "Damien."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Lee Jefferson

    Ik liep rustig en op mijn gemakje de lift uit. Ik leunde tegen een muurtje aan en de jongen waaruit ik mijn sigaret had gestolen gaf me zijn aansteker. Ik glimlachte even en nam het aan waarna ik mijn sigaret aanstak. 'Damien.' stelde hij zichzelf voor. Hmm oke, we hebben een Damien en een Jack. 'Amberlynn, maar noem me alles behalve dat.' zei ik en nam een trekje. Ik keek om me heen, negen mensen en van de negen rookte er drie. Wat een brave rikken zeg. Ik dacht na, hoelang zouden we weg blijven denk je?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [3? Wie roken er nog meer dan?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    [3? Wie roken er nog meer dan?]

    [Wat denk je van mijn personage; Jack? :'D]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zamaskowane schreef:
    (...)
    Ze hebben wel hetzelfde karakter inderdaad. Je weet wel, sadistisch, vals...


    [Kan niet wachten. :']]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Damien Hunter

    "Amberlynn dus." zei ik en knikte zachtjes, "Waarom mag ik je niet zo noemen? Zo vervelend?" Ik grinnikte eventjes en nam een paar trekjes van mijn sigaret, hield het binnen en blies het daarna rustig uit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Lee Jefferson

    Ik keek voor me uit, we waren een soort van opgesloten en konden nergens naartoe. Ik zuchtte en voelde me verschrikkelijk afgesloten. 'Amberlynn dus.' zei Damien en hij had meteen weer mijn aandacht. 'Waarom mag ik je niet zo noemen? Zo vervelend?' Hij grinnikte en rookte. Ik zuchtte. 'Omdat.' begon ik en keek hem aan en haalde mijn schouders op. 'De reden hoef je niet te weten.' zei ik nonchalant, niet aanvallend bedoeld de botheid in mijn stem was zelfs lichtjes verdwenen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    Ze keek me aan en zuchtte. "Omdat." begon ze en haalde toen haar schouders op. "De reden hoef je niet te weten." Nu had ze juist mijn aandacht gekregen. "Niet eens?" grinnikte ik, "Flauw hoor." Ik nam nog een trekje van mijn sigaret en keek toen naar Jack. "Wilde jij er ook niet eentje roken?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Lee Jefferson

    'Niet eens?' grinnikte hij. 'Flauw hoor.' Hij nam nog een trekje en vroeg wat aan Jack. 'Noem me maar niet zo, dan is alles goed.' zei ik nonchalant. Nieuwsgierig was hij wel zeg. Ik blies de rook met rondjes uit mijn mond en grinnikte even. 'Mijn naam is niet zo belangrijk.'

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 17:05 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.